Data: 2018-11-23 12:59:42 | |
Autor: witrak() | |
Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych] | |
Historia ma dalszy ci±g, choæ nie o kolekcjonerach (chocia¿?...).
Kiedy¶ rozsta³em siê z Idea Bankiem, bo oszukiwali i byli upierdliwi (lokata za³o¿ona nastêpnego dnia po wp³ywie kasy, zwrócona dzieñ po zapadniêciu, rozwi±zanie umowy pismem nie przesz³o itp.). No wiêc z³o¿y³em wniosek - chcia³em byæ beztroski - i zaczê³o siê: - Strona informuje, ¿e wys³ali maila z informacj± i danymi logowania, a w poczcie nic - po jakim¶ czasie dzwoniê i dowiadujê siê, ¿e pewnie dlatego, ¿e mam dostêp elektroniczny, bo przecie¿ mia³em lokaty - Mówiê: to by³o wiêcej ni¿ piêæ lat temu, wiêc powinni byli skasowaæ, skoro rozwi±za³em umowê o konto. - S³yszê: Ale nie konto tylko dostêp elektroniczny. Czy rozwi±za³ Pan umowê o dostêp elektroniczny? Nie? To go Pan ma. - Mówiê: Niemo¿liwe. Rozwi±zywa³em umowê o konto a nigdy nie dosta³em ¿adnej oddzielnej umowy o dostêp elektroniczny. - S³yszê: Na pewno w regulaminie jest. Ale mogê Panu dane dostêpowe ponownie udostêpniæ. - (tu seria pytañ identyfikuj±co-weryfikuj±cych). - s³yszê: Ma Pan zablokowany dostêp telefoniczny. Nie mogê przywróciæ dostêpu elektronicznego ani powiedzieæ dlaczego nie ma Pan postêpu telefonicznego. PROSZÊ PRZYJ¦Æ DO ODDZIA£U. To ju¿ raz bra³em. Dlatego nie chcia³em mieæ do czynienia z tym bankiem. Niech ich cholera, znowu nabra³em siê na ich trick... witrak() |
|
Data: 2018-11-23 18:02:57 | |
Autor: witrak() | |
Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych] | |
On 2018-11-23 12:59, witrak() wrote:
Historia ma dalszy ci±g, choæ nie o kolekcjonerach (chocia¿?...).Wiêcej, dalszy ci±g ma ci±g dalszy. Poszed³em do oddzia³u. Powiedzia³em, ¿e na infolinii obja¶niono mi przyczynê dla której nie dosta³em maila potwierdzaj±cego wniosek o lokatê Beztrosk± w poni¿szy sposób. - s³yszê: Ma Pan zablokowany dostêp telefoniczny. Nie mogê I dowiedzia³em siê, ¿e nieprawda. Nie mam dostêpu bo nie mam konta dostêpu elektronicznego. Ale by³em przy okazji lokat z lat 2011-2013 zarejestrowany w banku (i bank ma w nosie usuwanie danych klientów po 5 latach - trzymaæ bêdzie i 20 lat) a z faktu, ¿e nie mia³em dostêpu elektronicznego (a faktycznie nie mia³em, co sprawdzi³em - nie mog³em siê zalogowaæ) nie wynika³o, ¿e mia³em prawo rejestrowaæ wniosek jak kto¶ nieznany bankowi. A poniewa¿ tak zrobi³em, wiêc zarejestrowa³em siê (system mnie zarejestrowa³...) *ponownie* i przez to w Idei jestem podwójny (sic!). A to oznacza, ¿e mój wniosek nie bêdzie za³atwiony. Nigdy. Przed chwil± - mimo, ¿e poprzednia infolinka powiedzia³a mi, ¿e mogê z³o¿yæ reklamacjê telefonicznie - dowiedzia³em siê, ze reklamacji z³o¿yæ telefonicznie nie mogê. Podejrzewam, ¿e historia bêdzie mia³a kolejny ci±g dalszy... witrak() |
|
Data: 2018-11-23 18:32:17 | |
Autor: witrak() | |
Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych] | |
On 2018-11-23 18:02, witrak() wrote:> On 2018-11-23 12:59, witrak() wrote:
Zadzwoni³em ponownie tym razem z zablokowaniem identyfikacji numeru. > Przed chwil± - mimo, ¿e poprzednia infolinka powiedzia³a mi, ¿e > mogê z³o¿yæ reklamacjê telefonicznie - dowiedzia³em siê, ze > reklamacji z³o¿yæ telefonicznie nie mogê. > Tym razem inna infolinka powiedzia³a, ¿e owszem, mogê z³o¿yæ reklamacjê, nawet telefonicznie. Nie czeka³em ju¿ a¿ sprawdzi, znajdzie notatkê od poprzedniczek z call center i poprzednika z oddzia³u i powie, ¿e jednak "niedasiê". My¶la³em, ¿e przejadê siê do LionsBanku, gdzie mo¿na za³o¿yæ tê sam± lokatê, tyle ¿e tylko na miejscu. (A do Idei zwrócê siê tylko z ¿±daniem ujawnienia posiadanych moich danych osobowych i ich usuniêcia.) Ale w LionsBanku ju¿ jej nie ma - by³a do dzisiaj... witrak() |
|