Trening POWOLNEJ jazdy

Data: 2009-12-17 20:29:17
Autor: mysiar
Trening POWOLNEJ jazdy
Marcin N wrote:
Witam,

Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

no ja świerzak jestem, ale dla mnie ósemka to najlepszy trening powolnej jazdy :)

--
mysiar

Data: 2009-12-17 20:34:21
Autor: Monster
Trening POWOLNEJ jazdy
mysiar pisze:
Marcin N wrote:
[...]

najlepsza,ale z kierą na ograniczniku:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-17 12:57:00
Autor: AZ
Trening POWOLNEJ jazdy
On 17 Gru, 20:34, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

najlepsza,ale z kierą na ograniczniku:-)

[...]
Dniepr z wozem

Takiemu to łatwo powiedzieć. No i może jeszcze na śniegu?? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 22:18:14
Autor: Monster
Trening POWOLNEJ jazdy
AZ pisze:
[...]

Ano tak,już za tydzień wypad w góry,będzie się działo:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-17 20:39:50
Autor: Marcin N
Trening POWOLNEJ jazdy

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości news:hge13s$nqe$1news.onet.pl...
mysiar pisze:
Marcin N wrote:
[...]

Eee, od razu bym się podparł.

Data: 2009-12-17 21:15:57
Autor: Monster
Trening POWOLNEJ jazdy
Marcin N pisze:

Eee, od razu bym się podparł.

Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na kolanie śmigać:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-17 21:17:23
Autor: Marcin N
Trening POWOLNEJ jazdy

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości news:hge3hs$ro2$1news.onet.pl...
Marcin N pisze:

Eee, od razu bym się podparł.

Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na kolanie śmigać:-)

Ty byś się podparł kolanem, ja - stopą.
;)

Data: 2009-12-17 21:29:28
Autor: Monster
Trening POWOLNEJ jazdy

Marcin N pisze:

Eee, od razu bym się podparł.

Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na kolanie śmigać:-)

Ty byś się podparł kolanem, ja - stopą.
;)
Ja ewentualnie głowicą:-)potrenujesz to zobaczysz,skuteczniejszy jest lekki ruch manetką i się prostujesz

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-17 21:20:10
Autor: Michał V-R
Trening POWOLNEJ jazdy
Monster napisał(a):
Marcin N pisze:

Eee, od razu bym się podparł.

Niekoniecznie,prędzej wyprostujesz,kręcąc małe kółka można śmiało na kolanie śmigać:-)

powiedzcie mi, jak cwiczylem osemki to zzr 1100 to sie miescilem, ledwo ledwo w osemce, ale to bylo przed zrobieniem prawka, a teraz to mi za cholere nie wychodzi,wyjezddzam na kilometr, czy  motocykl urosl, czy osemka zmalala, bo podobno ze wzrostem przelatanych km umiejetnosci rosna, hahahaha

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-17 22:05:08
Autor: KJ Siła Słów
Trening POWOLNEJ jazdy
Michał V-R pisze:

powiedzcie mi, jak cwiczylem osemki to zzr 1100 to sie miescilem,

Bo teraz masz wyremontowany i umyty i boisz sie ze go przewrocisz.

ZX-y maja rewelacyjny promien skretu, gixer to ma taki ze musialbym osemke miedzy Zoliborzem a Wola narysowac :-)

KJ

Data: 2009-12-17 22:14:07
Autor: Michał V-R
Trening POWOLNEJ jazdy
KJ Siła Słów napisał(a):
Michał V-R pisze:

[...]

Aha, pewnie masz racje :-) i po remoncie promien skretu sie zwiekszyl - nowa panewka i zawory wieksza masa.

a probowales osemke na kolanie zrobic?

Michał V-R
gg 9409047