Trekking do 1500 pln

Data: 2010-08-21 18:53:55
Autor: MS
Trekking do 1500 pln
witam

Chce kupic rower trekkingowy do 1500 zł . Jestem uzytkownikiem-amatorem i stad pytanie : czy za taki rower warto dac 1500 zł: http://allegro.pl/item1162267889_rower_author_2010_stratos_18_dostawa_gratis_raty.html

Nie ma trekach tak duzego wyboru jak w MTB i trudno cos znalezc np. na Deore w takiej kwocie.

Data: 2010-08-21 19:31:24
Autor: zorby
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-21 18:53, MS pisze:
[...]

uwazam ze w tej cenie najlepszy

http://allegro.pl/item1186131908_unibike_voyager_man_w_wa_darmowa_wysylka_gratisy.html

( nie moja aukcja dałem linka do pierwszej lepszej poszukaj moze ktos da taniej choc raczej trzymaja ceny sugerowane a na ten rower akurat jest 1599zł )

mozesz pomyslec o troche tanszym ok 1150zł modelu Vision ma kilkka bajerów mniej ale tez tanszy

Data: 2010-08-22 01:07:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trekking do 1500 pln
zorby bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
mozesz pomyslec o troche tanszym ok 1150zł modelu Vision ma kilkka bajerów mniej ale tez tanszy

I ma wolnobieg zamiast normalnej kasety. Podsumować to można tylko takim
ciągiem znaków: [`]

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-22 07:56:28
Autor: Budzik
Trekking do 1500 pln
Osobnik posiadający mail zorby@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a moze cos takiego:
http://www.payback.pl/pb/id/19166/index.html

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2010-08-21 22:51:11
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 21-08-2010 o 18:53:55 MS <gissen_niecierpie.spamu_@o2.pl> napisał(a):

[...]

No ale jak skompletujesz (bagażnik, oświetlenie, błotniki, etc) to Ci nie  wyjdzie pod 2tyś.

Ja sobie kupię Unibike Voyagera na przyszły rok (jeżeli w ogóle będę  rozpatrywać w kategorii nowych), no ale raczej z kierownicą multi  position, tak jak ma Unibike Expedition.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-24 21:05:08
Autor: Paweł Suwiński
Trekking do 1500 pln
Dnia sob, 21 sie 2010 tako rzecze Piotr M:

Ja sobie kupię Unibike Voyagera na przyszły rok (jeżeli w ogóle będę
rozpatrywać w  kategorii nowych), no  ale raczej z  kierownicą multi
position, tak jak ma Unibike Expedition.

Oryginalna  kierownica Voyagera  jest  też dobra  (dla  mnie zaraz  po
baranku i  przed ósemką). W terenie  i w mieście daje  wygodną w miarę
wyprostowaną pozycję z ergonomicznym chwytem,  a na asfalcie można się
na niej  położyć łokciami niemal  jak na  lemondce i mieć  pozycje nie
gorszą niż na rowerze szosowym. Mam model Voyagera z 2006 roku

Paweł Suwiński

Data: 2010-08-24 21:38:39
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 24-08-2010 o 21:05:08 Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a):

[...]

Też myślę że w mieście i terenie wygrywa (jeździłem ale malutko  pożyczonym), jest mega wygodna. Mówisz że plasujesz ją przed ósemką?

a na asfalcie można się
na niej  położyć łokciami niemal  jak na  lemondce i mieć  pozycje nie
gorszą niż na rowerze szosowym. Mam model Voyagera z 2006 roku

No ale to chyba niebezpieczne? Taki "uchwyt". Właśnie taka kierownica na  asfalt IMO już mniej, no ale to wszystko kwestia kompromisów..

Data: 2010-08-25 10:33:51
Autor: Paweł Suwiński
Trekking do 1500 pln
Dnia wto, 24 sie 2010 tako rzecze Piotr M:

[...]

Ósemka mimo iż  daje możliwość dużej zmiany chwytów co  jest dobre dla
nadgarstków i dłoni to niewiele  zmienia pozycję rowerzysty jako tako.
Na pewno  daje takiej "krajoznawczej"  pozycji jak jaskółka,  która to
pozycja  jest  fajna przy  małych  prędkościach  (<20km/h) w  ciekawym
terenie. A jaskółkę też można chwytać  różnie, nie tylko za gripy, ale
np. za kolanka, więc jakaś zmiana chwytu też jest możliwa.

Chwytając jedną  ręką za kolanko,  a drugą  za gripa uzyskuje  się też
wygodną  i  stabilną  pozycję  do  podjeżdżania  pod  bardziej  strome
wzniesienia stawając przy tym na pedały.

[...]

No jak  się położysz na  niej to na asfalcie  ją bije tylko  baranek i
lemondka. Tylko  musi być  to głęboka jaskółka,  taka właśnie  jaką ma
Voyager,  niemal "holenderska".  Co do  bezpieczeństwa, to  chwyt taki
jest w  miarę bezpieczny.  Nigdy nie  miałem jakiś  "sytuacji". Łokcie
spoczywają na  gripach, więc  się nie ślizgają,  a dłońmi  dla poprawy
stabilności chwytam  za kable  od hamulców/przerzutek albo  za mostek.
Jak się trafiają jakieś trudniejsze  odcinki z dziurami, to jedną rękę
czasami na ten czas cofam na gripa nie zmieniając pozycji ciała. Opory
powietrza w takiej pozycji są bardzo  małe jak w szosówce, bo taka też
robi  się pozycja,  mocno pochylona.  Jak ktoś  nie jeździ  na rowerze
szosowym, to na początku może trochę narzekać na kark, ale mięśnie się
wyrabiają i ciało przywyka do takiej pozycji.

Paweł Suwiński

Data: 2010-08-25 10:36:25
Autor: Paweł Suwiński
Trekking do 1500 pln
Dnia śro, 25 sie 2010 tako rzecze Paweł Suwiński:

[...]

        ^^^^^
"nie daje" miało być oczywiście, zjadłem "nie"

Paweł Suwiński

Data: 2010-08-22 00:30:46
Autor: twitek4
Trekking do 1500 pln
[...]

Moim zdaniem nie. PRzedewszystkim dla tego ze to jest za przeproszeniem dupa a nie treking. toż to góral na kołach 28 - za co zaraz zostane zlinczowany.
jak chesz mieć trekinga to weź sobie znajdź rower, w którym kierownica będzie wyżej niż siodło o 20cm. wtedy amor straci sens istnienie i urwiesz 2 kg i 200zł.

Nie ma trekach tak duzego wyboru jak w MTB i trudno cos znalezc np. na
Deore w takiej kwocie.

moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba i deore tu nie jest potrzebny.

ToMasz

PS ten unibike byłby lepszy

Data: 2010-08-21 16:02:42
Autor: krzyskup
Trekking do 1500 pln
On 22 Sie, 00:30, twitek4 <twit...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Deore w takiej kwocie.

moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba i deore tu nie

Unibike Voyager to całkiem zgrabna maszyna. W tym roku zakupiłem
takowego. Jeździ się bardzo przyjemnie, od czerwca jest zupełnie
bezawaryjny. Zobaczymy, co będzie dalej :)

Data: 2010-08-24 16:07:05
Autor: AL
Trekking do 1500 pln
krzyskup pisze:

Unibike Voyager to całkiem zgrabna maszyna. W tym roku zakupiłem
takowego. Jeździ się bardzo przyjemnie, od czerwca jest zupełnie
bezawaryjny. Zobaczymy, co będzie dalej :)

a ile od czerwca zrobiles km?
;)

Ja polecam to co mam - czyli ze stajni Kross , np. model TransAlp

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 21:39:37
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 24-08-2010 o 16:07:05 AL <adam@skads.tam> napisał(a):

krzyskup pisze:

[...]

A brałeś pod uwagę Voyagera? I co skłoniło cię do Alpa?

Data: 2010-08-22 01:09:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trekking do 1500 pln
twitek4 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba

Spróbuj na przełożeniu 28-30 (bo chyba takie najlżejsze oferuje wolnobieg o
którym piszesz, a do tego typu rowerów wsadza się korby 48/38/28) robić
srogie ściany po >15% na rowerze ważącym 40kg. Powodzenia.

Za takie pieniądze idzie kupić w miarę dobrego crossa a spasowanie mu
bagażnika to kwestia stówy (Crosso).

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-22 09:00:31
Autor: MS
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-22 00:30, twitek4 pisze:

[...]

I tak ma byc :) Zle sie wyraziłem moze ale wlasnie chce taki rower ktory przypomina górala z tym ze bede jezdził tylko po twardych nawierzchniach wiec dlatego 28 cali kolo. Błotniki,oswietlenie -to zbedna rzecz bo ani po deszczu ani po ciemku jezdzic nie bede. :)

Data: 2010-08-22 10:32:58
Autor: Jan Kowalski
Trekking do 1500 pln
MS wrote:

[...]

Czyli tak naprawdę nie szukasz trekkinga, ale krossa. I do tego powinieneś zacząć.

Data: 2010-08-22 23:24:47
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 22-08-2010 o 10:32:58 Jan Kowalski <kowalski.jan@z.polski.pl>  napisał(a):

Błotniki,oswietlenie -to zbedna rzecz bo ani po deszczu ani po ciemku  jezdzic nie bede.

Jak pomyśle że już za chwilę tylko takie warunki będą, eh.. ja chce drugi  sierpień.

Data: 2010-08-23 08:26:15
Autor: bans
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-22 10:32, Jan Kowalski pisze:

krossa.

Crossa. Nie reklamuj ;)

--
bans

Data: 2010-08-25 15:15:46
Autor: Yogi\(n\)
Trekking do 1500 pln
Użytkownik "MS" <gissen_niecierpie.spamu_@o2.pl> napisał w wiadomości news:i4p0ar$1cc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kup taki:
http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-krosowy-kellys-axis-2010.html?utm_campaign=2010-08&utm_content=436&utm_medium=cpc&utm_source=nokaut.pl

http://tinyurl.com/3ylo7a4

Ja za ten model w 2008 roku dałem 1250 zł, wymieniłem mostek, sztycę na amortyzowaną i opony (bo fabryczne wytrzymały 700 km, wymieniłem je na schwalbe, które wytrzymały cały sezon 2009 - bo ja wiem, ze 2,5 tys. a teraz mam kendy) i śmigam na nim do teraz, bardzo fajny i wytrzymały rower, na alivio - do crossa w zupełności wytarczy

Na allegro sa po 1400 zeta.
http://tinyurl.com/2vg8lyn

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-25 15:25:38
Autor: MadMan
Trekking do 1500 pln
Dnia Wed, 25 Aug 2010 15:15:46 +0200, Yogi(n) napisał(a):

wymieniłem je na schwalbe, które wytrzymały cały sezon 2009 - bo ja wiem, ze 2,5 tys. a teraz mam kendy

Ktoś zły cię do nich namówił czy taki wypadek przy pracy? :)
Miałem Kendy, nigdy więcej. Trzymaj się lepiej tego Schwalbego, albo
Continentala. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-25 18:39:29
Autor: Yogi\(n\)
Trekking do 1500 pln
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:18bvopof28dxp.dlgrower.power.pl...
Ktoś zły cię do nich namówił czy taki wypadek przy pracy? :)
Miałem Kendy, nigdy więcej. Trzymaj się lepiej tego Schwalbego, albo
Continentala.

Miałem kendy na szosówce przez parę lat i były bardzo dobre (oczywiście w relacji do ceny). Teraz zas szukałem czegoś slickowego po środku i z bieznikiem po bokach do crossa, żeby po asfalcie było miło i gładko, ale na polnej drodze nie beznadziejnie. I wcale nie jest źle, choć rzeczywiście schwalbe były lepsze (zwłaszcza w zakrętach).
Dla odmiany - na szosówkę założyłem schwalbe ;-)
--
Yogi(n)

Trekking do 1500 pln