Trasy rowerowe Warszawa

Data: 2009-04-09 11:32:33
Autor: Myrcin
Trasy rowerowe Warszawa
Cześć,

Czy ktoś ma opracowane jakieś ciekawe trasy rowerowe w okolicach
Warszawy ale z jak najmniejszą ilością asfaltu, chodników itp.
Chciałbym pojezdzić na trasach o długości 40-60km w terenie możliwie
podobnym do tras Mazovia MTB? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

--
myrcin

Data: 2009-04-09 20:43:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasy rowerowe Warszawa
Myrcin pisze:
[...]

Sprecyzuj która strona Wawy Cię interesuje

Seco

Data: 2009-04-10 07:47:07
Autor: Myrcin
Trasy rowerowe Warszawa
On 9 Kwi, 20:43, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Myrcin pisze:

> [...]

> podobnym do tras Mazovia MTB? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Sprecyzuj która strona Wawy Cię interesuje

Strona WAW obojetna bo jestem gotów dojechać nawet autem aby fajnie
pośmigać. Oczywiście wygodnie by było gdyby start mógł być z
Mokotowa :)

Data: 2009-04-10 17:11:12
Autor: kml
Trasy rowerowe Warszawa

Użytkownik "Myrcin" <myrcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:f35050c5-76a0-4c4b-ab12-c714bc0c4402v19g2000yqn.googlegroups.com...

Strona WAW obojetna bo jestem gotów dojechać nawet autem aby fajnie
pośmigać. Oczywiście wygodnie by było gdyby start mógł być z
Mokotowa :)
--

No to problem rozwiązany: Jura Krakowsko-Częstochowska będzie najbliżej i tam można fajnie pośmigać. W okolicach wAw gdzie byś nie pojechał to zawsze będzie tak samo czyli _bardzo_przeciętnie. Są kawałeczki fajne ale ogólnie to mocno tak sobie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-09 20:47:05
Autor: Kuba
Trasy rowerowe Warszawa
Myrcin pisze:
[...]

Bardziej mazoviowo, niż po warszawsku:
Jako że w tym roku mazovia ląduje w Radomiu, to polecam przejechać się do Puszczy Kozienickiej. Mogę służyć pomocą w obraniu trasy, która póki co nie jest oczywiście ustalona, jednak z góry jest raczej przesądzone, przez jakie konkretne miejsca będzie prowadzić.

Data: 2009-04-10 18:40:30
Autor: Adrian S.
Trasy rowerowe Warszawa
Kuba wrote:

[...]

  czy możesz tak krótko scharakteryzować tamte tereny? Da się traskę
poprowadzić żeby były jakieś wzgórza, ew. tereny trochę bardziej wymagające
niż te na wyścigach XC? Planowałbym tam zrobić taki jednodniowy wypad z
Wawy, jeśli ofkoz byś chciał posłużyć za przewodnika. Możliwe, że wziąłbym
ze sobą ekipę około 10 luda.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-10 00:37:30
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 9 Kwi, 20:32, Myrcin <myr...@gmail.com> wrote:
[...]

Czesc,
Kup sobie mape Warszawa i okolice taką ze szlakami pieszymi i
rowerowymi i ogień.
Tego jest tak mało zdązysz sobie wszędzie pojeździć, no chyba że
lubisz cały sezon po tej samej
śmigać ;)

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 09:44:03
Autor: Wojtas
Trasy rowerowe Warszawa
player pisze:

[...]

A kto jeździ cały czas szlakami? ;)

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-04-10 02:47:07
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 10 Kwi, 09:44, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

A kto jeździ cały czas szlakami? ;)

Nie wiem, pewnie są tacy, na początek dobra opcja jak ktoś nie zna
terenu :)

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 08:04:51
Autor: kml
Trasy rowerowe Warszawa

Użytkownik "Myrcin" <myrcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:873626ab-0429-4146-9d8d-786549042cf5c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tak tylko napiszę z obowiązku żebyś się nie denerwował: Mazowsze to PIACH i tylko komarów jest więcej...

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-10 00:30:51
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 10 Kwi, 08:04, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Tak tylko napiszę z obowiązku żebyś się nie denerwował: Mazowsze to PIACH
i tylko komarów jest więcej...

Etam, nie wszędzie, pojedź na Pomorze tam to dopiero jest piach ;) A w
Waw np. w MPK'u czasem faktycznie są momenty piaszczyste ale
najcześciej można je ominąć bokiem, fajnym singile trackiem :) Wiec
ogólnie uważam że nie jest źle, jak na mazowsze.

pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 10:01:23
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa

"player" <bad-biker@gazeta.pl> wrote in message news:ae883208-b007-4767-9183-ea0015fced6ak2g2000yql.googlegroups.com...
On 10 Kwi, 08:04, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Etam, nie wszędzie, pojedź na Pomorze tam to dopiero jest piach ;)

piach jest tylko na równinach sandrowych - a i tak do piachów i wydm Kampinosu, MPK czy Kurpi mu dużo brakuje ;). cała północna część Pomorza (i całej reszty pojezierzy) to głównie moreny, tereny i grunt wręcz idealne do pedałowania.

pozdr

Data: 2009-04-10 02:38:43
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 10 Kwi, 10:01, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:

> [...]

całej reszty pojezierzy) to głównie moreny, tereny i grunt wręcz idealne do

Pewnie masz rację. Kiedyś byłem na wyjeździe sakwowym od Kołobrzegu do
Gdynii no i jeśli chodzi o trasy to zapamiętałem tylko albo asfalt
albo piach. Raz była fajna ścieżka od Ustki w stronę Łeby i to tyle.
Dlatego taka mi się Pomorze z piachem skojarzyło :|

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 11:58:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa
"player" <bad-biker@gazeta.pl> wrote in message news:d76b8122-bb98-4abc-9f21-c1eef7dbad70k41g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

aaa przepraszam, rzeczywiście zapomniałem o tym, że na samej północy, tuż nad morzem, też leży piach ;) Choć w sumie spora część naszego wybrzeża to klify, a te, jeśli chodzi o nawierzchnię, też są ok - tylko nastromienie czesto takie trochę nieporęczne, zwłaszcza na sakwy ;)
Z Ustki w stronę Łeby masz pewnie na myśli trasę nasypem po zwiniętych torach? Mimo piaszczystej nawierzchni, dobre sakwowo dukty wzdłuż wybrzeża są w zasadzie również od Łeby aż po Hel - z małym wyjątkiem w rejonie Osetnika, gdzie wydmę trzeba pokonać z buta.

pozdr

Data: 2009-04-10 21:20:34
Autor: Michał Kurowski
Trasy rowerowe Warszawa

[...]

Mylisz Pomorze z Wybrzeżem.
Ale nie martw się, nie jesteś oryginalny ;-)

--
Michał

Data: 2009-04-10 16:30:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasy rowerowe Warszawa
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grmud5$d1u$1news.wp.pl> przy ul....

tereny i grunt wręcz idealne do pedałowania.

O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

Data: 2009-04-10 17:26:14
Autor: Menel
Trasy rowerowe Warszawa
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grmud5$d1u$1news.wp.pl> przy ul....

> tereny i grunt wręcz idealne do > pedałowania.

Chodziło mu o Pomorze.
O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

A poza tym na Mazowszu można wjechać wyżej niż na Pomorzu.

Data: 2009-04-10 22:30:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa
"Menel " <menel13.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:grnvfm$92a$1inews.gazeta.pl...

A poza tym na Mazowszu można wjechać wyżej niż na Pomorzu.

masz na myśli chyba nie Mazowsze, a woj. mazowieckie (które wykracza sporo poza historyczno-geograficzne Mazowsze)?

pozdr

Data: 2009-04-10 22:32:24
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa

"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:10qt0dk60zqgh$.dlgpedaluje.ile.moze...

tereny i grunt wręcz idealne do
pedałowania.

O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

gór na terenach, o których pisałem, może za bardzo nie ma, ale np. jadąc z Gdyni (wieś, w której mieszkam) do Gdańska (wieś nieopodal) nabija się coś koło kilometra podjazdów - bez zbytniego kręcenia się na boki. Często zdarza Ci się robić takie przewyższenia na niespełna 30km?

pozdr

Data: 2009-04-13 00:19:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasy rowerowe Warszawa
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:groad5$a2h$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Oj, przepraszam, faktycznie, mowa o Pomorzu.
Tam to wiem, co nieco jeździłem. Szwajcaria Kaszubska to całkiem fajny
teren (bazę mieliśmy w Rozłazinie).

Data: 2009-04-10 11:30:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasy rowerowe Warszawa
Panie Myrcin, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

Nie wiem jak tam Warszawa, ale dostałem swojego czasu "Przewodnik dla
aktywnych na rowerze" wydawnictwa Pascal. Tyle, że ja mam okolice Górnego
Śląska. Pewnie dla W-wy też jest. W tym górnośląskim wycieczki są ciekawe,
dobrze opisane, mają mapy, polecam generalnie.
Compass ma mapy i przewodniki dla W-wy, również rowerowe.

Trasy rowerowe Warszawa