Trek District

Data: 2009-07-24 14:43:09
Autor: Wojtek
Trek District
Iguan007 pisze:
Hej,

Dzisiaj podczas cotygodniowego obchodu sklepow rowerowych w mojej okolicy
znalazlem rower ktory mnie calkowicie oczarowal - Trek District
(http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/urban/district/district/ ).

Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi? Mialby to
byc rower wylacznie do miasta (zarowno na szose jak i do lasu mam juz inne
rowerki).

Wiecie moze jak wyglada sprawa awaryjnosci paska napedowego?

ale czad!
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał duszę na ramieniu

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-24 15:28:30
Autor: fabian
Trek District
Wojtek wrote:
Iguan007 pisze:
[...]

Jeżdżę na oponach 700x23C i jest spoko. Jeżeli chodzi o tory to trzeba myśleć jak się je przekracza i tyle, jak się zapomnisz to może być problem ;) Chyba sporo ludzi jeździ po mieście na cienkich oponkach. Zastanawiam się nad szerszymi - 25, ale to jak dobrze pójdzie w przyszłym roku.

Fabian.

Data: 2009-07-24 22:48:37
Autor: Iguan007
Trek District

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> wrote in message
Iguan007 pisze:
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał
duszę na ramieniu\

 To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma torow :)

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-24 14:57:30
Autor: Dominik Mirowski
Trek District
Użytkownik "Iguan007" napisał w wiadomości :

ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz miał
duszę na ramieniu\

To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma torow :)

Tiaaa 1,3 kkm do najbliższego przystanku - ale są ;)
--
Dominik

Data: 2009-07-25 15:24:37
Autor: Adrian S.
Trek District

Iguan007 pisze:
ale nie za cienkie oponki na nasze miasta? na każdych torach będziesz
miał duszę na ramieniu\

 To zalezy co rozumiesz przez "nasze miasta" . W moich miastach nie ma
 torow
:)

nie tylko tory, w DC są miejscami niezłe dziury w nawierzchni a nie zawsze
można ominąć...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Trek District