[3M] Trasy nad zatoką na północ od Gdyni

Data: 2010-07-31 20:43:15
Autor: BoDro
[3M] Trasy nad zatoką na północ od Gdyni
ikov pisze:

Mam plan z Gdańska pojechać jutro na mtb do Pucka, zaliczając po drodze wszystkie miejscowości nad zatoką, jak Rewa, Mierzchucino itd., a także rzucić okiem na torpedownię (nigdy w tych okolicach Gdyni nie byłem).

tam chyba nawet szlak biegnie.

http://www.bikebrother.com/ride/51055

Jechałem na slickach 1,5", ale lepiej było zabrać szersze SS.
Z Pucka chciałem jechać przy Zatoce przez Rzucewo, ale były różne opinie   - że problem przejechać górą, ze kawałek trzeba kamienistą plażą. Gdybym miał bardziej terenowe opony, to być może bym spróbował. Bałem się jednak że w czasie się nie wyrobię jeśli trzeba będzie pchać i w końcu pojechałem przez Żelistrzewo.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

[3M] Trasy nad zatoką na północ od Gdyni