Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców

Data: 2010-07-13 14:50:13
Autor: Grzegorz Z.
Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców
 Marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna zapowiedział, że będzie rozmawiał z p.o.
szefem klubu PiS Markiem Kuchcińskim o umieszczonych na sali posiedzeń
Sejmu zdjęciach posłów PiS, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej.

- Będę rozmawiał o tym z przewodniczącym Markiem Kuchcińskim, o sali
sejmowej, o organizacji posiedzeń, jak zrobić, by wszyscy posłowie mieli
swoje miejsce. To jest problem symboliczny, problem emocji, ale chciałbym
go rozwiązać. Mam nadzieję, że mi się uda - mówił Schetyna pytany o sprawę
zdjęć posłów klubu PiS, którzy zginęli w katastrofie pod Smoleńskiem.
Zdjęcia te znajdują się na sali posiedzeń Sejmu, na miejscach, na których
siedzieli tragicznie zmarli. Na sali posiedzeń Sejmu znajdują się już tylko zdjęcia, które przypominają
o posłach klubu PiS. Fotografie tragicznie zmarłych przedstawicieli innych
klubów zostały usunięte. http://www.wprost.pl/ar/201818/Co-bedzie-ze-zdjeciami-poslow-PiS-ktorzy-zgineli-w-katastrofie-smolenskiej/

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 09:28:28
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 14:50, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

i co do kosza je wyrzucili, tych innych?

Data: 2010-07-13 15:11:07
Autor: marek czaplicki
Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców
Grzegorz Z. napisał na pl.soc.polityka:
,-- -- [  ]
| Schetyna odnosił się też do wypowiedzi szefa PiS Jarosława Kaczyńskiego,
który w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" oświadczył, że bez
wyraźnego "przepraszam" ze strony PO za wypowiedzi pod adresem tragicznie
zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego trudno sobie wyobrazić współpracę
jego partii z Platformą. Marszałek ocenił, że potrzebna jest współpraca w
Sejmie partii opozycyjnych z koalicyjnymi, ale potrzebna jest też "opcja
zerowa" i "pokazanie, że jest nowy początek". Jego zdaniem źle by było
zacząć współpracę od stawiania warunków. - Mamy półtora roku do wyborów
parlamentarnych i powinniśmy budować relacje polityczne, relacje między
klubami parlamentarnymi w taki dobry, otwarty sposób i mam nadzieję, że
wszyscy podzielają to zdanie - przekonywał Schetyna.
`-- --
"opcja zerowa", "nowy początek"? kurczę, oni sobie ciągle jakieś restarty
robią. :-)

Data: 2010-07-13 16:20:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:axaoamgvme4j$.1sc7k3dd9gobf$.dlg40tude.net...
[...]

Daremny trud. Pic musi jątrzyć.

Data: 2010-07-13 17:06:13
Autor: marek czaplicki
[...]

parlamentarzyści "Samoobrony" też kiedyś próbowali coś manifestować na sali
sejmowej. było to jeszcze w czasach gdy nie byli w koalicji z PiS i LPR.
można przypomnieć PiS jak skończyła "Samoobrona". tamta manifestacja była
bardziej kolorowa, bo parlamentarzyści wyciągnęli transparenty :-)

Data: 2010-07-13 18:14:20
Autor: Grzegorz Z.
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków
Żydzie ze Stalowej Woli.

Data: 2010-07-14 08:47:48
Autor: ab.666
Grzegorz chamidło Z.

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

> Nasz bog to my i nasze idee.

Nie twój bóg, ale żydowski..... pajacu.

ab.

Data: 2010-07-14 13:16:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 14 Jul 2010 08:47:48 +0200, ab.666 napisał(a):

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

Nasz bog to my i nasze idee.

Nie twój bóg, ale żydowski..... pajacu.

Ejże ?!?!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców