Trekking/Mieszczuch + fotelik dla dziecka

Data: 2009-09-25 04:00:17
Autor: ptashek
Trekking/Mieszczuch + fotelik dla dziecka
Witam grupe po (wielu) latach przerwy,

Robie aktualnie rozeznanie rynku w kwestii rowerow trekkingowych, choc
bardziej ukierunkowanych swoja geometria na miasto. Mieszczucha nigdy
nie mialem, wiec zasadniczo nie wiem co wybrac. Zalezy mi na niskiej
wadze, ale powiedzmy, ze nie musi to byc od razu wlokno weglowe ;)

Licze, ze grupa jak zwykle sie wykaze i cos mi doradzicie :)
Moga byc gotowe sprzety, moga byc i komponenty. Wolalbym jednak
gotowce, bo sie rozleniwilem ostatnimi laty.
Do sprzetu chce zalozyc fotelik dla dziecka (<2 lat) i tu rowniez
prosba o porade. Jesli przy okazji ktos wspomni o dobrym bagazniku na
rowery, ktory da sie zamontowac na hatchbacku, bede wdzieczny
potrojnie.

Budzet na calosc mam <=1000EUR.
Marka jest mi obojetna, pod warunkiem, ze da sie ten sprzet wyslac do
lub kupic w Irlandii. Moj LSR ma w ofercie takie cuda:
http://www.bikez.ie/31_15_Bikes-In-Store-Only-:Hybrid.html

pozdr,
Lukasz

Trekking/Mieszczuch + fotelik dla dziecka