Trek District

Data: 2009-07-24 21:36:47
Autor: Iguan007
Trek District
Hej,

Dzisiaj podczas cotygodniowego obchodu sklepow rowerowych w mojej okolicy
znalazlem rower ktory mnie calkowicie oczarowal - Trek District
(http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/urban/district/district/ ).

Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi? Mialby to
byc rower wylacznie do miasta (zarowno na szose jak i do lasu mam juz inne
rowerki).

Wiecie moze jak wyglada sprawa awaryjnosci paska napedowego?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-24 14:43:09
Autor: Wojtek
Trek District
Iguan007 pisze:
[...]

ale czad!
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał duszę na ramieniu

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-24 15:28:30
Autor: fabian
Trek District
Wojtek wrote:
Iguan007 pisze:
[...]

Jeżdżę na oponach 700x23C i jest spoko. Jeżeli chodzi o tory to trzeba myśleć jak się je przekracza i tyle, jak się zapomnisz to może być problem ;) Chyba sporo ludzi jeździ po mieście na cienkich oponkach. Zastanawiam się nad szerszymi - 25, ale to jak dobrze pójdzie w przyszłym roku.

Fabian.

Data: 2009-07-24 22:48:37
Autor: Iguan007
Trek District

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message
Iguan007 pisze:
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał
duszę na ramieniu\

 To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma torow :)

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-24 14:57:30
Autor: Dominik Mirowski
Trek District
Użytkownik "Iguan007" napisał w wiadomości :

ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał
duszę na ramieniu\

To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma torow :)

Tiaaa 1,3 kkm do najbliższego przystanku - ale są ;)
--
Dominik

Data: 2009-07-25 15:24:37
Autor: Adrian S.
Trek District

Iguan007 pisze:
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz
miał duszę na ramieniu\

 To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma
 torow
:)

nie tylko tory, w DC są miejscami niezłe dziury w nawierzchni a nie zawsze
można ominąć...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-07-24 15:06:57
Autor: Wooyek
Trek District
Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi?

Jak oceniasz szanse, że ktoś z grupy na nim jeździł? :> Może lepiej poproś w sklepie o krótką jazdę próbną?

Mialby to byc rower wylacznie do miasta (zarowno na szose jak i do
lasu mam juz inne rowerki).

IMO trochę zbyt efektowny i zbyt drogi na miasto - o zostawieniu go gdziekolwiek przypiętego nie ma mowy, a i w mniej bezpieczne zakątki miasta strach się czasem zapuszczać...

Ale poza tym pewnie spisywałby się idealnie (co piszę jako posiadacz miejskiego singla na bazie starej szosówki). Tylko te oponki... Wprawdzie widelec carbonowy, ale mimo wszystko komfort może być taki sobie. Przed zakupem warto zwrócić uwagę, czy zmieszczą się jakieś grubsze.

Wiecie moze jak wyglada sprawa awaryjnosci paska napedowego?

Na pewno lepiej, niż w przypadku łańcucha ;) Minusem jest natomiast praktycznie na chwilę obecną brak możliwości zmiany przełożenia (gdyby to seryjne Ci nie pasowało) no i podobno mimo wszystko trochę "gumowe" uczucie podczas pedałowania w porównaniu do łańcucha (ale bardziej chodzi tu o subiektywne wrażenie, niż realną efektywność).

BTW ile ten rower kosztuje w polskim sklepie?

Data: 2009-07-24 23:24:16
Autor: Iguan007
Trek District

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:h4cbls$jd5$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi?

Jak oceniasz szanse, że ktoś z grupy na nim jeździł? :> Może lepiej poproś w sklepie o krótką jazdę próbną?

 Poprosze. Ale myslalem ze ktos juz na tym jezdzil.

IMO trochę zbyt efektowny i zbyt drogi na miasto - o zostawieniu go gdziekolwiek przypiętego nie ma mowy, a i w mniej bezpieczne zakątki miasta strach się czasem zapuszczać...

Nie mam tego problemu.

[...]

Na codzien jezdze na szosowce wiec brak komfortu mnie nie przeraza. Tylko na weekendy pozwalam sobie na komfort mtb. Wiec chyba tutaj mnie nic nie zaskoczy.

[...]

Masz racje, musze to przetestowac.

BTW ile ten rower kosztuje w polskim sklepie?

Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-24 06:52:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Trek District
Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Generalnie pomysl ZAJEBISTY, bo inny. Juz wiem co sobie kupie pod
choinke. Pas napedowy w motocyklach chwali sie wzgledem lancucha.

Data: 2009-07-24 17:38:25
Autor: Wooyek
Trek District
w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Niezla cena jak za tak szpanerski i technicznie ciekawy sprzet.

Generalnie pomysl ZAJEBISTY, bo inny. Juz wiem co sobie kupie pod
choinke.

Ano, pomysl jest super, zwlaszcza w polaczeniu z piasta wielobiegowa. Na 2010 taki rower (MTB z Nexusem i rama Cr-Mo) w ofercie bedzie mialo tez Norco (obok singlespeeda), wiec wyglada na to ze paski zaczynaja wchodzic do seryjnej produkcji.

Pas napedowy w motocyklach chwali sie wzgledem lancucha.

W rowerach korzysci nie beda tak odczuwalne, bo w motocyklach (jak i w samochodach - jako naped rozrzadu) duzym plusem jest cichobieznosc.

Data: 2009-07-25 05:47:01
Autor: Iguan007
Trek District

<frank.castle0407@googlemail.com> wrote in message
Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Niezla roznica w cenie :/
Przynajmniej wiem gdzie nie kupowac.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 09:51:07
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Dzisiaj podczas cotygodniowego obchodu sklepow rowerowych w mojej okolicy
znalazlem rower ktory mnie calkowicie oczarowal - Trek District

Od dawna wiadomo, że rowery dzielą się na Treki, Spece i resztę ;-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-25 09:52:17
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Dzisiaj podczas cotygodniowego obchodu sklepow rowerowych w mojej okolicy
znalazlem rower ktory mnie calkowicie oczarowal - Trek District
(http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/urban/district/district/ ).

Bo zapomniałem. Jaka była jego cena oraz gdzie go widziałeś?

Data: 2009-07-25 19:07:57
Autor: Iguan007
Trek District

"Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote in message
Iguan007 pisze:

[...]

Jak pisze frank.castle powyzej, mozna go kupic za 600 GBP w UK. W Australii
kosztuje 2000 AUD. Nie wiem jaka jest cena w PL.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 09:40:15
Autor: Krees
Trek District
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jak pisze frank.castle powyzej, mozna go kupic za 600 GBP w UK. W Australii
kosztuje 2000 AUD. Nie wiem jaka jest cena w PL.

Pozdrawiam,
Iguan

W PL oficjalnie jest niedostępny.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-25 12:33:12
Autor: Frankie
Trek District
Krees pisze:

W PL oficjalnie jest niedostępny.

Myślę, że nie ma problemu, żeby SSC go ściągnęło na zamówienie.
Tylko kwestia ceny.
Myślę, że bardziej opłaca się podjechać i kupić go w GB za 600 funtów. To w sumie 3000 zl więc cena chrześcijańska :-)

Data: 2009-07-25 20:42:06
Autor: Iguan007
Trek District

"Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote in message news:4a6adf68$1news.home.net.pl...
Krees pisze:

[...]

Nawet nie trzeba jechac. Od tego sa sklepy internetowe. Kupowalem niedawno trenazer w UK i nie bylo problemu z wyslaniem produktu na drugi koniec swiata.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 12:44:50
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Nawet nie trzeba jechac. Od tego sa sklepy internetowe. Kupowalem niedawno trenazer w UK i nie bylo problemu z wyslaniem produktu na drugi koniec swiata.

Sorrki, ale nie kupię roweru przez internet :-)
Najpierw muszę na nim usiąść :-)

Data: 2009-07-26 09:10:04
Autor: Iguan007
Trek District

Iguan007 pisze:

[...]

Masz racje.Tak jak napisalem powyzej, kupno przez internet wchodzi w gre tylko po uprzednim przymierzeniu
sie do danego roweru (lub podobnego na tej samej ramie).

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-26 10:42:02
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Masz racje.Tak jak napisalem powyzej, kupno przez internet wchodzi w gre tylko po uprzednim przymierzeniu
sie do danego roweru (lub podobnego na tej samej ramie).

Więc jeżeli rower jest niedostępny w PL, to trzeba po niego pojechać :-)

Data: 2009-07-26 21:09:52
Autor: Ryszard Mikke
Trek District
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Krees pisze:

> [...]

Myślę, że bardziej opłaca się podjechać i kupić go w GB za 600 funtów. To w sumie 3000 zl więc cena chrześcijańska :-)

A wrócić można tanio, bo rowerem, tylko za prom płacisz.
I za zapas chińskich zupek.

rmikke

Data: 2009-07-25 19:43:21
Autor: Iguan007
Trek District

"Krees" <krees_wawa.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

W PL oficjalnie jest niedostępny.

 W dobie internetu to juz nie problem :)

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 14:16:22
Autor: Krees
Trek District
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Zgadza się, nie od dziś kupuję różne rzeczy przez net, ze Stanów, Niemiec czy
UK, ale przed zakupem roweru zawsze lepiej się do niego przymierzyć (chyba że
kupuje się coś, na czymś już się kiedyś jeździło).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-26 09:08:42
Autor: Iguan007
Trek District

[...]

Oczywiscie. Mialem na mysli kupno przez internet po uprzednim przymierzeniu
sie do roweru (albo podobnego na tej samej ramie).

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 23:22:05
Autor: Krees
Trek District
> [...]

Oczywiscie. Mialem na mysli kupno przez internet po uprzednim przymierzeniu
sie do roweru (albo podobnego na tej samej ramie).

I niestety w przypadku Districta w PL będzie z tym kłopot... :( Dobrze, że Ciebie w Australii on nie dotyczy :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-25 15:27:34
Autor: Adrian S.
Trek District
Iguan007 wrote:

Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi? Mialby to
byc rower wylacznie do miasta (zarowno na szose jak i do lasu mam juz inne
rowerki).

ja bardzo polecam sztywnego singlespeeda na miasto, ale największy urok ma
rower samodzielnie złożony :) Ten TREK wygląda świetnie tylko czy on za
ładny nie jest żeby gdzie go przypinać?

Wiecie moze jak wyglada sprawa awaryjnosci paska napedowego?

na razie nie usłyszysz zbyt wielu opinii bo prawie nikt tego nie ma w
rowerze. Zalety są takie, że w przeciwieństwie do łańcucha nie wyciąga się
w miarę eksploatacji. Chyba też się tego nie smaruje (za bardzo).
Wady: tylko do SS, trudniej dostać zębatki, tylny hak musi być rozkręcany bo
pasek jest nierozkuwany. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-07-26 08:23:00
Autor: reme.k
Trek District
na razie nie usłyszysz zbyt wielu opinii bo prawie nikt tego nie ma w
rowerze. Zalety są takie, że w przeciwieństwie do łańcucha nie wyciąga się
w miarę eksploatacji. Chyba też się tego nie smaruje (za bardzo).

Rozciąga się ale mało.
Nie smaruje się wcale.
To musi działać tak jak pasek rozrządu w samochodach.

--

Trek District