Trike - rożne konfiguracje.

Data: 2020-01-21 10:24:51
Autor: Jan Cytawa
Trike - rożne konfiguracje.
Andrzej W. pisze:

Ten rower musi mieć fotel, wiec korba idzie mocno do przodu.
Np. taki:
https://www.ikea.com/pl/pl/p/skalberg-siedzisko-niebieski-90260606/
Lub wręcz coś z bokami np.:
https://www.atakdesign.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_b92945380c702db1e0743a2571f800fb.jpg

Skręcanie za pomocą dwóch dźwigni po bokach siedziska.

Z chęcią posłucham za i przeciw, które się Wam nasuwają.
Może macie jakieś linki do podobnych projektów?

Moim mlodzienczym marzeniem bylo miec rower podwojny rownolegly. W koncu zdobylem rame do tandemu i zrobilem sobie tandem. Mam go ze 30 lat i uzywałem moze z 10 razy. W tej chwili nie wyobrazam sobie gdzie bym mogl trzymac szeroki rower rownolegly. Klasyczny tandem jakos sie jeszcze z trudem miesi. Dobrze, ze nie zrealizowalem marzen. :)

Chociaz sam problem techniczny jest ciekawy i w miare mozliwosci cos moge pomoc. Najlepiej jednak zaczac od konkretow i poszukac gotowych rozwiazan. Zapalency jeszcze sa na tym swiecie.

Jan Cytawa

Trike - rożne konfiguracje.