Trasa wzdłuż wybrzeża

Data: 2014-07-21 11:24:11
Autor: Chris
Trasa wzdłuż wybrzeża
W dniu 2014-07-16 14:55, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Za mniej więcej miesiąc, 15-16-17 sierpnia to któryś z dni na przejazd,

Się podepnę :)

Mnie 18 sierpnia czeka taka trasa jak tutaj https://goo.gl/maps/T25Ud (Chłapowo > Łazy) i zastanawiam się jaką trasę wybrać, czy to co wypluło google czy jakoś to zmienić ? jazda jak kolega z 6 latkiem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-21 12:02:44
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Trasa wzdłuż wybrzeża
Dnia 2014-07-21, o godz. 11:24:11
Chris <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

wypluło google czy jakoś to zmienić ? jazda jak kolega z 6 latkiem.

3 lata temu na początku sierpnia jechałem prawie tą samą trasą. Tzn. z
Mielna jechałem do Karwii i z powrotem by spotkać się ze znajomymi. I w
sumie za bardzo alternatywy nie miałem. Jechałem poza weekendem więc
ruch na 6-ce dało się wytrzymać - trzeba tylko było na FR zwracać
uwagę. Po drodze w Malechowie masz dla dzieciaka atrakcję - Muzeum
złomu wojskowego (bo kolekcją tego raczej nie nazwę ;-) ) tuż przy
szosie. Dzieciak może wejść na większość eksponatów które tam stoją.
Dobry przerywnik w drodze.

Zdrówko

Data: 2014-07-21 12:09:06
Autor: Chris
Trasa wzdłuż wybrzeża
W dniu 2014-07-21 12:02, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

THX, Yanosik twoim przyjacielem jest jeśli chodzi o FR :)

A zobaczę ten złom :) może się spodoba a jak nie to jak piszesz, przerywnik na chwilę odpoczynku.