Trasy rowerowe Warszawa

Data: 2009-04-10 08:04:51
Autor: kml
Trasy rowerowe Warszawa

Użytkownik "Myrcin" <myrcin@gmail.com> napisał w wiadomości news:873626ab-0429-4146-9d8d-786549042cf5c9g2000yqm.googlegroups.com...
Cześć,

Czy ktoś ma opracowane jakieś ciekawe trasy rowerowe w okolicach
Warszawy ale z jak najmniejszą ilością asfaltu, chodników itp.
Chciałbym pojezdzić na trasach o długości 40-60km w terenie możliwie
podobnym do tras Mazovia MTB? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

--

Tak tylko napiszę z obowiązku żebyś się nie denerwował: Mazowsze to PIACH i tylko komarów jest więcej...

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-10 00:30:51
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 10 Kwi, 08:04, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Tak tylko napiszę z obowiązku żebyś się nie denerwował: Mazowsze to PIACH
i tylko komarów jest więcej...

Etam, nie wszędzie, pojedź na Pomorze tam to dopiero jest piach ;) A w
Waw np. w MPK'u czasem faktycznie są momenty piaszczyste ale
najcześciej można je ominąć bokiem, fajnym singile trackiem :) Wiec
ogólnie uważam że nie jest źle, jak na mazowsze.

pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 10:01:23
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa

"player" <bad-biker@gazeta.pl> wrote in message news:ae883208-b007-4767-9183-ea0015fced6ak2g2000yql.googlegroups.com...
On 10 Kwi, 08:04, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Etam, nie wszędzie, pojedź na Pomorze tam to dopiero jest piach ;)

piach jest tylko na równinach sandrowych - a i tak do piachów i wydm Kampinosu, MPK czy Kurpi mu dużo brakuje ;). cała północna część Pomorza (i całej reszty pojezierzy) to głównie moreny, tereny i grunt wręcz idealne do pedałowania.

pozdr

Data: 2009-04-10 02:38:43
Autor: player
Trasy rowerowe Warszawa
On 10 Kwi, 10:01, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:

> [...]

całej reszty pojezierzy) to głównie moreny, tereny i grunt wręcz idealne do

Pewnie masz rację. Kiedyś byłem na wyjeździe sakwowym od Kołobrzegu do
Gdynii no i jeśli chodzi o trasy to zapamiętałem tylko albo asfalt
albo piach. Raz była fajna ścieżka od Ustki w stronę Łeby i to tyle.
Dlatego taka mi się Pomorze z piachem skojarzyło :|

--
pozdr.
jay

Data: 2009-04-10 11:58:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa
"player" <bad-biker@gazeta.pl> wrote in message news:d76b8122-bb98-4abc-9f21-c1eef7dbad70k41g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

aaa przepraszam, rzeczywiście zapomniałem o tym, że na samej północy, tuż nad morzem, też leży piach ;) Choć w sumie spora część naszego wybrzeża to klify, a te, jeśli chodzi o nawierzchnię, też są ok - tylko nastromienie czesto takie trochę nieporęczne, zwłaszcza na sakwy ;)
Z Ustki w stronę Łeby masz pewnie na myśli trasę nasypem po zwiniętych torach? Mimo piaszczystej nawierzchni, dobre sakwowo dukty wzdłuż wybrzeża są w zasadzie również od Łeby aż po Hel - z małym wyjątkiem w rejonie Osetnika, gdzie wydmę trzeba pokonać z buta.

pozdr

Data: 2009-04-10 21:20:34
Autor: Michał Kurowski
Trasy rowerowe Warszawa

[...]

Mylisz Pomorze z Wybrzeżem.
Ale nie martw się, nie jesteś oryginalny ;-)

--
Michał

Data: 2009-04-10 16:30:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasy rowerowe Warszawa
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grmud5$d1u$1news.wp.pl> przy ul....

tereny i grunt wręcz idealne do pedałowania.

O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

Data: 2009-04-10 17:26:14
Autor: Menel
Trasy rowerowe Warszawa
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grmud5$d1u$1news.wp.pl> przy ul....

> tereny i grunt wręcz idealne do > pedałowania.

Chodziło mu o Pomorze.
O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

A poza tym na Mazowszu można wjechać wyżej niż na Pomorzu.

Data: 2009-04-10 22:30:18
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa
"Menel " <menel13.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:grnvfm$92a$1inews.gazeta.pl...

A poza tym na Mazowszu można wjechać wyżej niż na Pomorzu.

masz na myśli chyba nie Mazowsze, a woj. mazowieckie (które wykracza sporo poza historyczno-geograficzne Mazowsze)?

pozdr

Data: 2009-04-10 22:32:24
Autor: Wojtek Paszkowski
Trasy rowerowe Warszawa

"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:10qt0dk60zqgh$.dlgpedaluje.ile.moze...

tereny i grunt wręcz idealne do
pedałowania.

O górach na Mazowszu to nie słyszałem za wiele, więc gdzie ten "idealny
teren do pedałowania"? ;->

gór na terenach, o których pisałem, może za bardzo nie ma, ale np. jadąc z Gdyni (wieś, w której mieszkam) do Gdańska (wieś nieopodal) nabija się coś koło kilometra podjazdów - bez zbytniego kręcenia się na boki. Często zdarza Ci się robić takie przewyższenia na niespełna 30km?

pozdr

Data: 2009-04-13 00:19:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trasy rowerowe Warszawa
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:groad5$a2h$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Oj, przepraszam, faktycznie, mowa o Pomorzu.
Tam to wiem, co nieco jeździłem. Szwajcaria Kaszubska to całkiem fajny
teren (bazę mieliśmy w Rozłazinie).

Trasy rowerowe Warszawa