Trasa na 3 dni

Data: 2010-09-18 13:59:32
Autor: bunias
Trasa na 3 dni
Witam,
Szukam trasy na 3 dni. Wyjazd rano w piątek z Bielska, wejście pod
jakieś schronisko, nocleg. Sobota z rana wyjście, szlakiem do innego
schroniska, najlepiej tak na 4-5h, nocleg. W niedziele rano jakieś
szyty w okolicy, powrót w okolica auta i do domu.
Ma pomysł na trasę Pilsko, Rysianka. Może polecicie coś jeszcze.
Super  by było jakby to była pętelka co by długo auta nie szukać.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-19 06:38:55
Autor: any
Trasa na 3 dni
W dniu 2010-09-18 22:59, bunias pisze:

Szukam trasy na 3 dni.

Szukaj, a nie chwal się.
Pomyliłeś kuliego adresy, to jest grupa dyskusyjna, a nie IT.
Spróbuj jeszcze raz, inaczej.

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-09-19 10:49:21
Autor: Marcin Kysiak
Trasa na 3 dni
W dniu 2010-09-18 22:59, bunias pisze:

Ma pomysł na trasę Pilsko, Rysianka. Może polecicie coś jeszcze.
Super  by było jakby to była pętelka co by długo auta nie szukać.

Może Rajcza -> Bacówka pod Rycerzową -> Wielka Racza -> Zwardoń?

Pozdrawiam,
Marcin

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-09-19 11:36:03
Autor: pwz
Trasa na 3 dni
W dniu 2010-09-18 22:59, bunias pisze:
(...)
Ma pomysł na trasę Pilsko, Rysianka. Może polecicie coś jeszcze.
Super  by było jakby to była pętelka co by długo auta nie szukać.

Dorzuciłbym jeszcze po drodze Krawców Wierch. Czyli Pilsko - K.W. - zejście na dół - Rysianka - Pilsko. Na 3 dni IMHO idealnie.
pwz

Data: 2010-09-19 06:43:31
Autor: bunias
Trasa na 3 dni
On 19 Wrz, 11:36, pwz <p...@onet.eu> wrote:
> [...]

Dorzuciłbym jeszcze po drodze Krawców Wierch. Czyli Pilsko - K.W. -
zejście na dół - Rysianka - Pilsko. Na 3 dni IMHO idealnie.

Dzięki za pomoc. Zdecydowaliśmy się na trasę proponowaną przez pwz,
czyli nocleg na Hali Miziowej oraz na Rysiance. Teraz tylko żeby
pogoda dopisała.

PS. Any właśnie po to są grupy aby w nich szukać porad, pomocy,
propozycji. W IT powiedzą mi gdzie są schroniska a ja chciałem pomocy
w sprawie trasy.

Data: 2010-09-20 20:31:19
Autor: Yatzeque
Trasa na 3 dni

- PS. Any właśnie po to są grupy aby w nich szukać porad, pomocy,
- propozycji. W IT powiedzą mi gdzie są schroniska a ja chciałem pomocy
- w sprawie trasy.

Any'emu chodziło raczej o jakąś propozycję do której można by się było odnieść.
Najlepiej zaproponować coś na bazie mapy i tyle. Zorientowani się odniosą.
W BŻ jest bez liku tras i odległości pomiędzy schroniskami praktycznie dają dowolność noclegów. Wybrałbym 2 schroniska i pod to dobrał traskę.

Data: 2010-09-20 23:52:02
Autor: bunias
Trasa na 3 dni
On 20 Wrz, 20:31, "Yatzeque" <jacq...@wp.pl> wrote:
[...]

Zgadzam się z Tobą Yatzeque ale problem polegał właśnie na tym że nie
mogłem się zdecydować na wybranie tych dwóch schronisk.
Szukałem jakiegoś impulsu, wskazówki, podpowiedzi która by mnie
zainspirowała do wyboru trasy. I tak właśnie się stało z Krawców
Wierch. Zapomniałem sobie o tej bacówce i trasa Pilsko-Rysianka i z
powrotem wydawała mi się lekko nudna i monotonna a dzięki pętelce
przez KW będzie to już zupełnie coś innego.
Niemniej dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

Data: 2010-09-19 06:51:24
Autor: bunias
Trasa na 3 dni
> [...]

Dzięki za pomoc. Zdecydowaliśmy się na trasę proponowaną przez pwz,
czyli nocleg na Hali Miziowej oraz na Rysiance. Teraz tylko żeby
Mam jeszcze jedną prośbę. Możecie polecić miejsce w Korbielowie gdzie
można by było zostawić samochód na te 3 dni a byłoby to w okolicach
szlaków na Pilsko.