Trefnym ofertom Getinbanku dot. lokat 12% z RORem mówię NIE :)

Data: 2012-10-06 21:56:03
Autor: xxx
Trefnym ofertom Getinbanku dot. lokat 12% z RORem mówię NIE :)

Otrzymałem od Getinbanku telemarketingową ofertę założenia RORu w internetowym oddziale Getin banku . Oto wyliczenia atrakcyjności owej inwestycji w lokatę terminową 3-miesięczną z założeniem iż co miesiąć będę przelewał na ROR w Getinonline kwotę 1000zł tak aby nie stracić "promocyjnego" oprocentowania 12% :) W przypadku braku "wpływów" na konto ROR w Getin banku-oprocentowanie lokaty spada do 5,85% dla lokaty standardowej.
Nie zamierzam używać dodatkowej karty płatniczej, a więc muszę się liczyć z dodatkowym kosztem w wysokości 4,99zł prowizji przez 24 miesiące.
Podsumowując ofertę,mogę stwierdzić iż nie opłaca mi się ona pod żadnym względem. Liczę na lepsze oferty dedykowane klientom Getinbanku:)

Lokat 12% z ROR 12%
Wkład 10 000,00
Odsetki w okresie 3 m-cy 300,00
Podatek "Belki" 57,00
Zysk z lokaty netto 243,00
Opłata 4,99zł przez 24 m-ce -119,76
Zysk z założenia ROR 123,24

Lokata GREEN bez ROR 6,15%
Wkład 10 000,00
Odsetki w okresie 3 m-cy 153,75
Podatek "Belki" 29,21
Zysk z lokaty netto 124,54
Brak dodatkowych opłat przy braku ROR 0,00
Zysk netto 124,54

Trefnym ofertom Getinbanku dot. lokat 12% z RORem mówię NIE :)