Trauma powyborcza

Data: 2009-06-08 22:58:46
Autor:
Trauma powyborcza
PiS ponownie zapedzony do naroznika. na dodatek nielubiany
przez prezesa ziobro okazal sie asem. w odwecie za sukcses
ziobro, a niepowodzenie innych pisowskich orlow spuszczono
lomot aktorece ze spotu reklamowego. coz, pis stosuje metody
swojej nieboszczki babci - pzpr. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-08 14:36:12
Autor: pistacjusz
Trauma powyborcza

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://miniurl.pl/glosluduhttp://miniurl.pl/glosludu2

Tia, a PO zastrzeliło Blidę w odwecie za przegran± w wyborach
prezydenckich.
Miałem cię za inteligentniejszego.

Data: 2009-06-09 00:28:20
Autor: matusm
Trauma powyborcza

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:097f0c4f-9a88-417b-ab53-d91f18b6ae39r37g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Przedstawiwm Hesk,,,,,,,,
ale masz do czynienia z Pionem Wychowwczo -Politycznym LWP (Zarzadu Głownego jakos tak)  ,,,Stary Wiarus  stara ksywka
poszukaj w guuglach  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-09 06:21:26
Autor:
Trauma powyborcza
On Tue, 9 Jun 2009 00:28:20 +0200, "matusm" <matusm@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 wlasnie, co ze "starym wairusem". znikl nagle z psp.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:25:16
Autor: awe
Trauma powyborcza
Hesk to Stary Wiarus z pionu polityczno wychowawczego LWP?
awe

Data: 2009-06-09 06:21:25
Autor:
Trauma powyborcza
On Mon, 8 Jun 2009 14:36:12 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

> [...]
> swojej nieboszczki babci - pzpr.

Tia, a PO zastrzeliło Blidę w odwecie za przegran± w wyborach

 akurat nie PO ale nie bede sie powtarzac.

Miałem cię za inteligentniejszego.

 ja cie tez mialem. postaraj sie czytac ze zrozumieniem.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 07:33:30
Autor: Piotr
Trauma powyborcza
Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:36:12 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com
napisał(a):

Tia, a PO zastrzeliło Blidę w odwecie za przegran± w wyborach
prezydenckich.
Miałem cię za inteligentniejszego.

Bo Hesk, w zasadzie, jest inteligentny, nieco.
Piotr

Data: 2009-06-09 17:16:15
Autor:
Trauma powyborcza
On Tue, 9 Jun 2009 07:33:30 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Bo Hesk, w zasadzie, jest inteligentny, nieco.

 nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
 stan twojej inteligencji emocjonalnej. zrobili to juz inni
 i ja przychylam sie do ich oceny. cienias byles i jestes.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:47:04
Autor: Piotr
Trauma powyborcza
Dnia Tue, 09 Jun 2009 17:16:15 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
 stan twojej inteligencji emocjonalnej. zrobili to juz inni
 i ja przychylam sie do ich oceny. cienias byles i jestes.

Może, może, Hesku... Ja jednak nie potrzebuję wspierać się opiniami
innych, w swej słabości.
Piotr

Data: 2009-06-09 19:49:51
Autor:
Trauma powyborcza
On Tue, 9 Jun 2009 18:47:04 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
>  stan twojej inteligencji emocjonalnej. zrobili to juz inni
>  i ja przychylam sie do ich oceny. cienias byles i jestes.

Może, może, Hesku...

 pamietam jak zaczynales na psp. byles cienias.
 sadzilem, ze sie wyrobisz ale nic ci nie wychodzi.

Ja jednak nie potrzebuję wspierać się opiniami innych, w swej słabo¶ci.
  postaraj sie czytac ze zrozumieniem ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:25:59
Autor: awe
Trauma powyborcza

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h878l88jjw0v.dlgmasz.facet.luzik...
napisał(a):

Tia, a PO zastrzeliło Blidę w odwecie za przegran± w wyborach
prezydenckich.
Miałem cię za inteligentniejszego.

Bo Hesk, w zasadzie, jest inteligentny, nieco.
Piotr
-- -- -- -- -- -
a moze co nieco, tylko nieco czy co?:-)
awe

Data: 2009-06-08 23:00:48
Autor: Piotr
Trauma powyborcza
Dnia Mon, 08 Jun 2009 22:58:46 +0200, "<he®sk>" napisaů(a):

Ty sam to wymyúliůeú hesku?
Piotr

Data: 2009-06-08 23:06:29
Autor:
Trauma powyborcza
On Mon, 8 Jun 2009 23:00:48 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
> ziobro, a niepowodzenie innych pisowskich orlow spuszczono
> lomot aktorece ze spotu reklamowego. coz, pis stosuje metody

 sprobuj. to nie takie trudne ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 07:00:49
Autor: Piotr
Trauma powyborcza
Dnia Mon, 08 Jun 2009 23:06:29 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

 sprobuj. to nie takie trudne ;o)))

Noo nie wątpię, trzeba tylko mieć "coś z głową"... :-)
Piotr

Data: 2009-06-09 17:16:12
Autor:
Trauma powyborcza
On Tue, 9 Jun 2009 07:00:49 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  sprobuj. to nie takie trudne ;o)))
Noo nie w±tpię, trzeba tylko mieć "co¶ z głow±"... :-)

 wciaz jestes cienias...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu