Trasa z Brzezin do Murowańca

Data: 2010-03-13 00:26:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowańca
Czy ktoś wie, jak jest z przejezdnością tej trasy?
Chciałbym wreszcie zimą rowerem zaliczyć.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-13 01:50:11
Autor: tomek g.
Trasa z Brzezin do Murowañca
Witam,

Czy kto¶ wie, jak jest z przejezdno¶ci± tej trasy?
Chcia³bym wreszcie zim± rowerem zaliczyæ.

z tego co wiem, to w miare potrzeb jezdzi tam taki
plugo/ratraczek. W koncu to jest jedyna droga przez
ktora schronisko sie zaopatruje, a potrzeby maja duze.
Jak jestes "sredni" na rowerze to dasz rade.

pzdr
tomek g.

Data: 2010-03-13 03:09:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowa�ca

Czy kto� wie, jak jest z przejezdno�ci� tej trasy?
Chcia�bym wreszcie zim� rowerem zaliczy�.

z tego co wiem, to w miare potrzeb jezdzi tam taki
plugo/ratraczek. W koncu to jest jedyna droga przez
ktora schronisko sie zaopatruje, a potrzeby maja duze.
Jak jestes "sredni" na rowerze to dasz rade.

Raczej nie średni, ale nie będę prawdopodobnie sam.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-15 08:10:48
Autor: bans
Trasa z Brzezin do Murowa�ca
W dniu 2010-03-13 03:09, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Raczej nie �redni, ale nie b�d� prawdopodobnie sam.

Zyga, ale tam nie ma wyciÄ…gu!
A ty przecież nie potrafisz jeździć pod górkę...

--
bans

Data: 2010-03-15 20:50:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowa�ca

Raczej nie �redni, ale nie b�d� prawdopodobnie sam.

Zyga, ale tam nie ma wyciÄ…gu!
A ty przecież nie potrafisz jeździć pod górkę...

A w ryjek ryjówka chce za duże zet?
Jeśli już o wyciągu piszesz, to pisz poprawnie: kolejki linowej/krzesełkowej.
Nie potrafię, nie potrafię, a wiesz, że słonie latają... samolotem?
http://www.youtube.com/watch?v=6xb898sQtu8
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-16 07:57:17
Autor: bans
Trasa z Brzezin do Murowa�ca
W dniu 2010-03-15 20:50, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

A w ryjek ryjĂłwka chce za duĹźe zet?

Zyga, po pierwsze to początek zdania. A po drugie - jeszcze się nie nauczyłeś, że twoje sprzeczne z zasadami pisowni zachcianki mam gdzieś?

--
bans

Data: 2010-03-16 18:30:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowa�ca

A w ryjek ryjĂłwka chce za duĹźe zet?

Zyga, po pierwsze to poczÄ…tek zdania. A po drugie - jeszcze siÄ™ nie
nauczyłeś, że twoje sprzeczne z zasadami pisowni zachcianki mam gdzieś?

Nie przyjmuję tego do wiadomości!
:-P

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-15 19:09:47
Autor: szaman
Trasa z Brzezin do Murowańca
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Czy ktoś wie, jak jest z przejezdnością tej trasy?
Chciałbym wreszcie zimą rowerem zaliczyć.

Dopadało od wczoraj dużo śniegu, więc zanim pług nie przejedzie - raczej nieprzejezdna...

szaman

Data: 2010-03-16 08:02:24
Autor: bans
Trasa z Brzezin do Murowańca
W dniu 2010-03-15 19:09, szaman pisze:

Dopada�o od wczoraj duşo �niegu, wi�c zanim p�ug nie przejedzie -
raczej nieprzejezdna...

Piszesz na pl.rec.rowery, więc Zygę znasz. Piszcie sobie o swoich fascynacjach na tamtej grupie, a nie wkurzajcie mnie jeszcze tu.

Info dla nieświadomych:

Zyga to człowiek z rodzaju tych, jakich w górach wielu z nas nie znosi - rowerowy downhillowiec. Jego interesuje tylko wjazd na górę wyciągiem (bo pedałowanie męczy), założenie żółwiowego pancerzyka, kasku jak w motocyklu i jak najszybszy zjazd - a co mu tam jacyś turyści na szlaku, pan i władca jedzie!
Naprawdę nie widzę sensu, żeby mu jeszcze na tej grupie pomagać.

--
bans

Data: 2010-03-16 16:58:51
Autor: any
W dniu 2010-03-16 08:02, bans pisze:

Naprawdę nie widzę sensu, żeby mu jeszcze na tej grupie pomagać.

Bans wyluzuj, co to za dałnhil, na 6 km 500 metrów różnicy poziomów, po kamulcach...
Chce mieć na kolację jaja w pampersie, niech jedzie.

any

Data: 2010-03-16 18:33:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowańca

Naprawdę nie widzę sensu, żeby mu jeszcze na tej grupie pomagać.

Bans wyluzuj, co to za dałnhil, na 6 km 500 metrów różnicy poziomów, po
kamulcach...

Którą trasę masz na myśli?

Chce mieć na kolację jaja w pampersie, niech jedzie.

Nie używam pampersów, ty używasz?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-16 22:42:33
Autor: any
Trasa z Brzezin do Murowańca
W dniu 2010-03-16 18:33, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Którą trasę masz na myśli?

A o którą pytasz?
Pomiędzy Brzezinami, a Halą Gąsienicową nie ma innej trasy możliwej do przejechania rowerem.

Nie używam pampersów, ty używasz?

I jeszcze kilku innych rzeczy nie używasz, a powinieneś...

Data: 2010-03-17 00:36:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowańca

Którą trasę masz na myśli?

A o którą pytasz?
Pomiędzy Brzezinami, a Halą Gąsienicową nie ma innej trasy możliwej do
przejechania rowerem.

OK, bo myślałem, że bans cię do czegoś sprowokował.

Nie używam pampersów, ty używasz?

I jeszcze kilku innych rzeczy nie używasz, a powinieneś...

Wymień, tylko uważaj, by się nie wygłupić.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-17 06:26:09
Autor: any
Trasa z Brzezin do Murowańca
W dniu 2010-03-17 00:36, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

OK, bo myślałem...

ROTFL!!!
Oszukujesz siÄ™.

Data: 2010-03-17 19:10:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowańca

OK, bo myślałem...

ROTFL!!!
Oszukujesz siÄ™.

I?
Dlaczego kaszanisz cytat?
Dzieciaku.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-19 12:48:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasa z Brzezin do Murowańca
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne
skre¶liæ):
Dlaczego kaszanisz cytat?

Powiedzia³ cz³owiek-bez-wrotek.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-03-20 14:49:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Trasa z Brzezin do Murowañca

Dlaczego kaszanisz cytat?

Powiedzia³ cz³owiek-bez-wrotek.

Wycinanie niewygodnego cytatu to b³azenada.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-16 18:32:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Głupi jesteś, gdybyś ze mną chociaż raz jechał szczekałbyś jak kundel, za to co właśnie napisałeś.

Naprawdę nie widzę sensu, żeby mu jeszcze na tej grupie pomagać.

Jesteś głupszy niż kot, którego nie mam.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Trasa z Brzezin do Murowańca