Trenuj z Mistrzem (remanenty wakacyjne)

Data: 2011-07-26 08:32:42
Autor: AJK
Trenuj z Mistrzem (remanenty wakacyjne)

Skleroza nie boli - namawiałem, zachęcałem do odwiedzenia Opola, a jak
przyszło co do czego, to zapomniałem zdać relację ;-) "Trenuj z mistrzem" tym razem odbyło się tylko w Opolu (zazwyczaj
odbywało się w Krakowie _i_ w Opolu). Organizatorzy mieli dylemat: robić
w niedzielę i mieć pełny trybuny, ale niewielu bramkarzy, czy robić w
poniedziałek i mieć gwiazdorski zestaw na płycie i niewielu ludzi na
trybunach. Tym razem postawiono na to pierwsze i to chyba był dobry
pomysł. Na stadionie im. Opolskich Olimpijczyków były tłumy dzieciaków i
tłumy rodziców, piękna słoneczna pogoda sprzyjała zabawom, turniej
piłkarski dla maluchów i ćwiczenia z bramkarzami udały się znakomicie,
były występy zespołów tanecznych, pokaz capoeiry, a położenie Opola przy
autostradzie zaprocentowało gośćmi ze wszystkich stron - byli z
Wrocławia, byli z Górnego Śląska, byli i z Krakowa, spotkałem parę z
Częstochowy, parę osób z Rzeszowa, kogoś z Nowego Sącza itd... Sam stadion w bardzo niezłym stanie - świetna murawa, tartanowa bieżnia
woków, schludne trybuny, świetnie przygotowane i udostępnione zaplecze
(co ważne, bo niektóre mamy przyjechały z piłkarzami i piłkarkami in spe
- na razie ubranymi w pieluchy i gdzieś trzeba było przyszłych Barthezów
przewijać, gdzieś podgrzać im obiadek  :-))
Oczywiście, tradycyjnie licytowano piłkarskie pamiątki - rekord (1000
zł) pobiła koszulka Kuby Błaszczykowskiego, ta w której zdobywał
mistrzostwo Niemiec. Całą zebraną kwotę przekazano na potrzeby budowy
ośrodka wczesnej interwencji dla dzieci w Fundacji Dom Rodzinnej
Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu.

Jak wspominałem, gdyby impreza odbyła się w poniedziałek, można byłoby
liczyć na "tłustszy" zestaw bramkarzy ligowych, ale i tak było nieźle:
Górnik Zabrze w komplecie: Adam Stachowiak, Sebastian Nowak, Mateusz
Słabik, Grzegorz Kasprzik z Lecha Poznań, Krzysztof Kozik i Jakub
Szmatuła z Piasta Gliwice, Maciej Budka z Termaliki Nieciecza, Krzysztof
Stodoła z MKS Kluczbork, a ozdobą imprezy były Dominika Wylężek z BV
Clopenbburg i Daria Antończyk - mistrzyni Polski z RTP Unią Racibórz

Zdjęcia tu:
http://tinyurl.com/3e95o3b

Za rok kolejna edycja "Trenuj z Mistrzem" - być może w Krakowie (choć
tutaj zawsze są jakieś jaja z pogodą). Oczywiście, dam znać i
oczywiście, będę namawiał do bycia ciałem, duchem i portfelem :-) --
AJK

Trenuj z Mistrzem (remanenty wakacyjne)