Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców

Data: 2010-07-13 16:20:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:axaoamgvme4j$.1sc7k3dd9gobf$.dlg40tude.net...
Marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna zapowiedział, że będzie rozmawiał z p.o.
szefem klubu PiS Markiem Kuchcińskim o umieszczonych na sali posiedzeń
Sejmu zdjęciach posłów PiS, którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej.

- Będę rozmawiał o tym z przewodniczącym Markiem Kuchcińskim, o sali
sejmowej, o organizacji posiedzeń, jak zrobić, by wszyscy posłowie mieli
swoje miejsce. To jest problem symboliczny, problem emocji, ale chciałbym
go rozwiązać. Mam nadzieję, że mi się uda - mówił Schetyna pytany o sprawę
zdjęć posłów klubu PiS, którzy zginęli w katastrofie pod Smoleńskiem.
Zdjęcia te znajdują się na sali posiedzeń Sejmu, na miejscach, na których
siedzieli tragicznie zmarli.

Na sali posiedzeń Sejmu znajdują się już tylko zdjęcia, które przypominają
o posłach klubu PiS. Fotografie tragicznie zmarłych przedstawicieli innych
klubów zostały usunięte.

http://www.wprost.pl/ar/201818/Co-bedzie-ze-zdjeciami-poslow-PiS-ktorzy-zgineli-w-katastrofie-smolenskiej/

Daremny trud. Pic musi jątrzyć.

Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców