Trialowiec... sprawny inaczej?

Data: 2009-08-19 06:36:49
Autor: kml
Trialowiec... sprawny inaczej?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h6bjme$rar$1atlantis.news.neostrada.pl...

[ciacho]

To jest w pewien sposób podobne do tego co robią rofeszyści w Szczyrku. Uwaagaaaa i zapier....nie na dół oporowe obrosło juz bardzo negatywną legendą. Niestety już pare razy się spotkałem z takimi odczuciami zwykłych ludzi.

Oczywiście wiem, że to jakiś tam procent robi wszystkim "reklamę" ale konsekwencje ponoszą de facto wszyscy.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Trialowiec... sprawny inaczej?