Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]

Data: 2018-11-23 12:59:42
Autor: witrak()
Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]
Historia ma dalszy ci±g, choæ nie o kolekcjonerach (chocia¿?...).

Kiedy¶ rozsta³em siê z Idea Bankiem, bo oszukiwali i byli upierdliwi (lokata za³o¿ona nastêpnego dnia po wp³ywie kasy, zwrócona dzieñ po zapadniêciu, rozwi±zanie umowy pismem nie przesz³o itp.).
No wiêc z³o¿y³em wniosek - chcia³em byæ beztroski - i zaczê³o siê: - Strona informuje, ¿e wys³ali maila z informacj± i danymi logowania, a w poczcie nic
- po jakim¶ czasie dzwoniê i dowiadujê siê, ¿e pewnie dlatego, ¿e mam dostêp elektroniczny, bo przecie¿ mia³em lokaty
- Mówiê: to by³o wiêcej ni¿ piêæ lat temu, wiêc powinni byli skasowaæ, skoro rozwi±za³em umowê o konto.
- S³yszê: Ale nie konto tylko dostêp elektroniczny. Czy rozwi±za³ Pan umowê o dostêp elektroniczny? Nie? To go Pan ma.
- Mówiê: Niemo¿liwe. Rozwi±zywa³em umowê o konto a nigdy nie dosta³em ¿adnej oddzielnej umowy o dostêp elektroniczny.
- S³yszê: Na pewno w regulaminie jest. Ale mogê Panu dane dostêpowe ponownie udostêpniæ.
- (tu seria pytañ identyfikuj±co-weryfikuj±cych).
- s³yszê: Ma Pan zablokowany dostêp telefoniczny. Nie mogê przywróciæ dostêpu elektronicznego ani powiedzieæ dlaczego nie ma Pan postêpu telefonicznego. PROSZÊ PRZYJ¦Æ DO ODDZIA£U.

To ju¿ raz bra³em. Dlatego nie chcia³em mieæ do czynienia z tym bankiem.
Niech ich cholera, znowu nabra³em siê na ich trick...

witrak()

Data: 2018-11-23 18:02:57
Autor: witrak()
On 2018-11-23 12:59, witrak() wrote:
Historia ma dalszy ci±g, choæ nie o kolekcjonerach (chocia¿?...).

Wiêcej, dalszy ci±g ma ci±g dalszy.

Poszed³em do oddzia³u. Powiedzia³em, ¿e na infolinii obja¶niono mi przyczynê dla której nie dosta³em maila potwierdzaj±cego wniosek o lokatê Beztrosk± w poni¿szy sposób.

- s³yszê: Ma Pan zablokowany dostêp telefoniczny. Nie mogê
przywróciæ dostêpu elektronicznego ani powiedzieæ dlaczego nie ma
Pan postêpu telefonicznego. PROSZÊ PRZYJ¦Æ DO ODDZIA£U.

I dowiedzia³em siê, ¿e nieprawda. Nie mam dostêpu bo nie mam konta dostêpu elektronicznego. Ale by³em przy okazji lokat z lat 2011-2013 zarejestrowany w banku (i bank ma w nosie usuwanie danych klientów po 5 latach - trzymaæ bêdzie i 20 lat) a z faktu, ¿e nie mia³em dostêpu elektronicznego (a faktycznie nie mia³em, co sprawdzi³em - nie mog³em siê zalogowaæ) nie wynika³o, ¿e mia³em prawo rejestrowaæ wniosek jak kto¶ nieznany bankowi.
A poniewa¿ tak zrobi³em, wiêc zarejestrowa³em siê (system mnie zarejestrowa³...) *ponownie* i przez to w Idei jestem podwójny (sic!). A to oznacza, ¿e mój wniosek nie bêdzie za³atwiony. Nigdy.

Przed chwil± - mimo, ¿e poprzednia infolinka powiedzia³a mi, ¿e mogê z³o¿yæ reklamacjê telefonicznie - dowiedzia³em siê, ze reklamacji z³o¿yæ telefonicznie nie mogê.

Podejrzewam, ¿e historia bêdzie mia³a kolejny ci±g dalszy...

witrak()

Data: 2018-11-23 18:32:17
Autor: witrak()
On 2018-11-23 18:02, witrak() wrote:> On 2018-11-23 12:59, witrak() wrote:
Zadzwoni³em ponownie tym razem z zablokowaniem identyfikacji numeru.

> Przed chwil± - mimo, ¿e poprzednia infolinka powiedzia³a mi, ¿e
> mogê z³o¿yæ reklamacjê telefonicznie - dowiedzia³em siê, ze
> reklamacji z³o¿yæ telefonicznie nie mogê.

Tym razem inna infolinka powiedzia³a, ¿e owszem, mogê z³o¿yæ reklamacjê, nawet telefonicznie. Nie czeka³em ju¿ a¿ sprawdzi, znajdzie notatkê od poprzedniczek z call center i poprzednika z oddzia³u i powie, ¿e jednak "niedasiê".

My¶la³em, ¿e przejadê siê do LionsBanku, gdzie mo¿na za³o¿yæ tê sam± lokatê, tyle ¿e tylko na miejscu.

(A do Idei zwrócê siê tylko z ¿±daniem ujawnienia posiadanych moich danych osobowych i ich usuniêcia.)

Ale w LionsBanku ju¿ jej nie ma - by³a do dzisiaj...

witrak()

Trickster bank [by³o: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]