Trenażer cd.

Data: 2010-01-05 00:01:41
Autor: Boch
Trenażer cd.
Mało kto wraca do starych tematów , tak więc rozpocząłem nowy wątek .
Przed świętami był wątek na temat trenażerów , ktoś podał ten Elite MAG alu Concept + GRATISY - http://www.allegro.pl/item867586454_trenazer_elite_mag_alu_concept_gratisy_429pln.html
Po przejrzeniu historii widziałem , że trochę tych trenażerów zostało sprzedane na allegro . Może ktoś z grupowiczów ma ten trenażer i jest w stanie coś więcej powiedzieć na jego temat , jak się sprawuje , czy uważa to za dobry wybór trenażera , czy lepiej kupić inny - droższy - tańszy ? Tak więc czekam na opinie ? - sam przymierzam się do kupna , dlatego więc pytam
Pozdrawiam
Boch

Data: 2010-01-05 00:43:33
Autor: pianagol[LUB]
Trenażer cd.

Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hhts0t$107$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja użytkowałem wcześniejszą wersję maga. Nie mam zastrzeżeń.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Trenażer cd.