Trenazer Warszawa

Data: 2018-08-30 22:35:12
Autor: z
Trenazer Warszawa
Ja sobie chwalę Minourę z rolkami na obręcz.
Odchodzi pier... się z specjalną oponą żeby było cicho.

Kupiłem na olxie za 250 zł.

Teraz patrzyłem i tez jest jakiś wystawiony za 200.
Zanim zorganizujesz pożyczony kurier obróci 2 razy :-)

Data: 2018-09-04 10:04:50
Autor: ń
Trenazer Warszawa
A Wy tak w pomieszczeniu zamkniętym, czy chociaż na loggi / balkonie / tarasie?

-- -- -
Ja sobie chwalę

Data: 2018-09-04 15:05:15
Autor: z
Trenazer Warszawa
W dniu 2018-09-04 o 10:04, ń pisze:
A Wy tak w pomieszczeniu zamkniętym, czy chociaż na loggi / balkonie / tarasie?

A co za różnica? Ważne żeby dużo potu spływało na specjalną matę ;-)

PS. Byłbym zapomniał. Koniecznie przy dźwiękach radiomagnetofonu Condor. Wtedy najlepiej się spala :-)

PS.2. Tak już na serio. W pewnym wieku zaczyna wszystko przeszkadzać. A to za stromy podjazd, a to kłopot z dostosowaniem ubrania to pogody, robi się ciemno o 9 wieczorem i trochę się nie chce taszczyć rowera windą...
Wiem że nie każdy lubi. Jedni wolą stacjonarny rowerek a drudzy zwykły plus trenażer

Trenazer Warszawa