Data: 2011-08-30 22:48:50 | |
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak | |
Treking a opona 29"? | |
Da siê to po¿eniæ? Kto¶ próbowa³? Ma fotki? Linki?
Jak mogê zmierzyæ w swojej ramie do jakiej szeroko¶ci wejdzie mi opona? Aktualnie mam oponê 28" 1,6 i jest jeszcze po jakie¶ 1,5cm z obydwóch stron wolnego miejsca. |
|
Data: 2011-08-31 07:07:18 | |
Autor: qrt | |
Treking a opona 29"? | |
Naj sam pierw podaj szerokość tej opony 1.6 to może się coś wymyśli :)
|
|
Data: 2011-08-31 08:31:58 | |
Autor: live_evil | |
Treking a opona 29"? | |
W dniu 31.08.2011 07:07, qrt pisze:
Naj sam pierw podaj szerokość tej opony 1.6 to może się coś wymyśli :) 1,6" to będzie 42mm. -- live_evil |
|
Data: 2011-08-31 09:37:25 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Treking a opona 29"? | |
Dnia Wed, 31 Aug 2011 08:31:58 +0200, live_evil napisa³(a):
W dniu 31.08.2011 07:07, qrt pisze: W taki sposób to mo¿na "dok³adnie" sobie wymierzyæ jaka opona wejdzie w wid³y a jaka nie. Ino wymiar realny czesto sie ró¿ni od teoretycznego :) Z w±skich terenowych opon 622 to *chyba* continetal - mialem kiedy¶ Continental Vapour - teoretycznia mia³a 2.1 ale nie by³a grubsza ni¿ schwalbe black jack 1.9. Michelin XC/AT 2,0 to byl przy niej balon Tyle ze to by³o kilka lat temu a tych opon ju¿ chyba nie ma w sprzeda¿y. Aktualnie mam WTB Volverine 2.2 i ona ma jakie¶ 54/55 mm na obrêczy 622x17 (alexrims ace 19) |
|
Data: 2011-09-01 14:06:11 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Treking a opona 29"? | |
On 2011-08-31, ...::QRT::... wrote:
Dnia Wed, 31 Aug 2011 08:31:58 +0200, live_evil napisał(a): Continental w ogóle ma schizofrenię rozmiarową. Mountain King II 2.4" jest węższy od Rubber Queen 2.2". :) -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2011-08-31 10:32:40 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
Treking a opona 29"? | |
On Tue, 30 Aug 2011 22:48:50 +0200
"Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote: Da siê to po¿eniæ? Kto¶ próbowa³? Ma fotki? Linki? Masz <1.5 cm wolnego miejsca, bo szersza opona ma najszersze miejsce dalej od obręczy, a rurki nie są równoległe. Załóż na obręcz samą dętkę i pompuj, aż gdzieś dotknie rurek, a potem ją lekutko capnij suwmiarką. Jeśli myślisz o oponie gładkiej, będziesz miał od razu niezłe przybliżenie jej maksymalnego rozmiaru. Jeśli myślisz o bieżnikowanej, będziesz miał dobre przybliżenie po uwzględnieniu rozmiaru klocków. -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |