Trasy rowerowe na Teneryfie

Data: 2010-02-16 12:57:58
Autor: Nowa AMA
Trasy rowerowe na Teneryfie
Witam

Czy kto¶ dysponuje może ¶ladami GPS tras rowerowych na Teneryfie? I mógłby mi takie ¶lady udostępnić?

Byłbym oczywi¶cie bardzo wdzięczny. Wybieram się w marcu i chętnie przejechałbym już jakie¶ sprawdzone, ciekawe trasy.

Jacek Paradowski
CN Nowa AMA
ul. Batorego 20/362
02-591 Warszawa
www.nowa-ama.pl

Data: 2010-02-16 15:58:08
Autor: fest
Nowa AMA napisal i wyslal takie slowa:

[...]

Pozdrawiam

A ja mam do Ciebie pytanie :)

Czertem lecisz? je¶li tak, to ile bilecik? i w jakim biurze kupowałe¶?

pozdro

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-02-16 17:51:15
Autor: j.b@op.pl
Trasy rowerowe na Teneryfie

W dniu 2010-02-16 16:58, fest pisze:
Czertem lecisz? jeśli tak, to ile bilecik? i w jakim biurze kupowałeś?

Ja kupowałem z Lotu przez aero.pl. Obecnie cena Warszawa-Teneryfa jakieś 600 zł w jedną stronę. Ale latają do 21 marca.
Z kolei wizzair od 27.03 uruchamia połączenia z Madrytem, gdzie można się przesiąść na Ryanaira od 21€.
Choć zrobić rezerwację w Ryanie to masakra jakaś.

Data: 2010-02-16 19:05:59
Autor: Michal Rekowicz
Trasy rowerowe na Teneryfie

Użytkownik "Nowa AMA" <jacek.paradowski@nowa-ama.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hle1cv$bmo$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To i ja sie podpisze pod prosba, choc raczej jesienia wyjazd.
Zabierasz rower czy wypozyczasz?
Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-02-16 19:09:25
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Michal Rekowicz pisze:

To i ja sie podpisze pod prosba, choc raczej jesienia wyjazd.
Zabierasz rower czy wypozyczasz?

Lecieli¶my z żonk± na Fuertaventurę z Itaki. Transport roweru w jedn± stronę to 60 zł. Wypozyczenie roweru na pół dnia na fuercie to 13 ojro.
Więc lepiej zabrać swój imho.

Seco

Data: 2010-02-17 10:24:42
Autor: Alfer_z_pracy
Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
Wypozyczenie roweru na pół dnia na fuercie to 13 ojro.

Niekoniecznie:
http://www.easyriders-bikecenter.com/english/prices.html

Dychacz za 1 dzień, a w sobotę maj± zamknięte więc wypożyczaj±c w pi±tek wieczorem oddajesz w niedzielę rano :) A dodatkowo 3 doby w cenie 2.
Np. takie mountajnbajki:
http://alfer.pl/Fuerta10/imagepages/image9.html

No, ale to Fuerta, choć podejrzewam że na Teneryfie ceny s± zbliżone.

Jacek, zazdroszczę :) Zajrzyj na:
http://www.gpsies.com

I w wyszukiwarce wpisz Kraj: Hiszpania, a dalej Tenerife. Przykładowa traska:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=hawnwrjrtigivimt&referrer=trackList

Pzdr
A.

Data: 2010-02-17 11:25:07
Autor: Nowa AMA
Trasy rowerowe na Teneryfie
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlgdaj$gg9$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Witaj

Super pomysł z gpsies. Że też o tym nie pomy¶lałem... Jest wszystko czego potrzebuję.

Wielkie dzięki!

Zrobię jaki¶ ostry zjazd na Twoj± cze¶ć ;-)

Jacek Paradowski
CN Nowa AMA
ul. Batorego 20/362
02-591 Warszawa
www.nowa-ama.pl

Data: 2010-02-17 09:11:48
Autor: Nowa AMA
Trasy rowerowe na Teneryfie
Użytkownik "Michal Rekowicz" <rekowiczusun@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8Ben.859$lB6.97newsfe16.ams2...

To i ja sie podpisze pod prosba, choc raczej jesienia wyjazd.
Zabierasz rower czy wypozyczasz?
Pozdrawiam
Michal

Korzystam z oferty pakietowej, czyli lot + hotel. Opłata za przewóz roweru to 40 Euro. Zabieram własny rower. Odezwij się do mnie pod koniec marca. Podzielę się wtedy własnymi, nowymi ¶ladami.

Jacek Paradowski
CN Nowa AMA
ul. Batorego 20/362
02-591 Warszawa