Trasy rowerowe Warszawa

Data: 2009-04-09 20:43:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasy rowerowe Warszawa
Myrcin pisze:
Cześć,

Czy ktoś ma opracowane jakieś ciekawe trasy rowerowe w okolicach
Warszawy ale z jak najmniejszą ilością asfaltu, chodników itp.
Chciałbym pojezdzić na trasach o długości 40-60km w terenie możliwie
podobnym do tras Mazovia MTB? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Sprecyzuj która strona Wawy Cię interesuje

Seco

Data: 2009-04-10 07:47:07
Autor: Myrcin
Trasy rowerowe Warszawa
On 9 Kwi, 20:43, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Myrcin pisze:

> [...]

> podobnym do tras Mazovia MTB? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Sprecyzuj która strona Wawy Cię interesuje

Strona WAW obojetna bo jestem gotów dojechać nawet autem aby fajnie
pośmigać. Oczywiście wygodnie by było gdyby start mógł być z
Mokotowa :)

Data: 2009-04-10 17:11:12
Autor: kml
Trasy rowerowe Warszawa

--

No to problem rozwiązany: Jura Krakowsko-Częstochowska będzie najbliżej i tam można fajnie pośmigać. W okolicach wAw gdzie byś nie pojechał to zawsze będzie tak samo czyli _bardzo_przeciętnie. Są kawałeczki fajne ale ogólnie to mocno tak sobie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Trasy rowerowe Warszawa