Trasy z Przełeczy Okraj

Data: 2009-06-19 15:49:56
Autor: Piotr Pruszanow
Trasy z Przełeczy Okraj
Witam

może nie potafie szukać  ale nie potrafie znaleść opisu tras z Przełęczy Okraj w kierunku wschodnim ....chcę np przenocować w schronisku i rano wyruszyć ,ale wszystkie opisy dotyczą  tras ...okraj -karpacz...szklarska poręba....a ja szukam od Przełęczy w na wschód  czy ktoś mógłby mi udzielić paru wskazówek ?

pozdrawiam

Piotrek

Data: 2009-06-20 18:49:00
Autor: lama
Trasy z Przełeczy Okraj
Witaj

My zrobilismy ta trase w maju. Przelecz Okraj - Lubawka. Czas drogi 8h spokojnego marszu.
Generalnie piekny szlak graniczny. w tamtym okresie nikogo na szlaku a droga miejscami strasznie zarosnieta.
Zwlaszcza na trasie od krzyzowki szlaku zielony/zolty do Lubawki. Wyjscie w Lubawce na granicy zagrodzone, trzeba przejsc przez pole gdzie grasuje na wolnosci szalony rumak.  Spalismy w Lubawce w Szkolnym Schronisku Lubawka niedaleko Skoczni ok 3km od przejscia granicznego.

Jezeli potrzebujesz wiecej info pytaj.
Pozdr
Lama