"Trekking jest be" wg Maji Wloszczowskiej

Data: 2010-08-03 23:26:46
Autor: Michał Kurowski
"Trekking jest be" wg Maji Wloszczowskiej

ja sie nie zgadzam

A ja mam niezłą zabawę z całej tej dyskusji.

Wiele osób dało się podpuścić na banalny trik dziennikarski
polegający na robieniu tematu na rozmowę ze "specjalistką".

Jest to, owszem trochę ciekawe, ale np czy zdanie Hołowczyca
na temat jakie autko sobie kupić bralibyście do siebie ?

Często gęsto na preclu mamy niemal bohaterską walkę
o zerwanie z dziennikarskim zdziecinnaniem rowerów
a tu proszę - jaka podpucha ;-)))

Pozdrawiam,

--
Michał

"Trekking jest be" wg Maji Wloszczowskiej