Trenażer a piasta torowa.

Data: 2009-10-03 12:16:20
Autor: Kuba Abuk
Trenażer a piasta torowa.
Witam,

Czy możliwa, bez zbędnego śrubkowania, jest współpraca z trenażerem
tylnego koła na piaście torowej (ostre koło)? Oś jest pełna; skręcana
nakrętkami. Szybkozamykacza niet.
I już konkretniej: które budżetowe modele Tacx lub Elite będą
kompatybilne zarówno do piasty MTB i szosowej na szpilkę jak i torowej
o szerokości w hakach 120mm? Na razie myślę o Tacx Speedmatic.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-10-04 21:39:14
Autor: PeJot
Trenażer a piasta torowa.
Kuba Abuk pisze:
[...]

Chyba żadne, oryginalny zacisk Tacxa jest na oś 130-135 mm. Mam stary trenażer być może Speedmatic ( wcześniej miałem Speedbrakera ), jego uchwyty raczej nie są przystosowane do typowych nakrętek, rower będzie się kiwał na boki. Chyba żeby użyć nietypowych, powiększonych nakrętek, albo zrobionych na wymiar.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Trenażer a piasta torowa.