Triton - analiza techniczna

Data: 2009-08-15 20:05:05
Autor: kc
Triton - analiza techniczna
Daniel Kalinowski <d.kalinovski@gmail.com> napisał(a):
Triton znajduje si=EA nad wa=BFnymi =B6rednimi d=B3ugo i
=B6rednioterminowy=
mi,
sytuacja jest wi=EAc klarowna je=B6li chodzi kierunek kursu.
31 sierpnia mieli=B6my przebicie oporu 3,79 z=B3 i pi=EAkn=B1 bia=B3=B1
=B6=
wiec=EA, a
nast=EApnego dnia powsta=B3a formacja zas=B3ony ciemnej chmury, kt=F3ra nie
pozwoli=B3a kursowi si=EA wznie=B6=E6 wy=BFej. Mieli=B6my potem powr=F3t
na=
wsparcie, m=B3ot i kolejn=B1 pr=F3b=EA podej=B6cia na p=F3=B3noc. Ostatnia
=
=B6wieca
zamkn=EA=B3a si=EA nad poziomem oporu wyznaczonym przez max zas=B3ony
ciemn=
ej
chmury 4,03 z=B3, tym samym zosta=B3a ona zanegowana, a cie=F1 ostatniej
bia=B3ej =B6wiecy zamierza=B3 testowa=E6 kolejny op=F3r 4,35 z=B3, doda=E6
=
trzeba,
=BFe wolumen by=B3 znacz=B1ca wy=BFszy, tak jak powinien pojawi=E6 si=EA
pr=
zy
zdrowym wzro=B6cie.
Wykres punktowo-symboliczny wygl=B1da bardzo dobrze i te=BF podaje
doj=B6ci=
w okolice istotnego oporu (4,04 z=B3). Na tym wykresie obowi=B1zuje od 29
sierpnia sygna=B3 K i teoretyczny zasi=EAg wzrostu 6,05 z=B3.
Rating stockwatcha jest bardzo dobry i podaje teoretyczn=B1 zmian=EA kursu
o 130%.

http://analizagieldowa.blogspot.com/ 2009/08/triton.html

To jest bardzo poprawna analiza. Ale określ dołek (od którego Triton wzrósł o 300%) tak dokładnie jak na moim wykresie (nie zgadniesz jak powstaje) i potencjał wzrostowy (obwarowany warunkami-widać je na wykresie). Dotychczasowy wzrost o 300% od dołka wymaga głębszej korekty właśnie , a więc prognozowane 130% wzrostu należy brać bardzo ostrożnie bo zależy to od widocznego na wykresie oporu.Istotne średnie (widoczne na wykresie) mówią o trendzie spadkowym.

Chcę przez to powiedzieć, że te 130% jest patykiem na wodzie pisane, bo zależy to od pokonania bardzo istotnego oporu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e55df51d924d75b5.html

pozdrawiam
kc

Data: 2009-08-15 20:26:16
Autor: kc
Triton - analiza techniczna
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Tę wiadomość wysłałem w innej wersji jakieś 10 min wcześniej. Ponieważ mi się nie ukazała, przeredagowałem i wysłałem jeszcze raz. Przed wysłaniem spojrzałem na fotosik.pl. 11 wyświetleń. Ktoś potrafi to wyjaśnić? Czy mojego posta w wersji pierwszej gdzieś widać?

Pozdrawiam kc

kc --

Data: 2009-08-16 10:34:07
Autor: Daniel Kalinowski
Triton - analiza techniczna

On 15 Sie, 22:05, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

Nie wiem na co patrzę na tym wykresie co wkleiłeś. To jest wykres
dzienny, tygodniowy, godzinowy?
Szukam tego dołka, od którego mógłby się Trioton odbić od 300% i nie
widzę...
Widzę, że po dnie Trioton szurał w styczniu i lutym, i od niego odbił
się od 100%. Z ok 2zł do ok 4zł.
I jak teraz sobie wyobrażam miejsce, w które może zajść to patrzę na
szczyt z 29 maja 2008 roku - 6,77zł. To by mogło być te 130%.
Chciałbym podkreślić, że numer 130 jest wypluwany przez automat na
stronie stockwatcha i ma charakter teoretyczny i tak tylko go
traktuję:)
Opór, który widzę to w pierwszej kolejności 4,60 zł.

pozdrawiam,
dk.

Data: 2009-08-16 21:42:07
Autor: Zbyszek
Triton - analiza techniczna
Dnia 16-08-2009 o 19:34:07 Daniel Kalinowski <d.kalinovski@gmail.com>  napisał(a):

Opór, który widzę to w pierwszej kolejności 4,60 zł.

może ciut nizej, ale tak, jest tu punkt. Scenariusza kc jednak bym nie  lekceważył,
bo w prostej linii przekłada się na oRGR: najpierw spadki, potem wzrosty.
Nie wiem jak tworzy swoje wykresy, ale juz jest to ciekawy sposob :).

--
Pozdrawiam,
Z.

Triton - analiza techniczna