Trening POWOLNEJ jazdy

Data: 2009-12-18 09:30:34
Autor: duddits
Trening POWOLNEJ jazdy
Marcin N pisze:
Witam,

Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?

Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z autobusu
i poszedłem na piechotę.

Może macie jakieś rady, jak to ćwiczyć i na co zwrócić uwagę?

Wystarczy, że służby drogowe zostaną zaskoczone i już masz perfekcyjne
warunki do ćwiczeń.

--
duddits

Data: 2009-12-18 09:46:54
Autor: Pryzmat
Trening POWOLNEJ jazdy
duddits wrote:
Marcin N pisze:
Witam,
Czy trenujecie sztukę powolnej stabilnej jazdy?
Tak, wczoraj w Warszawie. W końcu nie wytrzymałem, wysiadłem z
autobusu i poszedłem na piechotę.

Desperujesz. Zrobilem wczoraj po Wawce okolo 130 km w ciagu dnia i wcale nie bylo tak wolno.
Samochodem niestety

A zeby nie bylo calkiem NTG to z zazdroscia patrzylem na kolesia na quadzie ktory sobie swobodnie popierniczal Trasa Torunska w kierunku Zachodniego. Bardzo malowniczo byl oblepiony sniegiem Mial na sobie zwykle texy i solidnie oblepiony sniegiem kask enduro z gogalmi.

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2009-12-18 09:22:17
Autor: AZ
Trening POWOLNEJ jazdy
On 2009-12-18, Pryzmat <achterpik.BLEE@op.pl> wrote:

Desperujesz. Zrobilem wczoraj po Wawce okolo 130 km w ciagu dnia i wcale nie bylo tak wolno.
Samochodem niestety

To trzeba bylo komunikacja :-) Daszynskiego-Zawiszy autobusem 35min, kolejne
60m Grojecka 20min, dalej nie wiem bo poszedlem do domu nogami...
[...]

Ja widzialem skuterzystow rano jak jechalem autobusem ale nie patrzylem z zazdroscia bo co 100m kladli sie to na lewo, to na prawo ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-18 11:08:16
Autor: Norbi
Trening POWOLNEJ jazdy
W dniu 2009-12-18 10:22, AZ pisze:

Ja widzialem skuterzystow rano jak jechalem autobusem ale nie patrzylem
z zazdroscia bo co 100m kladli sie to na lewo, to na prawo ;-)

Moze zmeczeni byli... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-12-18 10:15:52
Autor: Marcin N
Trening POWOLNEJ jazdy

Użytkownik "duddits" <dont@bother.com> napisał w wiadomości news:hgfeja$hth$1inews.gazeta.pl...
Marcin N pisze:
[...]

To nie służby drogowe są winne, tylko sami kierowcy. Nieprawdą jest, że zima zaskakuje drogowców  - zima zaskakuje kierowców!

Zimą jest śnieg i jeśli mocno sypie, że to żaden sprzęt do odśnieżania nie usunie tego. Po prostu kierowcy muszą się nauczyć jeździć po śniegu. Mało który wyskoczy przy pierwszych opadach gdzieś na plac - choćby na 3 minuty: pohamować, pokręcić kierownicą, wpaść w parę poślizgów (niekoniecznie kontrolowanych).

Data: 2009-12-18 10:45:01
Autor: duddits
Trening POWOLNEJ jazdy
Marcin N pisze:
To nie służby drogowe są winne, tylko sami kierowcy. Nieprawdą jest, że
zima zaskakuje drogowców  - zima zaskakuje kierowców!

To też. Dziś już na przykład całkiem normalnie dojechałem do pracy.

Zimą jest śnieg i jeśli mocno sypie, że to żaden sprzęt do odśnieżania
nie usunie tego. Po prostu kierowcy muszą się nauczyć jeździć po śniegu.
[..]

Nie sypał wcale tak mocno akurat, tylko mróz trochę złapał.

--
duddits

Data: 2009-12-18 09:39:17
Autor: AZ
Trening POWOLNEJ jazdy
On 2009-12-18, duddits <dont@bother.com> wrote:
To nie służby drogowe są winne, tylko sami kierowcy. Nieprawdą jest, że
zima zaskakuje drogowcĂłw  - zima zaskakuje kierowcĂłw!

To też. Dziś już na przykład całkiem normalnie dojechałem do pracy.

Podobnie jak i ja :-) Wyglada na to ze wczoraj wszyscy sie wystraszyli
i dzisiaj samochody pozostawiali w domu bo nawet miejsce parkingowe
znalazlo sie w centrum :-)

--
Artur
ZZR 1200