Tresura boukuna

Data: 2010-12-28 14:15:29
Autor: Hans Kloss
Tresura boukuna
Przeglądając niedawno pamiątki rodzinne natknąłem się na tajemniczy
kawałek starego filmu ze zbiorów mojego dziadka. Zatytułowany był
zagadkowo: tresura boukuna- poziom podstawowy. Przerobiłem go na
cyfrowo i umieściłem na youtube pod adresem:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
Jakość nie najlepsza  ale kręcone chyba baaardzo dawno temu zapewne
amatorską kamerą na korbkę.
Okazuje się więc że wbrew rozpowszechnionym poglądom  boukuny dają się
wytresować do wykonywania niektórych prostych poleceń i komend, czego
przykład widać na załączonym filmiku. Niedowiarków zachęcam do
własnych eksperymentów w tym zakresie.
J-23

Tresura boukuna