Tresura w akcji.

Data: 2012-07-18 18:34:51
Autor: huri_khan
Tresura w akcji.
Dnia Wed, 18 Jul 2012 16:17:02 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

Pojechałem na zakupy do marketu. Jest tam kilkanaście miejsc parkingowych dla
niepełnosprawnych. Oznakowane jak trzeba. Z daleka widać że jakieś
zbiegowisko. Rezygnuje ktoś z kapitalizmu pomyślałem. Podjeżdżam bliżej a tam
na co drugim samochodzie blokada na kole. Jedni się miotają inni zrezygnowani
siedzą w samochodach.Dobrze chujom zrobili Ciekawe czy to spontaniczna akcje
jednego sprawiedliwego czy coś bardziej zorganizowanego.

A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-07-18 16:39:46
Autor: kogutek
Tresura w akcji.
huri_khan <spam@spam.pl> napisał(a):
> [...]

> jednego sprawiedliwego czy coś bardziej zorganizowanego.

A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

Manufaktura w Łodzi. To nie sieć tylko taki kompleks handlowo rozrywkowy. --

Data: 2012-07-18 20:06:07
Autor: 'Tom N'
Tresura w akcji.
kogutek w <news:ju6osi$6jk$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Szkoda, że w PoRD tak to sformułowali:
Art. 130a.
1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku:
               ^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]
4) pozostawienia pojazdu nieoznakowanego kartą parkingową, w miejscu
przeznaczonym dla pojazdu osoby niepełnosprawnej o obniżonej sprawności
ruchowej oraz osób wymienionych w art. 8 ust. 2;

Bez "z drogi" powinno być.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-18 21:36:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tresura w akcji.
W dniu 2012-07-18 20:06, 'Tom N' pisze:
[...]

Chyba nie ma potrzeby, jeśli na wjeździe jest tabliczka pt. "Na terenie obiektu obowiązują PoRD".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-19 09:30:44
Autor: Marcin Luty
Tresura w akcji.

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ju738q$kcq$1news.dialog.net.pl...
[...]

Teraz wystarczy biała tablica z samochodzikiem i napisem "Strefa ruchu".
OIDW pod każdym krakowskim marketem takie ustawili.

--
ml

Data: 2012-07-19 14:52:43
Autor: z
Tresura w akcji.
W dniu 2012-07-18 20:06, 'Tom N' pisze:

Szkoda, że w PoRD tak to sformułowali:
Art. 130a.
1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku:

Ale piszesz o blokadach a nie o usuwaniu ;-)

Data: 2012-07-18 18:47:46
Autor: J.F
Tresura w akcji.
Użytkownik "huri_khan"  napisał w wiadomości grup
[...]

A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?

J.

Data: 2012-07-18 17:19:53
Autor: kogutek
Tresura w akcji.
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

>A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?

J.

Według mnie to bez względu na stan kasy w zasranym zakresie obowiązków straży
miejskiej są takie działania. Nie mam zielonego pojęcia po co wystawiają się z
fotoradarami jak na parkingach jest butelka niewypitka. Przynajmniej przez
jakiś czas. --

Data: 2012-07-18 17:41:38
Autor: Budzik
Tresura w akcji.
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?

a już nie musi?

Tresura w akcji.