Trekking do 1500 pln

Data: 2010-08-22 00:30:46
Autor: twitek4
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-21 18:53, MS pisze:
witam

Chce kupic rower trekkingowy do 1500 zł . Jestem uzytkownikiem-amatorem
i stad pytanie : czy za taki rower warto dac 1500 zł:
http://allegro.pl/item1162267889_rower_author_2010_stratos_18_dostawa_gratis_raty.html
Moim zdaniem nie. PRzedewszystkim dla tego ze to jest za przeproszeniem dupa a nie treking. toż to góral na kołach 28 - za co zaraz zostane zlinczowany.
jak chesz mieć trekinga to weź sobie znajdź rower, w którym kierownica będzie wyżej niż siodło o 20cm. wtedy amor straci sens istnienie i urwiesz 2 kg i 200zł.

Nie ma trekach tak duzego wyboru jak w MTB i trudno cos znalezc np. na
Deore w takiej kwocie.

moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba i deore tu nie jest potrzebny.

ToMasz

PS ten unibike byłby lepszy

Data: 2010-08-21 16:02:42
Autor: krzyskup
Trekking do 1500 pln
On 22 Sie, 00:30, twitek4 <twit...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Deore w takiej kwocie.

moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba i deore tu nie

Unibike Voyager to całkiem zgrabna maszyna. W tym roku zakupiłem
takowego. Jeździ się bardzo przyjemnie, od czerwca jest zupełnie
bezawaryjny. Zobaczymy, co będzie dalej :)

Data: 2010-08-24 16:07:05
Autor: AL
Trekking do 1500 pln
krzyskup pisze:

Unibike Voyager to całkiem zgrabna maszyna. W tym roku zakupiłem
takowego. Jeździ się bardzo przyjemnie, od czerwca jest zupełnie
bezawaryjny. Zobaczymy, co będzie dalej :)

a ile od czerwca zrobiles km?
;)

Ja polecam to co mam - czyli ze stajni Kross , np. model TransAlp

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-24 21:39:37
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 24-08-2010 o 16:07:05 AL <adam@skads.tam> napisał(a):

krzyskup pisze:

[...]

A brałeś pod uwagę Voyagera? I co skłoniło cię do Alpa?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-22 01:09:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Trekking do 1500 pln
twitek4 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
moim zdaniem do trekinga 7 biegów to wszystko co potrzeba

Spróbuj na przełożeniu 28-30 (bo chyba takie najlżejsze oferuje wolnobieg o
którym piszesz, a do tego typu rowerów wsadza się korby 48/38/28) robić
srogie ściany po >15% na rowerze ważącym 40kg. Powodzenia.

Za takie pieniądze idzie kupić w miarę dobrego crossa a spasowanie mu
bagażnika to kwestia stówy (Crosso).

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-22 09:00:31
Autor: MS
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-22 00:30, twitek4 pisze:

[...]

I tak ma byc :) Zle sie wyraziłem moze ale wlasnie chce taki rower ktory przypomina górala z tym ze bede jezdził tylko po twardych nawierzchniach wiec dlatego 28 cali kolo. Błotniki,oswietlenie -to zbedna rzecz bo ani po deszczu ani po ciemku jezdzic nie bede. :)

Data: 2010-08-22 10:32:58
Autor: Jan Kowalski
Trekking do 1500 pln
MS wrote:

[...]

Czyli tak naprawdę nie szukasz trekkinga, ale krossa. I do tego powinieneś zacząć.

Data: 2010-08-22 23:24:47
Autor: Piotr M
Trekking do 1500 pln
Dnia 22-08-2010 o 10:32:58 Jan Kowalski <kowalski.jan@z.polski.pl>  napisał(a):

Błotniki,oswietlenie -to zbedna rzecz bo ani po deszczu ani po ciemku  jezdzic nie bede.

Jak pomyśle że już za chwilę tylko takie warunki będą, eh.. ja chce drugi  sierpień.

Data: 2010-08-23 08:26:15
Autor: bans
Trekking do 1500 pln
W dniu 2010-08-22 10:32, Jan Kowalski pisze:

krossa.

Crossa. Nie reklamuj ;)

--
bans