Trauma przedwyborcza

Data: 2009-11-12 13:53:22
Autor: :heÂŽsk:
Trauma przedwyborcza
co z goopi narod. bliznieta dwoja i troja a tu lipa.
nawet mohery nie chca powrotu hetmana.

http://miniurl.pl/nadechach

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 15:02:05
Autor: Piotr
Trauma przedwyborcza
Dnia Thu, 12 Nov 2009 13:53:22 +0100, ":heŽsk:" napisaů(a):

co z goopi narod. bliznieta dwoja i troja a tu lipa.
nawet mohery nie chca powrotu hetmana.

"Trauma przedwyborcza", to logiczna bzdura hesku.
Piotr

Data: 2009-11-12 15:16:37
Autor: HaMMeR
Trauma przedwyborcza
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jestes Piotrze bez serca, nie pograzaj bidule, bo sam
przezyje ponownie traume..;)

Data: 2009-11-12 15:18:29
Autor: Piotr
Trauma przedwyborcza
Dnia Thu, 12 Nov 2009 15:16:37 +0100, HaMMeR napisał(a):

Jestes Piotrze bez serca, nie pograzaj bidule, bo sam
przezyje ponownie traume..;)

Myślę, że już przeżył, przecie on o tej "traumie" pisze od kilku lat, na
okrętkę.
Piotr

Data: 2009-11-12 15:22:59
Autor: :heÂŽsk:
Trauma przedwyborcza
On Thu, 12 Nov 2009 15:18:29 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

> przezyje ponownie traume..;)

Myślę, że już przeżył, przecie on o tej "traumie" pisze od kilku lat, na

 tyle, ze pisze o traumie ktora od 2 lat dopadla  elektorat pisu i nie puszcza. dowody na psp ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 06:33:30
Autor: Hans Kloss
Trauma przedwyborcza
:heÂŽsk: napisał(a):

 tyle, ze pisze o traumie ktora od 2 lat
Napisz coś jeszcze na temat pepegów,  Klarysewa i częstochowskich
rymów Mickiewicza- niech powieje na tej grupie świeży podmuch
nieskażonej odrobinka myślenia radosnej tfurczości (uwaga tylko dla
ciebie- pisownia zamierzona) rodem z Kobierzyna ;))
J-23

Data: 2009-11-13 12:19:30
Autor: * heÂŽsk *
Trauma przedwyborcza
On Thu, 12 Nov 2009 06:33:30 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  tyle, ze pisze o traumie ktora od 2 lat
Napisz coś jeszcze na temat pepegów,

 prosze bardzo: wiedza elektoratu pis o swiecie opiera sie na opiniach
 dziennikarzyny w pepegach. to on jest wyrocznia jak macie myslec.

Klarysewa

 jaroslaw kaczynski zajmuje stanowisko w sprawach ekonomicznych,
 a chlopina ukonczyl 2 tygodniowy kurs ekonomii sleczac nad
 programem pis w wynajetym (za nasza kase!) pokoiku w klarysewie.
i częstochowskich rymów Mickiewicza

 aaaaa tu cie boli. zaden z ciebie poeta wiec zamilcz! ;o))

niech powieje na tej grupie świeży podmuch nieskażonej odrobinka myślenia radosnej tfurczości (uwaga tylko dla
ciebie- pisownia zamierzona)

 coz, nie odwdziecze sie ci rownie milym komplementem
 obrazujacym stan twojej inteligencji emocjonalnej. zrobili to
 juz wielokrotnie inni a ja przychylam sie do ich zdania.
 twoje placze i umizgi malo mnie interesuja. mozesz sobie
 tu bluzgac,uwazac sie za najmadrzejszego z madrych (zaraz po
 jakroslawie k). to twoj problem nie moj. mi to lata ;o))
rodem z Kobierzyna ;))

 nie mam nic wspolnego z ta miejscowoscia, a ty ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 15:21:59
Autor: :heÂŽsk:
Trauma przedwyborcza
On Thu, 12 Nov 2009 15:16:37 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

 [...]

Jestes Piotrze bez serca, nie pograzaj bidule,

 koniku bozy, coz ty mozesz wiedziec o strzelaniu?

bo sam przezyje ponownie traume..;)

 ty chcialbys pewnie nie sam. z jakims chlopaczkiem ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 16:04:49
Autor: HaMMeR
Trauma przedwyborcza
:heÂŽsk: wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie przypisuj mi wlasnych projekcji, szczegolnie tak strasznie nietrafionych!
A fe.., nie uchodzi wymozdzku.., doprawdy nie uchodzi!

Data: 2009-11-13 12:19:31
Autor: * heÂŽsk *
Trauma przedwyborcza
On Thu, 12 Nov 2009 16:04:49 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   ty chcialbys pewnie nie sam. z jakims chlopaczkiem ;o)))

Nie przypisuj mi wlasnych projekcji, szczegolnie tak strasznie nietrafionych!

 plagiat! plagiat! plagiat! plac tantiemy!

A fe.., nie uchodzi wymozdzku..,

 nie przenos na innych swoich problemow po niedawnej lobotomii.

doprawdy nie uchodzi!

 ;-) to lub ;o) oznacza kpine. mysl troche ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 15:19:39
Autor: :heÂŽsk:
Trauma przedwyborcza
On Thu, 12 Nov 2009 15:02:05 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> co z goopi narod. bliznieta dwoja i troja a tu lipa.
> nawet mohery nie chca powrotu hetmana.

"Trauma przedwyborcza", to logiczna bzdura hesku.

 patrzac na zachowanie sie elektoratu PiS - nie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-12 15:52:15
Autor: raff
Trauma przedwyborcza
co z goopi narod. bliznieta dwoja i troja a tu lipa.
nawet mohery nie chca powrotu hetmana.

"Trauma przedwyborcza", to logiczna bzdura hesku.
Piotr

Heniutek ma na drugie logiczna bzdura.

R.

Trauma przedwyborcza