Trek District

Data: 2009-07-25 09:52:17
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Dzisiaj podczas cotygodniowego obchodu sklepow rowerowych w mojej okolicy
znalazlem rower ktory mnie calkowicie oczarowal - Trek District
(http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/urban/district/district/ ).

Bo zapomniałem. Jaka była jego cena oraz gdzie go widziałeś?

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-25 19:07:57
Autor: Iguan007
Trek District

"Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote in message
Iguan007 pisze:

[...]

Jak pisze frank.castle powyzej, mozna go kupic za 600 GBP w UK. W Australii
kosztuje 2000 AUD. Nie wiem jaka jest cena w PL.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 09:40:15
Autor: Krees
Trek District
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

Jak pisze frank.castle powyzej, mozna go kupic za 600 GBP w UK. W Australii
kosztuje 2000 AUD. Nie wiem jaka jest cena w PL.

Pozdrawiam,
Iguan

W PL oficjalnie jest niedostępny.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-25 12:33:12
Autor: Frankie
Trek District
Krees pisze:

W PL oficjalnie jest niedostępny.

Myślę, że nie ma problemu, żeby SSC go ściągnęło na zamówienie.
Tylko kwestia ceny.
Myślę, że bardziej opłaca się podjechać i kupić go w GB za 600 funtów. To w sumie 3000 zl więc cena chrześcijańska :-)

Data: 2009-07-25 20:42:06
Autor: Iguan007
Trek District

"Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote in message news:4a6adf68$1news.home.net.pl...
Krees pisze:

[...]

Nawet nie trzeba jechac. Od tego sa sklepy internetowe. Kupowalem niedawno trenazer w UK i nie bylo problemu z wyslaniem produktu na drugi koniec swiata.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 12:44:50
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Nawet nie trzeba jechac. Od tego sa sklepy internetowe. Kupowalem niedawno trenazer w UK i nie bylo problemu z wyslaniem produktu na drugi koniec swiata.

Sorrki, ale nie kupię roweru przez internet :-)
Najpierw muszę na nim usiąść :-)

Data: 2009-07-26 09:10:04
Autor: Iguan007
Trek District

Iguan007 pisze:

[...]

Masz racje.Tak jak napisalem powyzej, kupno przez internet wchodzi w gre tylko po uprzednim przymierzeniu
sie do danego roweru (lub podobnego na tej samej ramie).

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-26 10:42:02
Autor: Frankie
Trek District
Iguan007 pisze:

Masz racje.Tak jak napisalem powyzej, kupno przez internet wchodzi w gre tylko po uprzednim przymierzeniu
sie do danego roweru (lub podobnego na tej samej ramie).

Więc jeżeli rower jest niedostępny w PL, to trzeba po niego pojechać :-)

Data: 2009-07-26 21:09:52
Autor: Ryszard Mikke
Trek District
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Krees pisze:

> [...]

Myślę, że bardziej opłaca się podjechać i kupić go w GB za 600 funtów. To w sumie 3000 zl więc cena chrześcijańska :-)

A wrócić można tanio, bo rowerem, tylko za prom płacisz.
I za zapas chińskich zupek.

rmikke

Data: 2009-07-25 19:43:21
Autor: Iguan007
Trek District

"Krees" <krees_wawa.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

W PL oficjalnie jest niedostępny.

 W dobie internetu to juz nie problem :)

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 14:16:22
Autor: Krees
Trek District
Iguan007 <iguan007@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Zgadza się, nie od dziś kupuję różne rzeczy przez net, ze Stanów, Niemiec czy
UK, ale przed zakupem roweru zawsze lepiej się do niego przymierzyć (chyba że
kupuje się coś, na czymś już się kiedyś jeździło).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-07-26 09:08:42
Autor: Iguan007
Trek District

[...]

Oczywiscie. Mialem na mysli kupno przez internet po uprzednim przymierzeniu
sie do roweru (albo podobnego na tej samej ramie).

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-07-25 23:22:05
Autor: Krees
Trek District
> [...]

Oczywiscie. Mialem na mysli kupno przez internet po uprzednim przymierzeniu
sie do roweru (albo podobnego na tej samej ramie).

I niestety w przypadku Districta w PL będzie z tym kłopot... :( Dobrze, że Ciebie w Australii on nie dotyczy :).

--   Pozdrawiam,
Krees

--

Trek District