Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-27 20:26:40
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 27.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał/a:
Jak to jest być lemingiem? Widać im to pasuje- to takie "cool" i "na topie".

Znowu to samo. Od "lemingów" wymyślają ludzie, którzy zaczytują się w "niezależnych" pisowskich mediach typu GPC, ND, albo "niezaleszna.pl", a ludzi typu Macierewicz słuchają jak świnie grzmotu bez cienia jakiejkolwiek refleksji, że są na własne życzenie robieni w balona.
Jak to jest, wymyślać innym od lemingów, nie mając świadomości, że samemu jest się właśnie prawdziwym idiotą?

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-08-27 22:33:19
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3nm05.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

A możesz te swoje wywody okrasić chociaż 3 najtrafniejszymi w Twoim przekonaniu przykładami? No bo jak na razie to gołosłowie. A właściwie- pustosłowie

--

Chiron

Data: 2012-08-28 06:18:48
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

To może sam się trochę zastanów ile jest prawdy w tym waszym bezmyślnym klepaniu o "lemingach". Zwłaszcza, że taki np. pis ma więcej fanatycznych wyznawców niż świadomych wyborców.

Data: 2012-08-28 09:19:36
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3ooma.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Tego nie wiesz- skąd statystyki? Gdzie opublikowane badania? Poza tym nie piszemy tu o PIS, jego wyborcach czy wyznawcach. Lemingu- gówno mnie obchodzi PIS! Zginął prezydent mojego kraju a wraz z nim setka najważniejszych oficjeli- i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?! Masz sprany mózg a la "GW" i wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:52:14
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 28.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał/a:

[...]

Och czyżby? To dlaczego posługujesz się retoryką pisu? Przypadek?

Zginął prezydent mojego kraju a wraz z nim setka najważniejszych oficjeli-

Nie przesadzaj. Jakby zginął Tusk z Komorowskim zapewne byś tak nie płakał, że "zginął prezydent i setka najważniejszych oficjeli".
Więc nie pierdziel mi tutaj takich bzdetów.

i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?!

A o czym ty pierdzielisz? Wiesz to na pewno, czy posługujesz się źródłami typu pisowska GPC, ND, czy "niezaleSZna.pl"?

Masz sprany mózg a la "GW" i wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

Bredzisz, nic o mnie nie wiesz (i raczej się nie dowiesz), a posługujesz się jakimiś wyświechtanymi argumentami pisowskich wyznawców.

Data: 2012-08-28 14:27:03
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3pc7h.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Tego nie wiesz- skÄ…d statystyki? Gdzie opublikowane badania? Poza tym nie
piszemy tu o PIS, jego wyborcach czy wyznawcach. Lemingu- gówno mnie
obchodzi PIS!

Och czyżby? To dlaczego posługujesz się retoryką pisu? Przypadek?
Nie ma przypadków- są tylko znaki. No a gdzie te 3 przykłady, które miałeś podać?

ZginÄ…Å‚ prezydent mojego kraju a wraz z nim setka
najważniejszych oficjeli-

Nie przesadzaj. Jakby zginÄ…Å‚ Tusk z Komorowskim zapewne byÅ› tak nie
płakał, że "zginął prezydent i setka najważniejszych oficjeli".
Więc nie pierdziel mi tutaj takich bzdetów.
Prorok? Badał ktoś Twoje zdolności profetyczne? A może zwykły leming? No bo za bardzo 3 możliwości nie widzę: jak nazwać człowieka, który swoje przypuszczenia traktuje na równi z rzeczywistością obiektywną?

i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby
maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?!

A o czym ty pierdzielisz? Wiesz to na pewno, czy posługujesz się
źródłami typu pisowska GPC, ND, czy "niezaleSZna.pl"?
Sorry- nie mam już siły. Wy tu na grupie działacie razem (czego wykluczyć się nie da)- czy po prostu taki wysyp idiotów? Nie raz pisałem, podawałem linki- nie tylko ja. Czy w rozmowie z każdym z was trzeba przepisywać to samo-czy potraficie już korzystać z usenetu?

Masz sprany mózg a la "GW" i
wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

Bredzisz, nic o mnie nie wiesz (i raczej siÄ™ nie dowiesz), a
posługujesz się jakimiś wyświechtanymi argumentami pisowskich
wyznawców.

Masz rację. Zawsze ją miałeś. W 300%. Albo i więcej. Bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-28 18:49:49
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

Ale po ci przykłady? Ty je podałeś? Jakie przykłady, na co? Ty też lekką ręką bredzisz coś o lemingach, jak ci daje odpór na tym samym poziomie, to się burzysz. Czyżby prawda zabolała?

[...]

Dobrze, świetnie. Płakałbyś (płakałeś?) po prezydencie, niezależnie z jakiej byłby partii. Super. Tylko jakoś w to nie wierzę, nie po tym, co wypisujesz. Ale - OK.

[...]

Ale ty jesteś jakimś megalomanem czy co? Nie pochlebiaj sobie i nie przypuszczaj, że będę wyszukiwał i studiował twoje "wypowiedzi", zwłaszcza po tym co błyskotliwie napisałeś o "lemingach".

[...]

Może przeczytaj najpierw co sam napisałeś, bo dokładnie sam się tak właśnie zachowujesz, zwłaszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie znasz nazywasz "lemingami".

Data: 2012-08-28 22:24:16
Autor: Klin
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 20:49, b0ni pisze:

Mo¿e przeczytaj najpierw co sam napisa³e¶, bo dok³adnie sam siê tak
w³a¶nie zachowujesz, zw³aszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie
znasz nazywasz "lemingami".

   Podzia³ na lemingów i oszo³omów istnieje od dawna.
   Ci co wspieraj± linie mediów g³ównego nurtu to lemingi
   oszo³omy za¶ ¿ywi± siê stronami mniej standardowymi.
   Pasjonuj± siê spiskami i podejrzewaj± ¶wiat na przeró¿ne
   sposoby doszukuj±c siê wszêdzie drugiego dna. Je¶li
   mam siebie zakwalifikowaæ to niew±tpliwie znajdê siê
   w tej drugiej grupie.

Data: 2012-08-28 21:23:19
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 28.08.2012 Klin <""> napisał/a:
W dniu 2012-08-28 20:49, b0ni pisze:

Może przeczytaj najpierw co sam napisałeś, bo dokładnie sam się tak
właśnie zachowujesz, zwłaszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie
znasz nazywasz "lemingami".

   PodziaÅ‚ na lemingów i oszoÅ‚omów istnieje od dawna.
   Ci co wspierajÄ… linie mediów głównego nurtu to lemingi
   oszoÅ‚omy zaÅ› żywiÄ… siÄ™ stronami mniej standardowymi.
   PasjonujÄ… siÄ™ spiskami i podejrzewajÄ… Å›wiat na przeróżne
   sposoby doszukujÄ…c siÄ™ wszÄ™dzie drugiego dna. JeÅ›li
   mam siebie zakwalifikować to niewÄ…tpliwie znajdÄ™ siÄ™
   w tej drugiej grupie.

Problem nie polega na tym, która grupa "ma rację", tylko na tym, że obie te grupy są sterowane, a ja twierdzę nawet, że właśnie ta druga grupa "oszołomów" jest bardziej sterowana, bo to oni właśnie chętnie wierzą w spiski i drugie dna.
Dlatego zawsze mnie tak śmieszy to ich wyzywanie od lemingów. Zwłaszcza, że "niezależne" media (niezalezna.pl) jak się okazało jest własnością pisu. To jest po prostu czysty majstersztyk, żeby tak ogłupić grupę ludzi, żeby głęboko wierzyli w to, że wszyscy na około są oszukiwani i okłamywani, tylko nie oni.

Data: 2012-08-28 15:32:52
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 28 Sie, 17:23, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

Zw³aszcza, ¿e "niezale¿ne" media (niezalezna.pl) jak siê okaza³o jest
w³asno¶ci± pisu. To jest po prostu czysty majstersztyk, ¿eby tak
og³upiæ grupê ludzi, ¿eby g³êboko wierzyli w to, ¿e wszyscy na oko³o s±
oszukiwani i ok³amywani, tylko nie oni.

niezalezna.pl i Gazeta Polska  - NIE JEST wlasnascia PiS. Ktos was
wprowadzil w blad.

Na spotkaniu mlodziezy polskiej WATAHA 2012, Tomasz Sakiewicz wyjasnil
jak finasuja swoja dzialalnosc - wszyscy dziennikarze pracuja ZA
DARMO.
Nie pamietam juz w ktorym nagraniu jest o tym mowa, ale polecam
pierwszy link do nagrania panelu dyskusyjnego:

http://www.youtube.com/watch?v=ChyMrSWPesw&feature=related

Zaczynaja bardzo uczciwie, jak wiekszosc wlascicieli obecnych
koncernow medialnych w panstwach zachodnich cywilizacji, a nie przy
udziale finasnowym postkomunistycznych sluzb specjalnych, bo to te
wlasnie sluzby finasowaly obecne media w sposob wyjatkowo
PODEJRZANY(np. afera FOZZ,).

Te glowne media sa nadal na sznurku sluzb specjalnych i NAWET maja
bardzo powazne powiazania finasowe ze sluzbami Federacji Rosyjskiej.
Pod ponizszym linkiem jest opisana cala historia koncernu ITI - ten
blog to taki serial dokumentalny:)

http://monsieurb.nowyekran.pl/

pelowcy nazywani sa lemingami, bo po prostu przyjmuja na wiare,
bezkrytycznie wszytkie informacje serwowane im przez postkomunistyczne
masmedia (podobnie bylo za PRL_u nr. !)
 To nic nagannego, bo tak postepuje wiekszosc obywateli innych panstw,
nawet normalnych.....ALE....Polska panstwem normalnym NIE JEST !!

Pisowcy natomiast staraja sie dociekac i analizowac informacje.  Nie
sa zadnymi oszolomami. Latka oszolomow zostala im przyklejona w celach
propagandowych - tak postepowano za czasow komuny z opozycjonistami,
aby ich osmieszych , zdyskredytowac i zamrginalizowac, a nastepnie
WYKLUCZYC z zycia politycznego.

Data: 2012-08-28 15:57:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów

chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
finasowaniu Gazety Polskiej.

Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
Sakiewiczem.

Podaje namiar,ale trzeba przesluchac calosc, aby do tej wypowiedzi
dotrzec:

http://www.youtube.com/watch?v=aKNfmyGReq8&feature=related

Data: 2012-08-29 07:01:34
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 28.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaÅ‚/a:

chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
finasowaniu Gazety Polskiej.

Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
Sakiewiczem.

ROTFL.
Dowodem mają być wypowiedzi ludzi, którzy są skrajnie nieobiektywni w tej sprawie.
ROTFL!
I to jest potwierdzenie, że peowcy to lemingi, a pisowcy, to ludzie, którzy nie przyjmują wszystkiego na wiarę!
ROTFL!!!

Data: 2012-08-29 04:30:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 03:01, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 28.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisa³/a:

> chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
> finasowaniu Gazety Polskiej.

> Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
> Sakiewiczem.

ROTFL.
Dowodem maj± byæ wypowiedzi ludzi, którzy s± skrajnie nieobiektywni w
tej sprawie.
ROTFL!
I to jest potwierdzenie, ¿e peowcy to lemingi, a pisowcy, to ludzie,
którzy nie przyjmuj± wszystkiego na wiarê!
ROTFL!!!

po tej waszej reakcji na moj tekst potwierdziliscie wlasnie, ze
jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie
sam o tym przekonac.

Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej
wiary.

Data: 2012-08-29 13:45:16
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 29.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaÅ‚/a:
Dnia 28.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisał/a:

> [...]

jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie

Żałosny jesteś. O tym co jest tutaj:

http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-codziennie,273168,s.html

mówi nie kto inny, jak sam Sakiewicz.

Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej
wiary.

Jak na razie, to właśnie ty ślepo chcesz wierzyć w "niezależność" swoich ulubionych mediów. Obudź się prawdziwy lemingu!

Data: 2012-08-29 06:48:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 09:45, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 29.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisa³/a:

> [...]
> jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
> oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie

¯a³osny jeste¶. O tym co jest tutaj:

> [...]

> Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
> w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej

Jak na razie, to w³a¶nie ty ¶lepo chcesz wierzyæ w "niezale¿no¶æ"
swoich ulubionych mediów. Obud¼ siê prawdziwy lemingu!

chcecie sie klocic czy dyskutowac? Chcecie byc oszukiwani? To wasz
wybor - macie do tego prawo:))

Data: 2012-08-29 18:20:06
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3rfif.3o8.b0nigateway.chello.pl...
[...]

No nie. Chodzi o to, że leming np jest przekonany, że Polacy dzielą się na powsców i pisowców. To typowe dla leminga

--

Chiron

Data: 2012-08-29 07:20:57
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

 PowiÄ…zana z PiS-em spółka Geranium przejęła wiÄ™kszość udziałów w spółce Forum SA, wydajÄ…cej dziennik "Gazeta Polska Codziennie" - podaje "Press". Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tytuÅ‚u, zapewnia, że inwestor zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ nie ingerować w treść pisma.

Geranium zostało wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego w lipcu br. (kapitał założycielski spółki wynosi 150 tys. zł.).
Jej wspólnikiem jest spółka Srebrna, związana z Instytutem Lecha Kaczyńskiego, właściciel biurowców w Al. Jerozolimskich i przy ul. Srebrnej w Warszawie. Ma w Geranium 149 udziałów.

Spółka córka Srebrnej, Słowo Niezależne, jest z kolei właścicielką miesięcznika "Nowe Państwo" i portalu Niezalezna.pl.

Związany z PiS jest też prezes Geranium Jacek Cieślikowski, radny Warszawy i asystent prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Srebrną wiąże też z Geranium osoba Janiny Goss, bliskiej znajomej prezesa Kaczyńskiego i byłej szefowej rady nadzorczej TVP z nadania PiS, która jest także członkiem zarządu spółki Srebrna - wylicza "Press".

Masz, poczytaj sobie, naiwniaku:

[...]

Naiwniaku, chyba sam chcesz wierzyć w tą pisowską mantrę.
Pisowcy, którzy starają się dociekać i analizować informacje! Z jawnie partyjnych mediów!
MEGAROTFL!!!

Data: 2012-08-28 23:38:45
Autor: Klin
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 23:23, b0ni pisze:
Dnia 28.08.2012 Klin <""> napisa³/a:
[...]

Problem nie polega na tym, która grupa "ma racjê", tylko na tym, ¿e
obie te grupy s± sterowane, a ja twierdzê nawet, ¿e w³a¶nie ta druga
grupa "oszo³omów" jest bardziej sterowana, bo to oni w³a¶nie chêtnie
wierz± w spiski i drugie dna.
Dlatego zawsze mnie tak ¶mieszy to ich wyzywanie od lemingów.
[...]

   Lemingiem byæ wygodnie popiera siê tych u w³adzy ma siê
   wiêc szanse na dopuszczenie przez nich do koryta. Ci drudzy
   nonkonformi¶ci mog± liczyæ, ¿e w³adzy podwinie siê noga
   i oni znajd± siê na górze. Choæ czasem ten nonkonformizm
   tam wchodzi za skórê, ¿e ludzie staj± siê wiecznymi
   opozycjonistami, lemingi natomiast zostaj± zwykle farbowanymi
   lisami.

Data: 2012-08-29 07:31:30
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

wierzÄ… w spiski i drugie dna.
[...]

   Lemingiem być wygodnie popiera siÄ™ tych u wÅ‚adzy ma siÄ™
   wiÄ™c szanse na dopuszczenie przez nich do koryta. Ci drudzy
   nonkonformiÅ›ci mogÄ… liczyć, że wÅ‚adzy podwinie siÄ™ noga
   i oni znajdÄ… siÄ™ na górze. Choć czasem ten nonkonformizm
   tam wchodzi za skórÄ™, że ludzie stajÄ… siÄ™ wiecznymi
   opozycjonistami, lemingi natomiast zostajÄ… zwykle farbowanymi
   lisami.

Tak. I właśnie dlatego etnograf Jaworski (tak, ten Jaworski z pisu) był prezesem Stoczni Gdańskiej (która padła dzięki niemu), a potem miał cieplutki stołeczek w radzie nadzorczej Energii.
I ci ludzie dzisiaj opowadają o "układzie gdańskim". Hipokryzja do kwadratu.

Data: 2012-08-29 05:31:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 03:31, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

Tak. I w³a¶nie dlatego etnograf Jaworski (tak, ten Jaworski z pisu) by³
prezesem Stoczni Gdañskiej (która pad³a dziêki niemu), a potem mia³
cieplutki sto³eczek w radzie nadzorczej Energii.
I ci ludzie dzisiaj opowadaj± o "uk³adzie gdañskim". Hipokryzja do
kwadratu.

jak widac powtarzacie TO co wam wklepaly do glowy masmedia bedace w
rekach tych, ktorzy dbaja o to aby fakty nie przedostaly sie do oponii
publicznej (np. NIE -Urbana i GW, TVN24  - bezpieka:))

To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC. Prezesem Stoczni Gdanskiej Jaworski
zostal w momencie, kiedy
juz zapadla w pewnych kregach decyzja o likwidacji Stoczni. Towarzycho
wiec robilo wszytko, aby wystopowac dzialania przeciwne do ich
zamierzen. Jaworskiego popieral przeciez nawet Sniadek.

Oto co powiedzial Jaworski:

http://www.youtube.com/watch?v=7MGSLCNybGk

Dlaczego NIKT tym co powiedzial sie nie zajal???

Jesli to nieprawda, co powiedzial, to powinien poniesc
odpowiedzialnosc ON. Jesli natomiast to jest prawda co powiedzial - to
do kryminalu powinni ich ci ktorzy doprowadzili CELOWO  do upadku
Stoczn w Gdansku.PROSTE ?

Data: 2012-08-29 13:54:25
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

Jak widać nie potrafisz czytać, bo akurat TVN24 przytacza wypowiedź Sakiewicza, który chyba nie jest z TVN.

To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Jak na razie to wÅ‚aÅ›nie Jaworski rozpÄ™tuje akcjÄ™ szukania "ukÅ‚adu gdaÅ„skiego"  i bredzi niemożliwe w różnych mediach.

Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC.

Mylisz się. To Jaworski zaczął i to on pierwszy powinien udowodnić swoje bajki.

[...]

Prezes, który nic nie może i zwala swoją nieudolność na innych. Faktycznie pasuje do pisu jak ulał, tam normą jest zwalanie wszystkiego na "układ".

Oto co powiedzial Jaworski:

http://www.youtube.com/watch?v=7MGSLCNybGk

Dlaczego NIKT tym co powiedzial sie nie zajal???

Bo opowiada bzdury. Gdyby miał odrobinę honoru to zapadł by się pod ziemię, a nie opowiadał takie dyrdymały.

[...]

Drogie dziecko, widać, że jeszcze sporo czasu upłynie, zanim przejrzysz na oczy i przestaniesz tak bezgranicznie ufać _wszystkim_ politykom, a nie tylko tym, których nie lubisz.

Data: 2012-08-29 07:10:59
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 09:54, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

> jak widac powtarzacie TO co wam wklepaly do glowy masmedia bedace w
> rekach tych, ktorzy dbaja o to aby fakty nie przedostaly sie do opinii
> publicznej (np. NIE -Urbana i GW, TVN24  - bezpieka:))

Jak widaæ nie potrafisz czytaæ, bo akurat TVN24 przytacza wypowied¼
Sakiewicza, który chyba nie jest z TVN.

ale tekst pod podanym przez was linkiem nie mowi NIC o Jaworskim -
wiec kto nie potrafi czytac?
Moja odpowiedz dotyczyla waszej wypowiedzi o Jaworskim.

> To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
> go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Jak na razie to w³a¶nie Jaworski rozpêtuje akcjê szukania "uk³adu
gdañskiego"  i bredzi niemo¿liwe w ró¿nych mediach.

A mial siedziec cicho?

> Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
> posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
> nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC.

Mylisz siê. To Jaworski zacz±³ i to on pierwszy powinien udowodniæ
swoje bajki.

Przeciez zaczal mowic na ten temat publicznie. Naglasniac sprawe po
to,  aby poinformowac spoleczenstwo  (was rowniez:)) o problemie.
Wolicie aby nie mowil?

> [...]
> wiec robilo wszytko, aby wystopowac dzialania przeciwne do ich
> zamierzen. Jaworskiego popieral przeciez nawet Sniadek.

Prezes, który nic nie mo¿e i zwala swoj± nieudolno¶æ na innych.
Faktycznie pasuje do pisu jak ula³, tam norm± jest zwalanie wszystkiego
na "uk³ad".

Ja wam tez tlumacze i jak widac fakty do was nie docieraja, zamiast
pomyslec, wolicie sie wysmiewac. Macie chociaz z tego jakas sensowna
*dzialke* czy za friko dajecie sie robic w konia?:))

> Oto co powiedzial Jaworski:

>http://www.youtube.com/watch?v=7MGSLCNybGk

> Dlaczego NIKT tym co powiedzial sie nie zajal???

Bo opowiada bzdury. Gdyby mia³ odrobinê honoru to zapad³ by siê pod
ziemiê, a nie opowiada³ takie dyrdyma³y.

Skad wiecie ze opowiada bzdury?

> [...]
> odpowiedzialnosc ON. Jesli natomiast to jest prawda co powiedzial - to
> do kryminalu powinni ich ci ktorzy doprowadzili CELOWO  do upadku

Drogie dziecko, widaæ, ¿e jeszcze sporo czasu up³ynie, zanim przejrzysz
na oczy i przestaniesz tak bezgranicznie ufaæ _wszystkim_ politykom, a
nie tylko tym, których nie lubisz.

KTO tu jest *dzieckiem* to chyba widac dosc wyraznie:))

Data: 2012-08-29 22:00:21
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 29.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisał/a:

> [...]

wiec kto nie potrafi czytac?
Moja odpowiedz dotyczyla waszej wypowiedzi o Jaworskim.

Nie wiem dlaczego mówisz do mnie w liczbie mnogiej. Uważaj, bo to chyba rusycyzm, a to w opcji "prawicowej" bardzo kompromitująca przypadłość.

Jak na razie to właśnie Jaworski rozpętuje akcję szukania "układu
gdańskiego"  i bredzi niemożliwe w różnych mediach.

A mial siedziec cicho?

Nie, no skąd. Przecież to w jego rozumieniu spełnianie obowiązku posła pisu. On tylko robi to co potrafi, czyli aktualnie rzuca błotem w nadziei, że coś się przyklei. To taka metoda na uprawianie polityki, bo w inny sposób tego robić nie potrafi.

Data: 2012-08-29 13:53:56
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
[...]

mam dla was jeszcze jedna *przekomiczna * informacje innego
*nieudacznika* ktory pewnie pasuje do pisu, bo *nieudacznik*:

Wlasnie  opublikowal tekst o swojej *nieudolnosci* i *bezpodstawnie*
podejrzewa orazoskarza *niewinnych* jegomosciow ktorych sobie chyba
*wyimaginowal*.

Tacy przeciez nie istnieja i istniec w Polsce nie moga. Zaraz jakis
zwolennik p. Michalkiwiecza wytlumaczy, ze to niechybnie jacys
Marsjanie sie znowu w Polsce pojawili, bo Gudziowaty czesto wyjezdza
na Marsa:))

http://gudzowaty.nowyekran.pl/post/72442,z-cyklu-informacja-o-kulisach-polskiej-gospodarki

No, to teraz posmiejemy sie razem  b0ni: ROTFL

Data: 2012-08-29 21:55:06
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
[...]

I chyba już nie chce mi się z tobą przekomarzać, bo mam wrażenie, że tracę czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalistą.

Data: 2012-08-29 17:53:07
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 17:55, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

> mam dla was jeszcze jedna *przekomiczna * informacje innego

Nie wiem dlaczego mówisz do mnie w liczbie mnogiej.
I chyba ju¿ nie chce mi siê z tob± przekomarzaæ, bo mam wra¿enie, ¿e
tracê czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalist±.

bo nie toleruje tykania w sieci, wlasnie przez nieznane osoby ktore
nie potrafia dyskyutowc na argumenty merytoryczne, ale szybko sie
spoufalaja i siegaja po argumenty ad peronam.

Jakie przekomarzanie? Podaje wam w spsosob kulturalny informacje
RZETELNE, ale wy ich  nie przyjmujecie do wiadomosci. Wiec KTO sie
przekomarza? Ja czy wy?

Data: 2012-08-30 06:03:17
Autor: b0ni
Triumf twórców lemingów
Dnia 30.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaÅ‚/a:
> [...]

Nie wiem dlaczego mówisz do mnie w liczbie mnogiej.
I chyba już nie chce mi się z tobą przekomarzać, bo mam wrażenie, że
tracÄ™ czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalistÄ….

bo nie toleruje tykania w sieci, wlasnie przez nieznane osoby ktore
nie potrafia dyskyutowc na argumenty merytoryczne, ale szybko sie
spoufalaja i siegaja po argumenty ad peronam.

Jesteś pewno bardzo młody i nie wiesz, ale mówienie do kogoś w liczbie mnogiej to rusycyzm. Więc nie zachowuj się jak bolszewik.

Jakie przekomarzanie? Podaje wam w spsosob kulturalny informacje
RZETELNE, ale wy ich  nie przyjmujecie do wiadomosci. Wiec KTO sie
przekomarza? Ja czy wy?

Zobacz sobie w słowniku definicję słowa "rzetelny", bo słowa Jaworskiego i Sakiewicza nie są rzetelne, skoro występują w swojej sprawie.

Data: 2012-08-27 22:59:17
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedzia³ek, 27 sierpnia 2012 22:26:47 UTC+2 u¿ytkownik b0ni napisa³:
Dnia 27.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisa³/a:

ciach: bzdety wydzielone z trudem przez 'usilujacego'
zaistniec prawdziwego leminga!:)
-- tu wszystko siê koñczy i zaczyna

Gdañsk Sopot Gdynia

Jedynie tekst sygnaturki jest godny