Treking dla niskiego

Data: 2009-08-11 19:57:02
Autor: QRT
Treking dla niskiego
Witam,

Szukam trekinga dla niskiego 170 cm i mam problem z dostaniem takiego roweru. Z ram chyba najbardziej basował by rozmiar S, 46 cm lub 17" ale większość sensownych rowery ma ramy od M, 50 cm lub 19". Cena gra role max 2500 cm. Widział ktoś może gdzieś w sieci  sensownego trekinga z małą ramą. Szczytem marzeń były signlespeed z nexus 8 + tarcze/rolki. Rower mam być "bezobsługowy" i na długie lata coś ala Gazzele Saphir tylko o połowę tańszy :)

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-11 23:16:12
Autor: jacek duma
Treking dla niskiego
QRT pisze:
[...]

Jakie miasto ?
Jeśli chodzi o Kraków w bikershopie mają Marin Kentfield i Larkspur 17,5 rama.

Kentfield jest na wolnobiegu więc w przypadku zajeżdżenia osprzętu nie żal będzie się skonwertować do Nexusa.

Widziałem tez kiedyś na allegro - trzeba być cierpliwym, uzywany miejski rower 46 cm, z piastą 7 biegową.
jd

Data: 2009-08-12 16:46:11
Autor: QRT
Treking dla niskiego
jacek duma wrote:

Jakie miasto ?
Jeśli chodzi o Kraków w bikershopie mają Marin Kentfield i Larkspur 17,5
rama.
Pomorze
Kentfield jest na wolnobiegu więc w przypadku zajeżdżenia osprzętu nie
żal będzie się skonwertować do Nexusa.
Tu napęd nei będize zajeżdozny. Myśle, że z parę lat na jednym pochodzi.
Widziałem tez kiedyś na allegro - trzeba być cierpliwym, uzywany miejski
rower 46 cm, z piastą 7 biegową.
Szukałęm już na www w UK, zmimą moze się cos trafi w fajnej cenie --
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-11 23:36:45
Autor: jacek duma
Treking dla niskiego
QRT pisze:
[...]

Zresztą ne napisałeś czy damka czy męski, czy ma być amortyzator czy bez. Skoro gazelle saphir to chyba bez amora ...

Ładna niemiecka maszyna
http://www.allegro.pl/item705015603_holenderska_merdina_tylko_teraz_taka_cena_okazja.html

Zapytać o rozmiar ramy - wymiary - damka więc nawet jak będzie większa rama (20) to przy tej postawie na rowerze będzie jeździło się świetnie.

jd

Data: 2009-08-12 16:43:59
Autor: QRT
Treking dla niskiego
jacek duma wrote:

Zapytać o rozmiar ramy - wymiary - damka więc nawet jak będzie większa
rama (20) to przy tej postawie na rowerze będzie jeździło się świetnie.
Wolałbym męski :)
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-11 23:43:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Treking dla niskiego
Panie QRT, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h5sbdk$21c$1news.wp.pl> przy ul....

[...]

Albo poszukaj na czym jeździ MadMan, albo weź do niego napisz na ten temat.
Tyle, że jego rower nie ma Nexusa i tarcz/rolek, co zawsze można zmienić
przy odpowiednim nakładzie środków ;-)

Data: 2009-08-12 09:20:55
Autor: MadMan
Treking dla niskiego
Dnia Tue, 11 Aug 2009 23:43:21 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Albo poszukaj na czym jeździ MadMan, albo weź do niego napisz na ten temat.
Tyle, że jego rower nie ma Nexusa i tarcz/rolek, co zawsze można zmienić
przy odpowiednim nakładzie środków ;-)

Giant Traffic. Przy 170 cm może i M będzie dobry - ja mam 163 cm wzrostu :)
Rolki z tyłu nie włożysz raczej, brak mocowania. Z przodu po wymianie
widelca, który i tak nie działa. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-12 16:50:01
Autor: QRT
Treking dla niskiego

napisał(a):

[...]

Mierzyłem "S" jest w sam raz. Z braku laku mógłby być ale ten kolor ala "złoty brąz". Fajny jest też Giant TOURER na 2010 rok ale najmniejszy rozmiar to "M" i jest za duży.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-13 01:17:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Treking dla niskiego
Panie QRT, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h5ukqu$ao1$3news.wp.pl> przy ul....

Z braku laku mógłby być ale ten kolor ala "złoty brąz".

Oj tak, kolor ramy jest paskudny. Na żywo jest, IMO, jeszcze gorszy niż na
stronie internetowej.
Ten rower ma jeden minus - będziesz miał problem z montażem porządnego
bagażnika. Ale o to molestuj Damiana. ;-)

Data: 2009-08-13 09:04:32
Autor: MadMan
Treking dla niskiego
Dnia Thu, 13 Aug 2009 01:17:22 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Ten rower ma jeden minus - będziesz miał problem z montażem porządnego
bagażnika

1. Tubus powinien podjeść. 2. Ostatnie 37 dni wyprawy udowodniło że ten bagażnik jednak daje radę
:)

Data: 2009-08-12 09:10:00
Autor: Wojtek
Treking dla niskiego
QRT pisze:
[...]

Cześć - maiłbym chyba taką piękną maszynkę do sprzedania. Rama 18" na kompletnej grupie alfine. Tak, z tarczami... bez amora, sztywny widelec, mimośród w suporcie... mongoose sabrosa.

In case -> pisz na priv

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-12 09:12:49
Autor: Wojtek
Treking dla niskiego
Wojtek pisze:

[...]

aaa pozwolę sobie jeszcze dospamować - to JEDYNY taki egzemplarz w Polsce, sprowadzony przez importera na targi rowerowe :)

Data: 2009-08-12 22:30:40
Autor: jacek duma
Treking dla niskiego
QRT pisze:
[...]

Znalazłem przez przypadek coś takiego, czytając inny post z precla.
Wheleer. Męski, bez amora. Piasta z biegami.
Nie jestem pewien tylko co do odznaczeń ram (rozmiaru)

Wheeler WL SERVER  3.3
1899,00 zł

ILOŚĆ BIEGÓW 7-BIEGÓW
ROZMIARY RAM M-52CM L-44CM
PRZERZ TYŁ/PRZÓD SHI NEXUS 7
MANETKI/ŁAPY HAMULCOWE
SHI NEXUS 7/WHEELER
HAMULCE
TEKTRO V-BRAKES
KORBA
SUNTOUR SCX

http://www.wheeler.pl/?menu_id=7&sub=8

Jeśli Ci odpowiada wyposażeniem, kolorem, to tylko zadzwonić i zapytać o rozmiar ramy.
jd

Data: 2009-08-14 21:51:51
Autor: QRT
Treking dla niskiego
jacek duma wrote:

Znalazłem przez przypadek coś takiego, czytając inny post z precla.
Wheleer. Męski, bez amora. Piasta z biegami.
Nie jestem pewien tylko co do odznaczeń ram (rozmiaru)

ROZMIARY RAM M-52CM L-44CM
Pomyłka, miało być chyba 54, bo M nie może być większe niż L

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-16 19:56:35
Autor: jacek duma
Treking dla niskiego
QRT pisze:
jacek duma wrote:

[...]

A ja myślalem raczej że to M men a L Lady
w takim układzie by się zgadzało - ten model ma wersję męską i damską.
jd

Data: 2009-10-18 09:58:21
Autor: QRT
Treking dla niskiego
QRT wrote:

[...]

Po długich poszukiwaniach wahałem się między Bio-bike 17" a Authorem Advent 18". W firmie Biobike można sobie złożyć od podstaw cały rower ale zniechęciły mnie komentarze. Wybrałem w końcu Authora, chyba to jest przemyślana konstrukcja, jedynie co mi się nie podoba to stery 1" za to duży plus za korbę 48-38 w połączeniu z piastą Alfine. Jutro odbiorę go od kuriera.

--
Z pozdrowieniami,
QRT

Treking dla niskiego