Trasnsponder

Data: 2010-05-12 23:24:41
Autor: Pistacjusz
Trasnsponder
na pokładzie tupolewa był urządzeniem niezwykle ważnym ponieważ
zawierał układ szyfrujący w pamięci którego są tzw. S-bloki. Przejęcie
tego układu przez Rosjan oznacza w praktyce, że mogą podsłuchiwać i
rozszyfrowywać na bierząco rozmowy polskiego rządu i służb specjalnych.

Data: 2010-05-13 11:05:09
Autor: Tomy M.
Trasnsponder
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f0d780b2-3920-4e3c-8b59-344d86763d36s29g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Pisałem o tym wielokrotnie ... ale wszyscy mają
to pewnie w dupie. Na cholerę ruskim deszyfrator
skoro połowa rządu kabluje im wszystko co trzeba.

Tomy M.

Data: 2010-05-13 02:16:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Trasnsponder
On 13 Maj, 11:05, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f0d780b2-3920-4e3c-8b59-344d86763d36s29g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

Pisałem o tym wielokrotnie ... ale wszyscy mają
to pewnie w dupie. Na cholerę ruskim deszyfrator
skoro połowa rządu kabluje im wszystko co trzeba.

po to by mogli swoich ludzie w polskim rzadzie kontrolowac, czy dosc
sumiennie kabluja...

Trasnsponder