Tresura lemingów na tle sytuacji międzynarodowej

Data: 2017-12-03 08:10:51
Autor: jacekbialy80
Tresura lemingów na tle sytuacji międzynarodowej
Gazeta Wyborcza nie powstała jako wartość sama w sobie. Celem głównym GazWyb-u była taka mentalna tresura społeczeństwa, aby nie było ono groźne dla wycofującego się aparatu PRL. Efektem ubocznym tej tresury stało się mentalne okaleczenie większości społeczeństwa, które przez ćwierć wieku nie potrafiło stworzyć normalnej reprezentacji politycznej i normalnego państwa, kiedy sytuacja międzynarodowa temu sprzyjała.
Znam ludzi, którzy z owego mentalnego okaleczenia czerpią osobiste korzyści, zadowolenie i satysfakcję, lecz oni już wymierają. Pytanie kluczowe brzmi: Czy te szkodniki zdążą powyzdychać, zanim sytuacja międzynarodowa stanie się naprawdę groźna?

Data: 2017-12-03 08:19:20
Autor: japanizer
On Monday, December 4, 2017 at 1:10:52 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Gazeta Wyborcza nie powstała jako wartość sama w sobie. Celem głównym GazWyb-u była taka mentalna tresura społeczeństwa, aby nie było ono groźne dla wycofującego się aparatu PRL.

No to ponieśli sromotną klęskę - w PiSie byłych komuchów, ubeków, esbeków, donosicieli, TW, KO jest tylu, ilu w SLD nigdy nie było.

Data: 2017-12-03 08:42:08
Autor: jacekbialy80
Tresura lemingów na tle sytuacji międzynarodowej
A kto im wszystkim zagraża? (ty weź się najpierw zastanów, o czym jest mowa, zanim zaczniesz nadawać).

Data: 2017-12-03 18:16:02
Autor: AdamTe
Tresura ludu.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

A kto im wszystkim zagraża ?

PiSdziak, ciężko u ciebie z myśleniem.
Byłym komuchom nikt nie zagraża, oczywiście
tym nie zagraza co są pod ochroną wodza Kaczyńskiego.
Byłe komuchy to fachowcy od ogłupiania ludu,
a takich wódz Kaczyński potrzebuje.

Data: 2017-12-03 10:22:21
Autor: jacekbialy80
Tresura ludu.
Ja o Wyborczej a ty o Kaczyńskim...
Rzeczywiście - dla ludzi 'myślących inaczej'.
Zdrowia życzę!

Data: 2017-12-03 19:44:05
Autor: AdamTe
Tresura ludu.

Ja o Wyborczej a ty o Kaczyńskim...

Alzheimer cie dopadł, ale nie przejmuj się,
dużo PiSdziaków tak ma i nie pamiętają co było przed rokiem 1989.

Dla przypomnienia ci o czym pisałeś i co ja odpisałem :

Data: 2017-12-03 11:07:26
Autor: jacekbialy80
Tresura ludu.
Kogo dopadł to widać...
Skoro towarzyszom przez lata nic nie zagrażało, to znaczy że GWno spełniło swoje zadanie. A jeśli to się zmieni, to właśnie dlatego, że poczytność GWna spada na łeb. Jasne już?

Data: 2017-12-04 09:39:20
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:42 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A kto im wszystkim zagraża? (ty weź się najpierw zastanów, o czym jest  mowa, zanim zaczniesz nadawać).
Piotrowicz budzi się ze snu tak czuje się zagrożony, podobnie jak ty GW.

--
stevep

Data: 2017-12-03 17:58:50
Autor: AdamTe
Tresura rydzykoPiSowska.

GazWyb-u była taka mentalna tresura społeczeństwa,

Skąd te głupoty wytrzasnąłeś ? Pewnie z jakiegoś organu PiSGoebbels.
Gazeta Wyborcza jest dla ludzi myslących, a nie dla przygłupów
rydzykoPiSowskich.

Data: 2017-12-03 09:05:59
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska.
:-DDDD - rozumiem dobry żart.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-12-03 10:28:10
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska v. tresura Wybiórcza
A co to znaczy odpowiednio myśleć? To znaczy kierować każdy temat na ojca Rydzyka i Jarosława Kaczyńskiego. Tak ich wyszkolili specjaliści od tzw. wywiadu i rzeczywiście - gdy tylko Kaczyński się schowa za plecami innych, od razu przegrywają wybory. Śmieszno i straszno...

Data: 2017-12-03 19:42:39
Autor: AdamTe
Tresura rydzykoPiSowska.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:f003be2a-4fea-47af-b15c-0f848f905009googlegroups.com...

 kierować każdy temat na ojca Rydzyk
i Jarosława  Kaczyńskiego. Tak ich wyszkolili specjaliści

Zgadza się, są tacy specjaliści. Są to specjaliści od analizowania
faszyzmu i ostrzegania przed faszyzmem. Kaczyński nic nowego nie wymyslił,
powtarza to co robił Hitler, oczywiście zmodyfikowane do miejsca
i czasów.

Data: 2017-12-04 01:26:18
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska.
Wiesz co? Dam ci taką analizę:
Kiedyś klechy straszyły maluczkich piekłem i diabłami. W końcu słowo stało się ciałem i spotkali swoje piekło i swoich diabłów. Tak więc i ty nie strasz maluczkich kaczorem-hitlerem, bo jak ten odejdzie, to wasi już nie wrócą.

Data: 2017-12-04 17:23:20
Autor: stevep
Tresura rydzykoPiSowska.
W dniu 2017-12-04 o 10:26, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ale Kaczor też wkrótce odejdzie.

--
stevep

Data: 2017-12-04 09:26:32
Autor: AdamTe
Tresura rydzykoPiSowska.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

A co to znaczy odpowiednio myśleć? To znaczy kierować każdy temat
na ojca Rydzyka i Jarosława Kaczyńskiego.

Nie wolno zapominać o wodzach. Wodzowie dopuścili się
największych zbrodni w dziejach ludzkości.

Wódz Kaczyński : podąża śladami Hitlera i Stalina.
Skłócić wszystkich z wszystkimi i zrobić niewolników
z każdego. Wódz nie będzie mógł spać spokojnie
dopóki chociaż jeden człowiek nie będzie pod jego butem.
Do tego służy wojsko, policja, sądy, parlament. Wszystko jest w rękach
Kaczyńskiego.

Wódz Rydzyk : jeden z szefów Partii Watykańskiej,
najlepszej organizacji dla pedałów i pedofilów,
pasożytujący na spoleczeństwie za pomoca narkotyku.

Data: 2017-12-04 00:47:44
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska.
Ani nie jestem katolikiem, ani ten zapyziały PiS nie jest z mojej bajki. Ale was komunistów to ja dobrze rozumiem - boicie się sprawiedliwości, bo jest ona niezgodna z dialektyką, według której powinniście pozostawać bezkarni. To boli tak, jak katolowi udowodnić, że Boga nie ma, wtedy zacznie wyzywać od szatanów, jak wy teraz od hitlerów.
Tyle, że mnie katolstwo ni parzy ni ziąbi, natomiast wasze zbrodnie będą ciążyć na całym narodzie zanim nie zostaną pomszczone. Wasz strach jest tym większy, im bardziej pragniecie się nim podzielić z innymi. Ale - jak to na Ślunsku godajom - bezymnie pierunie.

Data: 2017-12-04 17:18:03
Autor: stevep
Tresura rydzykoPiSowska.
W dniu 2017-12-04 o 09:47, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A kto jest twoją bajką, może faszyzm?

--
stevep

Data: 2017-12-04 09:42:58
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 19:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Rzeczywiście strzelanie z karabinu z krzywą lufą to obciach.

--
stevep

Data: 2017-12-04 01:16:56
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska v. tresura Wybiórcza
No właśnie Stefan!   Można celować w zakonnicę, a strzelić se podwójnie w zęby, jak to było dwa lata temu..

Data: 2017-12-04 17:16:49
Autor: stevep
W dniu 2017-12-04 o 10:16, jacekbialy80@gmail.com pisze:
No właśnie Stefan!   Można celować w zakonnicę, a strzelić se podwójnie w zęby, jak to było dwa lata temu.

Nie mów, zgwałciłeś zakonnice?

--
stevep

Data: 2017-12-04 12:33:09
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska v. tresura Wybiórcza
Znowu wam się pieczywo z dupczywem myli towarzyszu Piszczyk.
Czy odebraliście już barana na części zamienne?
_kolektyw

Data: 2017-12-05 09:00:12
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 21:33 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Znowu wam się pieczywo z dupczywem myli towarzyszu Piszczyk.
Czy odebraliście już barana na części zamienne?
_kolektyw

Zrezygnowałem i dzięki temu nadal nadajesz.

--
stevep

Data: 2017-12-03 18:16:01
Autor: A. Filip
"AdamTe" <plantrad@fare.pl> pisze:
[...]

Gazeta Wyborcza jest dla ludzi *odpowiednio* "myślących" ;-)

Data: 2017-12-03 19:09:25
Autor: t-1
Tresura rydzykoPiSowska.
W dniu 2017-12-03 o 17:58, AdamTe pisze:

Gazeta Wyborcza jest dla ludzi myslących,

Myślących, że myślą.

Data: 2017-12-04 06:34:36
Autor: Totalna Opozycja
Tresura rydzykoPiSowska.
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:p01ekh$61l$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-12-03 o 17:58, AdamTe pisze:

Gazeta Wyborcza jest dla ludzi myslących,

Myślących, że myślą.

Jesteś tego najlepszym przykładem.

CL

Data: 2017-12-04 06:33:54
Autor: Totalna Opozycja
Tresura rydzykoPiSowska
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+mllt6x5hhf-hc30@wp.eu...
[...]

Czyli nie dla takich obwiesiów jak ty. Ty bez instrukcji z Nowogrodzkiej jesteś bezradny jak dziecko w smoleńskiej mgle.

CL

Data: 2017-12-04 09:41:19
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 18:16 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

O następny, który ma nocne koszmary z powodu GW, nie moczysz się we śnie?

--
stevep

Data: 2017-12-05 08:14:57
Autor: jacekbialy80
Tresura rydzykoPiSowska v. tresura Wybiórcza
Chciał pan powiedzieć panie Andrzeju, że Gazeta Wyborcza myśli za swoich czytelników tym samym zwalniając ich od myślenia?

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-12-04 09:36:44
Autor: stevep
Tresura lemingów na tle sytuacji międzynar odowej
W dniu .12.2017 o 17:10 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Gazeta Wyborcza nie powstała jako wartość sama w sobie. Celem głównym  GazWyb-u była taka mentalna tresura społeczeństwa, aby nie było ono  groźne dla wycofującego się aparatu PRL. Efektem ubocznym tej tresury  stało się mentalne okaleczenie większości społeczeństwa, które przez  ćwierć wieku nie potrafiło stworzyć normalnej reprezentacji politycznej  i normalnego państwa, kiedy sytuacja międzynarodowa temu sprzyjała.Znam  ludzi, którzy z owego mentalnego okaleczenia czerpią osobiste korzyści,  zadowolenie i satysfakcję, lecz oni już wymierają. Pytanie kluczowe  brzmi: Czy te szkodniki zdążą powyzdychać, zanim sytuacja międzynarodowa  stanie się naprawdę groźna?J
Budzisz się ze snu cały zlany potem, uuuuuuuuuuuu GW.

--
stevep

Data: 2017-12-04 01:10:54
Autor: jacekbialy80
Tresura lemingów na tle sytuacji międzynarodowej
Ty wiesz Pietrzykowski, że tak naprawdę było na początku lat 90? Miałem nocne koszmary z powodu nie samej Wyborczej, lecz jej czytelników, których zacząłem podejrzewać o jakiś spisek - że normalni dotąd ludzie nagle się ze sobą umówili, że będą udawać debili.
Na szczęście trafiłem na tą grupę, czyli na pl.soc..polityka, gdzie mogłem zajrzeć głębiej w umysły czytelników GazWybu - takich jak ty Stefan - i wtedy się przekonałem, że to żaden umyślny spisek, lecz zwykły proces GazoWania mózgów ludziom, którzy komfort psychiczny cenią sobie wyżej od prawdy (kto wie, czy nie wyjdzie to na dobre, bo niełatwe czasy przed nami).

Data: 2017-12-04 16:32:42
Autor: AdamTe
Tresura. sekretarz PZPR.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Ty wiesz  ...

Przyznaj się,
ty musiałeś kiedyś być sekretarzem PZPR,
tylko sekretarze PZPR potrafili wydać z siebie tyle bełkotu.

Data: 2017-12-05 04:16:34
Autor: jacekbialy80
Tresura. sekretarz PZPR.
A co mi zrobisz ubeku, jak się nie przyznam?

Data: 2017-12-05 16:25:46
Autor: stevep
Tresura. sekretarz PZPR.
W dniu 2017-12-05 o 13:16, jacekbialy80@gmail.com pisze:
A co mi zrobisz ubeku, jak się nie przyznam?

Ależ jesteś tak rączy, że uda ci się zwiać.

--
stevep

Data: 2017-12-05 09:04:35
Autor: stevep
Tresura. sekretarz PZPR.
W dniu .12.2017 o 16:32 AdamTe <plantrad@fare.pl> pisze:

[...]

A może to następny Piotrowicz.

--
stevep

Data: 2017-12-04 17:21:50
Autor: stevep
W dniu 2017-12-04 o 10:10, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Oj chyba teraz GW jest dla ciebie jeszcze większym koszmarem  niż na początku lat 90 i co tam wypatrzyłeś w tych porąbanych umysłach?

--
stevep

Tresura lemingów na tle sytuacji międzynarodowej