Trek District

Data: 2009-07-24 15:06:57
Autor: Wooyek
Trek District
Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi?

Jak oceniasz szanse, że ktoś z grupy na nim jeździł? :> Może lepiej poproś w sklepie o krótką jazdę próbną?

Mialby to byc rower wylacznie do miasta (zarowno na szose jak i do
lasu mam juz inne rowerki).

IMO trochę zbyt efektowny i zbyt drogi na miasto - o zostawieniu go gdziekolwiek przypiętego nie ma mowy, a i w mniej bezpieczne zakątki miasta strach się czasem zapuszczać...

Ale poza tym pewnie spisywałby się idealnie (co piszę jako posiadacz miejskiego singla na bazie starej szosówki). Tylko te oponki... Wprawdzie widelec carbonowy, ale mimo wszystko komfort może być taki sobie. Przed zakupem warto zwrócić uwagę, czy zmieszczą się jakieś grubsze.

Wiecie moze jak wyglada sprawa awaryjnosci paska napedowego?

Na pewno lepiej, niż w przypadku łańcucha ;) Minusem jest natomiast praktycznie na chwilę obecną brak możliwości zmiany przełożenia (gdyby to seryjne Ci nie pasowało) no i podobno mimo wszystko trochę "gumowe" uczucie podczas pedałowania w porównaniu do łańcucha (ale bardziej chodzi tu o subiektywne wrażenie, niż realną efektywność).

BTW ile ten rower kosztuje w polskim sklepie?

Data: 2009-07-24 23:24:16
Autor: Iguan007
Trek District

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:h4cbls$jd5$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos z Was mial okazje na tym jezdzic? Jak sie to prowadzi?

Jak oceniasz szanse, że ktoś z grupy na nim jeździł? :> Może lepiej poproś w sklepie o krótką jazdę próbną?

 Poprosze. Ale myslalem ze ktos juz na tym jezdzil.

IMO trochę zbyt efektowny i zbyt drogi na miasto - o zostawieniu go gdziekolwiek przypiętego nie ma mowy, a i w mniej bezpieczne zakątki miasta strach się czasem zapuszczać...

Nie mam tego problemu.

[...]

Na codzien jezdze na szosowce wiec brak komfortu mnie nie przeraza. Tylko na weekendy pozwalam sobie na komfort mtb. Wiec chyba tutaj mnie nic nie zaskoczy.

[...]

Masz racje, musze to przetestowac.

BTW ile ten rower kosztuje w polskim sklepie?

Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-24 06:52:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Trek District
Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Generalnie pomysl ZAJEBISTY, bo inny. Juz wiem co sobie kupie pod
choinke. Pas napedowy w motocyklach chwali sie wzgledem lancucha.

Data: 2009-07-24 17:38:25
Autor: Wooyek
Trek District
w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Niezla cena jak za tak szpanerski i technicznie ciekawy sprzet.

Generalnie pomysl ZAJEBISTY, bo inny. Juz wiem co sobie kupie pod
choinke.

Ano, pomysl jest super, zwlaszcza w polaczeniu z piasta wielobiegowa. Na 2010 taki rower (MTB z Nexusem i rama Cr-Mo) w ofercie bedzie mialo tez Norco (obok singlespeeda), wiec wyglada na to ze paski zaczynaja wchodzic do seryjnej produkcji.

Pas napedowy w motocyklach chwali sie wzgledem lancucha.

W rowerach korzysci nie beda tak odczuwalne, bo w motocyklach (jak i w samochodach - jako naped rozrzadu) duzym plusem jest cichobieznosc.

Data: 2009-07-25 05:47:01
Autor: Iguan007
Trek District

<frank.castle0407@googlemail.com> wrote in message
Nie wiem. A Australii jest to koszt ok $2000 AUD czyli ok 5000PLN.

w UK 600 GBP = 3000 PLN.

Niezla roznica w cenie :/
Przynajmniej wiem gdzie nie kupowac.

Pozdrawiam,