Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-27 16:04:36
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów
Co¶ jednak się w Polsce udaje. Wystarczy np spojrzeć tu:

http://wiadomosci.onet.pl/forum/nie-zyje-neil-armstrong-mial-82-lata,0,714581,90750006,czytaj.html

Ot- umarł pierwszy człowiek na Księżycu. Przy tej okazji odżyły też różne teorie, które poddaj± w w±tpliwo¶ć prawdziwo¶ć tych zdarzeń.

"ci co uważaja ,że to był pic jak ty, reprezentuj± poziom taki jak ci eksperci Maciarewicza ,że w smoleńsku było kilka wybuchów."  (Zapewne chodzi o Macierewicza). Gdzie¶ tam jeszcze pojawiaj± się okre¶lenia typu "moher".

I już mamy pełen triumf: nie ma znaczenia, że w szemranych okoliczno¶ciach zginęła setka najważniejszych w państwie osób- ł±cznei z prezydentem. Furda, że nie istnieje żadne polskie ¶ledztwo, i że jeste¶my bezczelnie okłamywani: a to polscy lekarze patolodzy natychmiast po przyjeĽdzie natychmiast wzięli się do robienia sekcji zwłok wraz ze swoimi ruskimi kumplami (ŻADEN ¶wiadek tego nie potwierdził ,a autorka tego kłamstwa- ministressa szła potem w zaparte), a to na oczach wszystkich Rosjanie niszcz± dowody, robi± sobie z nas jaja, etc. To, o czym wiemy- zostało spisane w całkiem pokaĽn± ksi±żkę. I w tej sytuacji twórcom lemingów udało się przekonać znaczn± czę¶ć społeczeństwa, że każdy, kto ¶mie w ogóle poddawać w w±tpliwo¶ć jak±kolwiek oficjaln± wersję wydarzeń- czy to będzie 9/11, zabójstwo JFK, l±dowanie na Księżycu, czy też słynny bł±d pilota nad Smoleńskiem- jest idiot±, moherem i "Maciarewiczem". Brawo, jestem pełen uznania. Jak pisał Lem- postępuj±c metodycznie i cierpliwie- nawet konklawe można doprowadzić do ludożerstwa. Serdeczne gratulacje więc za cierpliwo¶ć i metodyczne działanie. Jak to jest być lemingiem? Widać im to pasuje- to takie "cool" i "na topie".

--

Chiron

Data: 2012-08-27 17:15:33
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-27 17:20:34
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1g2un$4aa$1adenine.netfront.net...

I już mamy pełen triumf: nie ma znaczenia, że w szemranych okoliczno¶ciach
zginęła setka najważniejszych w państwie osób- ł±cznei z prezydentem.

Jakich szemranych, lot był ¶cie spektakularny, tylko Polaków na takie wariactwo było stać.

Tak, masz rację. Pilot (tak wynika z raportu Milera) cofał w powietrzu. No to czy to normalne?

--

Chiron

Data: 2012-08-27 17:24:54
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1g380$or0$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytali¶my wszyscy stenogramy z ostatnich minut lotu, prezydent do końca nie dał rozkazu zawracać, a Błasik w kokpicie naciskał. Symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła. Zreszt±, oc co tyle czasu bić pianę, to wstyd tylko. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-27 09:57:59
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 17:24:54 UTC+2 użytkownik Gringo napisał:
> [...]

Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytali¶my wszyscy stenogramy z ostatnich minut lotu, prezydent do końca nie dał rozkazu zawracać, a Błasik w kokpicie naciskał. Symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła. Zreszt±, oc co tyle czasu bić pianę, to wstyd tylko.

To piszesz, ze 'symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła'.., a ty to lykasz jak indor pasze?
Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

Data: 2012-08-27 20:07:57
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...
> [...]

Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

Przecież, że te wariactwo kaczora się Ľle skończy, można było przewidzieć daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecieć, a jak już nawet ten lot zaczęli, mieli obowi±zek natychmiast zawrócić na zapasowe lotnisko, a nie l±dować w gęstej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu samolotów lotnisku. To już jest nudne. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-27 11:17:47
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 27 Sie, 14:07, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:

Przecie , e te wariactwo kaczora si le sko czy, mo na by o przewidzie
daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecie , a jak
ju nawet ten lot zacz li, mieli obowi zek natychmiast zawr ci na zapasowe
lotnisko, a nie l dowa w g stej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu
samolot w lotnisku. To ju jest nudne.

ale lot Tuska na to SAMO lotnisko,  wariactwem nie byl - bekon?

Data: 2012-08-27 22:09:31
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1gd25$fic$1adenine.netfront.net...

> [...]

Przecież, że te wariactwo kaczora się Ľle skończy, można było przewidzieć daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecieć, a jak już nawet ten lot zaczęli, mieli obowi±zek natychmiast zawrócić na zapasowe lotnisko, a nie l±dować w gęstej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu samolotów lotnisku. To już jest nudne.

Na tym polega lemingoza. Bo:

1. nie było ŻADNEGO zapasowego lotniska- jako¶ ze 2 miesi±ce temu okazało się, że pewna cipa w ministerstwie co¶ tam wpisała- ale nie sprawdziła, że to lotnisko nieczynne

2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wyl±dować. Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już pozostaj± hipotezy.

3. fakt- to już jest nudne. Leming poproszony o wskazanie Ľródeł- nie jest w stanie tego zrobić. To się zdarza.. Jednak lemingowato¶ci dowodzi to, że leming nawet się nie zastanowi, dlaczego tak został oszukany. I brnie dalej w głupotę.

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:32:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1gk5q$762$1node1.news.atman.pl...
1. nie było ŻADNEGO zapasowego lotniska- jako¶ ze 2 miesi±ce temu okazało się, że pewna cipa w ministerstwie co¶ tam wpisała- ale nie sprawdziła, że to lotnisko nieczynne

Niedouczony smyku! W każdym planie lotu jest lotnisko zapasowe. Tego wymagaj± procedury. Inaczej nie wolno im startować. Plan lotu nie sporz±dza "pewna cipa w ministerstwie".

2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wyl±dować. Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już pozostaj± hipotezy.

Nie ma takiej procedury. Kontrolerzy poinformowali ich, że nie ma warunków do l±dowania. Jedyn±, zgodn± z procedurami decyzj±, było udanie się na lotnisko zapasowe.

[...]

Brniesz dalej w głupotę.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-28 00:14:42
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-28 00:25:01
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1grgl$qo6$1adenine.netfront.net...
Jeszcze 2 lata temu, to bym cię zasypał Ľródłami, dzisiaj to już jest chore, tym wariactwem się zajmować. Wstydu oszczędĽ.

No tak, tyle, że dzi¶ już NIKT do tych "Ľródeł" nie chce się przyznać. Nie ma tego, kto rozpowszechniał nieprawdę o generale w kokpicie, jako¶ gdzie¶ schował się ten, co słyszał pogróżki Kaczyńskiego, nie znaleziono polskiego lekarza, który by robił w Rosji jak±¶ sekcję zwłok, etc, itd. No ale Ty czytałe¶ o tym 2 lata temu- i szlus.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:36:41
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gs3r$f58$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jak tak sobie człowiek pomy¶li, ile przeróżnych teorii spiskowych na przestrzeni trych dwóch lat pokręceni ludzie wymy¶lili, to nikt o zdrowych zmysłach nie będzie z idiotami dyskutował. Komu to potrzebne, była katastrofa i szlus. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:57:16
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1gspr$rn3$1adenine.netfront.net...

[...]

No jasne. I nie ma znaczenia, czy kto¶ ich zabił, czy była to usterka wynikła ze złej konserwacji w Rosji, czy może zawiodła nawigacja. To bez różnicy- przecież i tak nie żyj±. Tak się zastanawiam- na jak± cholerę prowadzić dochodzenie w ogóle w jakiejkolwiek sprawie, w której w rachubę wchodzi nieżywy? I tak już życia mu się nie wróci, a tylko niewygodnymi pytaniami można zdenerwować żyj±cych.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:55:57
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gu0b$gvo$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przecież było wiadomo od samego pocz±tku, że nie było żadnej usterki, tylko l±dowanie na wariata (przez wariata) w katasrofalnych warunkach nas nieprzystosowane do takich samolotów lotnisko. M±drzy Rosjanie zawrócili. JAKowi się ledwo udało, a tym najbardziej narwanym nie! Bo i nie mogło się udać, wszystko przemawiało za tym, że się ragicznie te l±dowanie musiało skończyć.  Zostaw te wariactwo. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 12:03:16
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1i4jh$1t7a$1adenine.netfront.net...

[...]

Wskaż mi sens dyskusji z osob±, której nie sposób niczego wytłumaczyć? Swoje twierdzenia typu "od samego pocz±tku było wiadomo" s± zwykłymi kłamstwami- NICZYM nie popartymi. Jak Ci to pokazuję i proszę, żeby¶ mi co¶ dał na potwierdzenie swoich słów- choćby wzmiankę w oficjalnym raporcie Millera- to Ty kompletnie to ignorujesz. Rozmowa z kim¶, kto ma założon± tezę i w ogóle nie odnosi się do argumentów dyskutanta to taka gra w pomidora- kiedy to na każde pytanie trzeba odpowiadać "pomidor". Ta zabawa nazywa się "winny Kaczor". Pytanie: skoro to nie Kaczyński odpowiadał za stan i przygotowanie lotu, i sk±d mógł wiedzieć, jaka pogoda w Smoleńsku, no bo żeby odwołac wizytę musiał by mieć takie dane- których nie mieli na poczatku nawet piloci- odpowiadasz: "winien Kaczor". Na pytanie, że nikt nawet nie próbował l±dować- rozmowy z kokpitu wskazuj± jednoznacznie, że zgodnie z wszelkimi procedurami chcieli zej¶ć na bezpieczn± wysoko¶ć i rozeznać wzrokowo- ale nie wiadomo, co się wtedy stało odpowiadasz: "winien Kaczor".

Serdecznie dziękuję za pouczaj±c± dyskusję i bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

--

Chiron

Data: 2012-08-28 13:02:45
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1i514$mt7$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przecież taka dyskusja może miała jeszcze jaki¶ sens dwa lata temu, dzisiaj to już ¶miech na sali. Była mgła? Była! Były katastrofalne warunki do l±dowania? Były! W trakcie lotu zastanawiali się piloci czy da się wyl±dować? Zastanawiali!, Czekali na decyzję prezydenta? Czekali! Zatem nie powinien Kaczyński naciskać na pilotów, a siedz±c w prezydenckiej suicie i nie odzywaj±c się do końca z decyzj± o wyborze zapasowego lotniska, ukatrupił siebie i 96 pasażerów. Koniec, kropka. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-31 22:09:39
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wyl±dować.
Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już
pozostaj±
hipotezy.

Mylisz sie - dokladnie wiadomo. Ruskie po wyladowaniu aresztowali
wszystkich uczestnikow lotu, wywiezli ich na syberie po czym zaladowali
na poklad swoich skazancow, wystartowali i rozbili samolot.

Dlatego 'Lech Kaczynski' byl ubrany w mundur ruskiego majora.

Nullification

Data: 2012-08-27 20:19:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...
[...]

=========================

Uleciał z niego hel czy smoleńska zdalnie sterowana mgła?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-27 11:22:40
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 27 Sie, 14:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...

> Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytali my wszyscy stenogramy z

> ostatnich minut lotu, prezydent do ko ca nie da rozkazu zawraca , a
> B asik

> w kokpicie naciska . Symulacja szczeg owa lotu przedstawiona przez Rosjan

> to potwierdzi a. Zreszt , oc co tyle czasu bi pian , to wstyd tylko.

To piszesz, ze 'symulacja szczeg owa lotu przedstawiona przez Rosjan
to potwierdzi a'.., a ty to lykasz jak indor pasze?
Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

=========================

Ulecia z niego hel czy smole ska zdalnie sterowana mg a?

tego typu brednie , pisali i mowili TYLKO i WYLACZNIE ci, co sie
nasmiewali z tej katastrofy.

Nawet na tej grupie to robili.

Data: 2012-08-27 20:37:52
Autor: Marek Czaplicki
Triumf twórców lemingów
emailstuffname@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedziałek 27 sierpień 2012 20:22:

Ulecia z niego hel czy smole ska zdalnie sterowana mg a?

tego typu brednie , pisali i mowili TYLKO i WYLACZNIE ci, co sie
nasmiewali z tej katastrofy.

Nawet na tej grupie to robili.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/356886,Mecenas-Rogalski-o-
katastrofie-Rosjanie-mogli-rozpylic-nad-Smolenskiem-hel
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/wywiady/news/rogalski-mamy-watpliwosci-
jak-zginal-przemyslaw-gosiewski,1572034,766

Data: 2012-08-27 22:19:38
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k1geq0$42s$1node2.news.atman.pl...
[...]

I co niby w Twojej opinii ma wynikać z tej krótkiej notatki, że mecenas Rogalski chciałzbadać czy nie ma w płucach ofiary ¶ladów helu? Przecież propagandy¶ci zrobili z tego sztandarow± osmieszalnię zwolenników przeprowadzenia prawdziwego ¶ledztwa i wyja¶nienia, co tam naprawdę zaszło. Od tej pory jak kto¶ wyrażał jakiekolwiek w±tpliwo¶ci co do rzetelno¶ci komisji Anodiny spotyka się z rechotem Idzikowskich: "a ruskie to hel pu¶ciły"

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:38:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1gkop$7ph$1node1.news.atman.pl...

[...]

Z tej notatki wynika to, że mecenas Rogalski jest idiot±.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-27 22:11:53
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:503bba43$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak tak Cię czytam, to nabieram przekonania, że całe życie poruszasz się we mgle z helem w głowie zamiast mózgu.

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:34:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1gka7$798$1node1.news.atman.pl...

[...]

Pocieszaj±ce jest to, że ja mózg mam.  Ty natomiast, posiadaniem owego organu nie możesz się pochwalić!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-27 22:47:38
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 20:19:44 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Przede wszystkim, ulecial rozsadek, a z nim rowniez i honor Polaka
i zaczal sie upodabniac wo was, agenciarskich lajdakow, tylko z ta roznica,
ze jemu jeszcze nie placa...

Data: 2012-08-27 17:34:25
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1g3g9$4m0$1adenine.netfront.net...

[...]

Poproszę o wskazanie w tym raporcie, że ¶.p. gen.Błasik był w kokpicie. Wystarczy, że wskażesz jakikolwiek jego tekst, z którego można by wysnuć taki wniosek. Je¶li nie- to witaj w gronie lemingów.
--

Chiron

Data: 2012-08-27 18:10:45
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1g41v$pmb$1node2.news.atman.pl...

[...]

W stenogramach to odczytali.

Data: 2012-08-27 22:02:06
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1g668$6d7$1adenine.netfront.net...

[...]

Brednia- potem się z tego całkowicie OFICJALNIE wycofali. No ale rażenie propagandowe zrobiło swoje- jeste¶ tego przykładem. Wycofali się też z wielu innych rzeczy- tyle, że najpierw był propagandowy cyrk w rodzaju "l±duj, dziadu!" a potem nikt nie wiedział, kto i po co fabrykował i upubliczniał takie informacje.

Mnie to już w ogóle nie obchodzi, nie mój cyrk, nie moje małpy.
No ale to jest sprzeczne z tym, co piszesz. Skoro Cię to nie interesuje- to dlaczego z tak± pewno¶ci± powtarzasz brednie jako prawdę objawion±? Zajmujesz przecież pewne bardzo ¶ci¶le okre¶lone stanowisko w tej sprawie.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:11:33
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gjns$6s6$1node1.news.atman.pl...

[...]

Za 100 lat będziecie twierdzić, że to Marsjanie tutkę zestrzelili. Każdy normalny człowiek wie, że lot ten był na wariata, wręcz nie do pomy¶lenia i nie ma co szukać dziury w całym. Choćby nie wiem co, nie odkręci się największej winy L. Kaczyńskiego za tę katastrofę. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:22:49
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1gran$qlv$1adenine.netfront.net...
[...]

Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty wiesz, że to wina Kaczyńskiego. No własnie pisze, że¶ leming. Nie rusza Cię nawet to, że od pocz±tku do końca za tę podróż, jej organizację etc odpowiadał urz±d premiera. No ale sk±d leming ma to wiedzieć? A to już nie wiedza tajemna. Wystarczy tylko chcieć co¶ na temat poczytać- nawet "koszerna" o tym pisała.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:39:42
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1grvn$f2k$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie, nie będę o głupocie więcej dyskutował. Premier nie leciał tym samolotem, nie miał wpływu na pogodę, Lechu tak. Uparł się na wariata i to na ostatni± chwilę lecieć w tragicznych warunkach do Smoleńska, nikt nie mógł go powstrzymać. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:54:43
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1gsvi$rtt$1adenine.netfront.net...

[...]

Normalnie jakby¶ przy tym był. Ożesz no- Lechu szarpi±cy się z ochron±, odtr±caj±cy próbuj±cego go powstrzymać Donka, który mu przecież ten lot wraz z zabezpieczeniem przygotował, zawodzenia kobiet- a on nic. Stał nieustraszony i niezłomny- rozkazuj±c tonem nie znosz±cym sprzeciwu, aby i pozostali wsiadali. Normalnie chyba byłe¶ przy tym- przyznaj?

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:52:37
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gtrh$grc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Dlaczego szarpi±cy się z ochron±? Był głównym dysponentem samolotu, główno dowodz±cym, wiedział, że jest wielce ryzykowne lecieć w tak± pogodę do Smoleńska, a mimo to, do samego końca nie dał odpowiedzi o skierowanie samolotu na zapasowe lotnisko. Chęć zrobienia szopki w Katyniu dla prymitywnego motłochu i zgrywanie patrioty (żydowskiego?) tuż przed wyborami były silniejsze niż rozs±dek.  I czekał aż samolot wyl±duje. No i się nie doczekał, poci±gaj±c prawie sto ludzi ze sob±. Zostaw te wariactwo, to bez sensu. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-31 22:02:56
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
[...]

Ja bylem i bylo zupelnie odwrotnie. Z samego rana szambonur pojechal
do Tuska prosic go zeby Tusk nie kazal mu zabierac wszystkich generalow na
poklad.
O to, zeby Tusk mu pozwolil nie leciec to nawet nie pomyslal, zeby
poprosic. Wiedzial, ze Tusk mu odpowie, ze albo leci albo juz w zyciu wiecej
nie dostanie samolotu.
Ale tusk sie uparl i powiedzial, ze jak szambi nie zabierze generalow,
to moze juz do Polski nie wracac.
No i szambi nie mial wyjscia - musial leciec i wziac ze soba wszystkich
wujow w zielonych wdziankach.

Nullification

Data: 2012-08-31 22:24:26
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k1r5g7$3vv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak nędzn± kreatur± trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta swojego kraju nazywać szambonurem?
PLONK za brak smaku
http://www.youtube.com/watch?v=cluvCj0nvpg

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 22:33:43
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Jak nędzn± kreatur± trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta
swojego
kraju nazywać szambonurem?

To juz musisz zapytac obermohera.

Nullification

Data: 2012-08-31 22:43:57
Autor: u2
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-31 22:24, Chiron pisze:
Jak nędzn± kreatur± trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta
swojego kraju nazywać szambonurem?
PLONK za brak smaku

Lepiej pozno niz wcale wrzucic te zielona dupe aka szambonura do kloaki.
Tam jego miejsce :-)

Data: 2012-08-28 08:36:30
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 00:22, Chiron pisze:

Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty wiesz, że to wina Kaczyńskiego.
-- Chiron

Jasna sprawa, dla taniego poklasku politycznego sam wszedł kacapowi do saka.. Nikt, absolutnie nikt poza jakimi¶ chorymi ambicjami go nie zmuszał do lotu i l±dowania w ciemno. Bo chyba nawet Ty nie s±dzisz że to l±dowanie to inicjatywa własna pilota, który z własnej nieprzymuszonej woli l±dował nie widz±c pasa startowego?

Data: 2012-08-28 08:41:59
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 08:36, Trybun pisze:
[...]

PS. zapomniałem o tym że Ty teraz przył±czyła¶ się do zwolenników teorii Macierewicza o bombie na pokładzie... Któr± to zdetonowano w chwili podchodzenia samolotu do l±dowania. Tylko z jakiej paki to podchodzenie do l±dowania było z niewła¶ciwej strony?

Data: 2012-08-28 09:35:58
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1hp7q$adc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sk±d to wzi±łe¶???!!!!!! Proszę o Ľródło tych rewelacji. Wskaż, gdzie Macierewicz stwierdził, że piloci podchodzili do l±dowania.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1hscu$dg1$1node1.news.atman.pl...

[...]

A sk±d ty wiesz, co znajduje się w raporcie? Wybuliłe¶ kilkadziesi±t złotych, by go kupić?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-28 10:28:19
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:503c7a9d$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po przeczytaniu skasuj:
http://chomikuj.pl/BAWZ/Smole*c5*84sk/raport+Millera

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:50:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1hvf4$ghv$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czytaj chłopcze ze zrozumieniem. Piszę o tym: http://niezalezna.pl/32259-sakiewicz-odpowiada-libickiemu
I o ten ksi±żkowy raport chodzi. Ogl±dałem konferencję Macierewicza i tam było powiedziane, że raport będzie można kupić. Itd...

Data: 2012-08-28 13:09:46
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 09:35, Chiron pisze:

[...]

Widziałem fotki z tego zamachu i usytuowanie pasa startowego lotniska względem tego jak spadł TU-154. Byli ewidentnie nie na kursie na pas.

Data: 2012-08-28 09:25:17
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:k1hotg$a3u$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mniew się już kur...a nie chce. No ja pierd...e! Przecież on nikomiu nie kazał l±dować- a rozmowy w kokpicie JEDNOZNACZNIE dowodz±, że zgodnie z wszelkimi procedurami piloci chcieli zej¶ć na bezpieczn± wysoko¶ć i podj±ć decyzję. Nie wiadomo, co się wtedy stało- i_nikt_tego_nie_próbuje_wyja¶nić. Były najprawdopodobniej eksplozje. Mogły to być ładunki wybuchowe- albo jaka¶ fuszera ruskich po kapitalnym remoncie. Nie wiemy- możemy się tylko domy¶lać. Chodzi o to, żeby to wyja¶nić. Z cał± pewno¶ci± wiemy, że nie ma brzozy jako dowodu rzeczowego- nikt nie zadbał, aby j± zabezpieczyć. Nie wiadomo nawet, czy w ogóle jakie¶ zderzenie z brzoz± było. Dowody s± niszczone, ludzie okłamywani. To łatwo znaleĽć- w OFICJALNYCH raportach. Niestety- zaraz po katastrofie rozpowszechniono tyle fałszywek, że żyj± one dzi¶ własnym życiem- wbrew logice. Na tym polega lemingoza

--

Chiron

Data: 2012-08-28 09:58:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1hrou$ctm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Synu¶! Brzoza istnieje i w dalszym ci±gu jest na miejscu!
Synu¶! Tobie umusł wywędrował, nikt go nie zabezpieczył i teraz bł±ka się po bezdrożach twojej głupoty!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-28 10:33:23
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:503c7a2e$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ojciec!!!! Pokaż mi Ľródło tych rewelacji! Gdyby głupote mierzyć w megabajtach- to jeste¶ zdecydowanym liderem w jej tworzeniu. Kto i kiedy badał brzozę? Jakie s± wyniki badań? Gdzie jest przechowywana ¶cięta brzoza- jedne z NAJWAŻNIEJSZYCH dowodów rzeczowych?
Jeste¶ na tyle głupi, że nawet nie będziesz szukał odpowiedzi na te pytania. Jeste¶ po prostu debilem- któremu jak revelstein nie powie, co ma my¶leć- to już zupełnie nie wie. Załozymy się- czy zaskoczysz mnie i jednak znajdziesz odpowiedzi na te pytania? Jeden z Twoich idoli odpowiedział tak, jak Ty rozumujesz: "każdy kto r±bał drewno wie, że brzoza jest twarda"- to tyle o jej badaniu.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:45:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1hvoj$gtf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Chłoptasiu! Kup se bilet do Smoleńska i na własne oczy zobacz rosn±c± brzozę. Oczywi¶cie bez górnej obłamanej czę¶ci.

Poczytaj sobie jeszcze to:
Wytłumacz mi łaskawie, jakim cudem nieudolny, bezradny, nieobyty, sterowany przez swojego brata prezydent małego kraiku w Europie ¦rodkowej miałby stanowić aż tak potężne zagrożenie dla Rosji, że Rosjanie postanowili go wyeliminować. Co było t± jego tajn± broni±? Dęte, z namaszczeniem wygłaszane przemówienia?
I dlaczego Rosja postanowiła zrobić to w tak idiotycznie spektakularny i widowiskowy sposób, kieruj±c na siebie oczy całego swiata, skoro istniej± rosyjskie służby specjalne oraz trucizny, którymi owe służby posługuj± się, jak wiemy, wręcz doskonale?
Nieszczę¶ciem dla Polski s± ludzie, których megalomania i rozdęte ego jest tak potworne, że wszędzie dopatruj± się bycia jakim¶ Chrystusem narodów, jakim¶ przedmurzem, jakim¶ kołem ratunkowym, jak± potęg±, z któr± ¶wiat musi się liczyć. I trwaj± w tych durnych marzeniach zamiast zakasać rękawy, wzi±ć się do roboty i gonić tę resztę Europy, która podobno nam butów niegodna czy¶cić.
¦wiat się z nami wcale liczyć nie musi i tego nie robi. Rozjazgotanego ratlerka można co najwyżej odsun±ć niecierpliwie nog±, żeby tak nie hałasował.
Katastrofy się zdarzaj±. Uwierz w to wreszcie. Ich wyja¶nianie zajmuje nieraz lata. To elementarna wiedza, na poziomie programów z National Geographic "Katastrofy w przestworzach". Polecam. W sam raz na twój umysł.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-28 11:42:31
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:503c8530$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja cię przepraszam- co za sakramencki dureń. Wrzucasz mi to co najmniej 3 raz, a ja już pisałem- bezpo¶rednio Tobie też, że nie znam przyczyny- nie wiem, czy to zamach czy usterka- na pewno nie bł±d pilota. Jednak dureń sakramencki ma tylko czarne albo białe. Albo jeste¶ z PO i jeste¶ Europejczykiem, co to w żadne spiski i inne obciachy nie wierzy, albo jeste¶ z PIS- głupi moher, c ot otwierdzi, że ruskie hel rpzpyliły. Kto wie- może przy pomocy kreskówek jeszcze jako¶ kto¶ do Ciebie dociera na poziomie elementarnym. Mnie- zwyczajnie szkoda czasu

--

Chiron

Data: 2012-08-28 13:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1i3q8$kvn$1node1.news.atman.pl...

[...]

Musisz zrozumieć, że lot do Smoleńska organizowała kancelaria prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To nie była wizyta szczebla rz±dowego. Lech Kaczyński z kolesiami chciał pokazać rz±dowi (Tuskowi), że ma w d... jego oficjaln± wizytę z obecno¶ci± premiera Rosji Putina. To Lech Kaczyński dobrał sobie uczestników wycieczki bez konsultacji z rz±dem (ministrem obrony narodowej. Dzięki Kaczyńskiemu tragicznie zginęli najwyżsi dowódcy Wojska Polskiego! Niestety, winę ponosi Lech Kaczyński.
Czy Rosjanie mogli odmówić l±dowania samolotu ze względu na gęst± mgłę? WyobraĽmy sobie, że kontrolerzy lotu w Smoleńsku odmawiaj± zgody na l±dowanie polskiego tupolewa z Lechem Kaczyńskim. Jarosław Kaczyński z Brudzińskim, Macierewiczem, Błaszczakiem, Kurskim i im podobnymi wywołaliby aferę międzynarodow±. Wtedy PiSowska czereda ujadałaby, że uniemożliwiono uczczenie ¶mierci tysięcy Polaków w Katyniu! Teraz ta sama sfora ujada, że Ruskie zestrzelili samolot z broni elektronicznej, celowo stworzyli mgłę. Na dodatek Wielebnego Pana Prezydenta położyli w ruskiej trumnie. Zgroza, jak mogli tak szlachetne i uwielbiane w Polsce ciało włożyć do paczki z ruskiego drewna?
A ja mam pytanie, dlaczego Kancelaria Prezydenta RP nie przygotowała sobie trumien z polskiego dębowego drewna?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-28 13:11:31
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 09:25, Chiron pisze:

[...]

Bo ja wiem?.., - koła wystawione do l±dowania, gdyby nie to wysunięte podwozie to samolot nie zrobiłby salta i cały ruski zamach skończyłby się nabiciem paru guzów a nie 96icoma trupami, pod tym k±tem l±dowania, i l±dowaniu na brzuchu maszyny powłoka na pewno by się nie rozpadła na drobny mak. A więc możemy przyj±ć że na pewno to była próba l±dowania, a nie nie wstępny rekonesans. Pewnie sobie zdajesz sprawę że samolot z wysuniętym podwoziem jest dużo gorzej manerowalny a więc małoprawdopodobne jest to że pilot po omacku robił rundę rozpoznawcz± z wysuniętym podwoziem. Brzoza nie ma tu większego znaczenia - gdyby nie ona to następne drzewa były w kolejce do zderzenia z samolotem. Tak że jeszcze raz powtarzam - odpowiedzi s± w czarnych skrzynkach, a nie we wraku.
Oczywi¶cie że zaczęto mataczyć - sam Macierewicz miał od pocz±tku parę różnych scenariuszy tego zamachu.

Data: 2012-08-31 21:58:48
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty
wiesz, że to wina Kaczyńskiego.

Stlukla sie waza etruska - wina Tuska.

Nullification

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci

Data: 2012-08-31 21:56:19
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Tak, masz rację. Pilot (tak wynika z raportu Milera) cofał w powietrzu. No
to czy to normalne?

Jezeli sa plamy z helu to tak. Trzeba je przeciez ominac.

Nullification

Data: 2012-08-27 18:48:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1fupm$kqg$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to na co czekasz? Bierz swoj± kosę i hajda na Moskwę, razem z tobie podobnymi. Już i tak za długo hodujesz sw± nienawi¶ć, co niew±tpliwie może skończyć się chorob± psychiczn±.

ps. nie zapomnij przedtem udać się na comiesięczny sabat. Już tak o nim cicho.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-27 22:03:31
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:503ba4c5$0$1316$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ponieważ po ostatnich moich komentarzach dostałem na priv reprymendę, że znęcam się nad osob± upo¶ledzon±- przemilczę tym razem.

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:23:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k1gjqh$6tk$1node1.news.atman.pl...

[...]

Biedaczku. Coraz bardziej pogr±żasz się w oparach smoleńskiej mgły. Pozostaje tylko współczucie. Chrze¶cijańskie współczucie.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-27 20:26:40
Autor: b0ni
Triumf twĂłrcĂłw lemingĂłw
Dnia 27.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał/a:
Jak to jest być lemingiem? Widać im to pasuje- to takie "cool" i "na topie".

Znowu to samo. Od "lemingów" wymyślają ludzie, którzy zaczytują się w "niezależnych" pisowskich mediach typu GPC, ND, albo "niezaleszna.pl", a ludzi typu Macierewicz słuchają jak świnie grzmotu bez cienia jakiejkolwiek refleksji, że są na własne życzenie robieni w balona.
Jak to jest, wymyślać innym od lemingów, nie mając świadomości, że samemu jest się właśnie prawdziwym idiotą?

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-08-27 22:33:19
Autor: Chiron

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3nm05.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

"niezaleĹĽnych" pisowskich mediach typu GPC, ND, albo "niezaleszna.pl",
[...]

A możesz te swoje wywody okrasić chociaż 3 najtrafniejszymi w Twoim przekonaniu przykładami? No bo jak na razie to gołosłowie. A właściwie- pustosłowie

--

Chiron

Data: 2012-08-28 06:18:48
Autor: b0ni
[...]

To może sam się trochę zastanów ile jest prawdy w tym waszym bezmyślnym klepaniu o "lemingach". Zwłaszcza, że taki np. pis ma więcej fanatycznych wyznawców niż świadomych wyborców.

Data: 2012-08-28 09:19:36
Autor: Chiron

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3ooma.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Tego nie wiesz- skąd statystyki? Gdzie opublikowane badania? Poza tym nie piszemy tu o PIS, jego wyborcach czy wyznawcach. Lemingu- gówno mnie obchodzi PIS! Zginął prezydent mojego kraju a wraz z nim setka najważniejszych oficjeli- i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?! Masz sprany mózg a la "GW" i wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:52:14
Autor: b0ni
Dnia 28.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał/a:

[...]

Tego nie wiesz- skÄ…d statystyki? Gdzie opublikowane badania? Poza tym nie piszemy tu o PIS, jego wyborcach czy wyznawcach. Lemingu- gĂłwno mnie obchodzi PIS!

Och czyżby? To dlaczego posługujesz się retoryką pisu? Przypadek?

ZginÄ…Ĺ‚ prezydent mojego kraju a wraz z nim setka najwaĹĽniejszych oficjeli-

Nie przesadzaj. Jakby zginął Tusk z Komorowskim zapewne byś tak nie płakał, że "zginął prezydent i setka najważniejszych oficjeli".
Więc nie pierdziel mi tutaj takich bzdetów.

i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?!

A o czym ty pierdzielisz? Wiesz to na pewno, czy posługujesz się źródłami typu pisowska GPC, ND, czy "niezaleSZna.pl"?

Masz sprany mózg a la "GW" i wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

Bredzisz, nic o mnie nie wiesz (i raczej się nie dowiesz), a posługujesz się jakimiś wyświechtanymi argumentami pisowskich wyznawców.

Data: 2012-08-28 14:27:03
Autor: Chiron

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3pc7h.41d.b0nigateway.chello.pl...
[...]

Nie ma przypadków- są tylko znaki. No a gdzie te 3 przykłady, które miałeś podać?

ZginÄ…Ĺ‚ prezydent mojego kraju a wraz z nim setka
najwaĹĽniejszych oficjeli-

Nie przesadzaj. Jakby zginÄ…Ĺ‚ Tusk z Komorowskim zapewne byĹ› tak nie
płakał, że "zginął prezydent i setka najważniejszych oficjeli".
Więc nie pierdziel mi tutaj takich bzdetów.
Prorok? Badał ktoś Twoje zdolności profetyczne? A może zwykły leming? No bo za bardzo 3 możliwości nie widzę: jak nazwać człowieka, który swoje przypuszczenia traktuje na równi z rzeczywistością obiektywną?

i rząd wraz z Rosją dokładają starań, żeby
maskować prawdę. O czym Ty pierdzielisz?!

A o czym ty pierdzielisz? Wiesz to na pewno, czy posługujesz się
źródłami typu pisowska GPC, ND, czy "niezaleSZna.pl"?
Sorry- nie mam już siły. Wy tu na grupie działacie razem (czego wykluczyć się nie da)- czy po prostu taki wysyp idiotów? Nie raz pisałem, podawałem linki- nie tylko ja. Czy w rozmowie z każdym z was trzeba przepisywać to samo-czy potraficie już korzystać z usenetu?

Masz sprany mĂłzg a la "GW" i
wszędzie widzisz albo was, europejczyków- albo moherowych zwolenników PISu.

Bredzisz, nic o mnie nie wiesz (i raczej siÄ™ nie dowiesz), a
posługujesz się jakimiś wyświechtanymi argumentami pisowskich
wyznawcĂłw.

Masz rację. Zawsze ją miałeś. W 300%. Albo i więcej. Bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-28 18:49:49
Autor: b0ni
[...]

Ale po ci przykłady? Ty je podałeś? Jakie przykłady, na co? Ty też lekką ręką bredzisz coś o lemingach, jak ci daje odpór na tym samym poziomie, to się burzysz. Czyżby prawda zabolała?

[...]

Dobrze, świetnie. Płakałbyś (płakałeś?) po prezydencie, niezależnie z jakiej byłby partii. Super. Tylko jakoś w to nie wierzę, nie po tym, co wypisujesz. Ale - OK.

[...]

Ale ty jesteś jakimś megalomanem czy co? Nie pochlebiaj sobie i nie przypuszczaj, że będę wyszukiwał i studiował twoje "wypowiedzi", zwłaszcza po tym co błyskotliwie napisałeś o "lemingach".

Masz sprany mĂłzg a la "GW" i
[...]

Może przeczytaj najpierw co sam napisałeś, bo dokładnie sam się tak właśnie zachowujesz, zwłaszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie znasz nazywasz "lemingami".

Data: 2012-08-28 22:24:16
Autor: Klin
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 20:49, b0ni pisze:

Może przeczytaj najpierw co sam napisałe¶, bo dokładnie sam się tak
wła¶nie zachowujesz, zwłaszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie
znasz nazywasz "lemingami".

   Podział na lemingów i oszołomów istnieje od dawna.
   Ci co wspieraj± linie mediów głównego nurtu to lemingi
   oszołomy za¶ żywi± się stronami mniej standardowymi.
   Pasjonuj± się spiskami i podejrzewaj± ¶wiat na przeróżne
   sposoby doszukuj±c się wszędzie drugiego dna. Je¶li
   mam siebie zakwalifikować to niew±tpliwie znajdę się
   w tej drugiej grupie.

Data: 2012-08-28 21:23:19
Autor: b0ni
Dnia 28.08.2012 Klin <""> napisał/a:
W dniu 2012-08-28 20:49, b0ni pisze:

Może przeczytaj najpierw co sam napisałeś, bo dokładnie sam się tak
właśnie zachowujesz, zwłaszcza, kiedy ludzi których kompletnie nie
znasz nazywasz "lemingami".

   PodziaĹ‚ na lemingĂłw i oszoĹ‚omĂłw istnieje od dawna.
   Ci co wspierajÄ… linie mediĂłw gĹ‚Ăłwnego nurtu to lemingi
   oszoĹ‚omy zaĹ› ĹĽywiÄ… siÄ™ stronami mniej standardowymi.
   PasjonujÄ… siÄ™ spiskami i podejrzewajÄ… Ĺ›wiat na przeróżne
   sposoby doszukujÄ…c siÄ™ wszÄ™dzie drugiego dna. JeĹ›li
   mam siebie zakwalifikować to niewÄ…tpliwie znajdÄ™ siÄ™
   w tej drugiej grupie.

Problem nie polega na tym, która grupa "ma rację", tylko na tym, że obie te grupy są sterowane, a ja twierdzę nawet, że właśnie ta druga grupa "oszołomów" jest bardziej sterowana, bo to oni właśnie chętnie wierzą w spiski i drugie dna.
Dlatego zawsze mnie tak śmieszy to ich wyzywanie od lemingów. Zwłaszcza, że "niezależne" media (niezalezna.pl) jak się okazało jest własnością pisu. To jest po prostu czysty majstersztyk, żeby tak ogłupić grupę ludzi, żeby głęboko wierzyli w to, że wszyscy na około są oszukiwani i okłamywani, tylko nie oni.

Data: 2012-08-28 15:32:52
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 28 Sie, 17:23, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

Zwłaszcza, że "niezależne" media (niezalezna.pl) jak się okazało jest
własno¶ci± pisu. To jest po prostu czysty majstersztyk, żeby tak
ogłupić grupę ludzi, żeby głęboko wierzyli w to, że wszyscy na około s±
oszukiwani i okłamywani, tylko nie oni.

niezalezna.pl i Gazeta Polska  - NIE JEST wlasnascia PiS. Ktos was
wprowadzil w blad.

Na spotkaniu mlodziezy polskiej WATAHA 2012, Tomasz Sakiewicz wyjasnil
jak finasuja swoja dzialalnosc - wszyscy dziennikarze pracuja ZA
DARMO.
Nie pamietam juz w ktorym nagraniu jest o tym mowa, ale polecam
pierwszy link do nagrania panelu dyskusyjnego:

http://www.youtube.com/watch?v=ChyMrSWPesw&feature=related

Zaczynaja bardzo uczciwie, jak wiekszosc wlascicieli obecnych
koncernow medialnych w panstwach zachodnich cywilizacji, a nie przy
udziale finasnowym postkomunistycznych sluzb specjalnych, bo to te
wlasnie sluzby finasowaly obecne media w sposob wyjatkowo
PODEJRZANY(np. afera FOZZ,).

Te glowne media sa nadal na sznurku sluzb specjalnych i NAWET maja
bardzo powazne powiazania finasowe ze sluzbami Federacji Rosyjskiej.
Pod ponizszym linkiem jest opisana cala historia koncernu ITI - ten
blog to taki serial dokumentalny:)

http://monsieurb.nowyekran.pl/

pelowcy nazywani sa lemingami, bo po prostu przyjmuja na wiare,
bezkrytycznie wszytkie informacje serwowane im przez postkomunistyczne
masmedia (podobnie bylo za PRL_u nr. !)
 To nic nagannego, bo tak postepuje wiekszosc obywateli innych panstw,
nawet normalnych.....ALE....Polska panstwem normalnym NIE JEST !!

Pisowcy natomiast staraja sie dociekac i analizowac informacje.  Nie
sa zadnymi oszolomami. Latka oszolomow zostala im przyklejona w celach
propagandowych - tak postepowano za czasow komuny z opozycjonistami,
aby ich osmieszych , zdyskredytowac i zamrginalizowac, a nastepnie
WYKLUCZYC z zycia politycznego.

Data: 2012-08-28 15:57:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów

chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
finasowaniu Gazety Polskiej.

Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
Sakiewiczem.

Podaje namiar,ale trzeba przesluchac calosc, aby do tej wypowiedzi
dotrzec:

http://www.youtube.com/watch?v=aKNfmyGReq8&feature=related

Data: 2012-08-29 07:01:34
Autor: b0ni
Triumf twĂłrcĂłw lemingĂłw
Dnia 28.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaĹ‚/a:

chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
finasowaniu Gazety Polskiej.

Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
Sakiewiczem.

ROTFL.
Dowodem mają być wypowiedzi ludzi, którzy są skrajnie nieobiektywni w tej sprawie.
ROTFL!
I to jest potwierdzenie, ĹĽe peowcy to lemingi, a pisowcy, to ludzie, ktĂłrzy nie przyjmujÄ… wszystkiego na wiarÄ™!
ROTFL!!!

Data: 2012-08-29 04:30:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 03:01, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 28.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisał/a:

> chyba znalzalem nagrania panelu (3 odcinki) w ktorym mowiono o
> finasowaniu Gazety Polskiej.

> Bylo to podczas dyskusji miedzy prof. Zybertowiczem a Tomaszem
> Sakiewiczem.

ROTFL.
Dowodem maj± być wypowiedzi ludzi, którzy s± skrajnie nieobiektywni w
tej sprawie.
ROTFL!
I to jest potwierdzenie, że peowcy to lemingi, a pisowcy, to ludzie,
którzy nie przyjmuj± wszystkiego na wiarę!
ROTFL!!!

po tej waszej reakcji na moj tekst potwierdziliscie wlasnie, ze
jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie
sam o tym przekonac.

Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej
wiary.

Data: 2012-08-29 13:45:16
Autor: b0ni
Triumf twĂłrcĂłw lemingĂłw
Dnia 29.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaĹ‚/a:
> [...]

jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie

Żałosny jesteś. O tym co jest tutaj:

http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-codziennie,273168,s.html

mĂłwi nie kto inny, jak sam Sakiewicz.

Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej
wiary.

Jak na razie, to właśnie ty ślepo chcesz wierzyć w "niezależność" swoich ulubionych mediów. Obudź się prawdziwy lemingu!

Data: 2012-08-29 06:48:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 09:45, b0ni <b...@chello.pl> wrote:
Dnia 29.08.2012 emailstuffn...@gmail.com <jack.kle...@gmail.com> napisał/a:

> [...]
> jestescie lemingiem. Wolicie wierzyc nadal mediom, ktore slyna z
> oklamywania spoleczenstwa, a przeciez kazdy myslacy czlowiek moze sie

Żałosny jeste¶. O tym co jest tutaj:

http://www.tvn24.pl/zwiazana-z-pis-spolka-inwestuje-w-gazete-polska-c...

mówi nie kto inny, jak sam Sakiewicz.

> Inna cecha leminga jest racjonalizowanie swojej wiary (co wlasnie tez
> w tym tekscie uczynisliscie) i wymyslanie sobie uzasadnienia tej
> wiary.

Jak na razie, to wła¶nie ty ¶lepo chcesz wierzyć w "niezależno¶ć"
swoich ulubionych mediów. ObudĽ się prawdziwy lemingu!

chcecie sie klocic czy dyskutowac? Chcecie byc oszukiwani? To wasz
wybor - macie do tego prawo:))

Data: 2012-08-29 18:20:06
Autor: Chiron

Użytkownik "b0ni" <b0ni@chello.pl> napisał w wiadomości news:slrnk3rfif.3o8.b0nigateway.chello.pl...
[...]

No nie. Chodzi o to, ĹĽe leming np jest przekonany, ĹĽe Polacy dzielÄ… siÄ™ na powscĂłw i pisowcĂłw. To typowe dla leminga

--

Chiron

Data: 2012-08-29 07:20:57
Autor: b0ni
[...]

 PowiÄ…zana z PiS-em spółka Geranium przejęła wiÄ™kszość udziaĹ‚Ăłw w spółce Forum SA, wydajÄ…cej dziennik "Gazeta Polska Codziennie" - podaje "Press". Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tytuĹ‚u, zapewnia, ĹĽe inwestor zobowiÄ…zaĹ‚ siÄ™ nie ingerować w treść pisma.

Geranium zostało wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego w lipcu br. (kapitał założycielski spółki wynosi 150 tys. zł.).
Jej wspólnikiem jest spółka Srebrna, związana z Instytutem Lecha Kaczyńskiego, właściciel biurowców w Al. Jerozolimskich i przy ul. Srebrnej w Warszawie. Ma w Geranium 149 udziałów.

Spółka córka Srebrnej, Słowo Niezależne, jest z kolei właścicielką miesięcznika "Nowe Państwo" i portalu Niezalezna.pl.

Związany z PiS jest też prezes Geranium Jacek Cieślikowski, radny Warszawy i asystent prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Srebrną wiąże też z Geranium osoba Janiny Goss, bliskiej znajomej prezesa Kaczyńskiego i byłej szefowej rady nadzorczej TVP z nadania PiS, która jest także członkiem zarządu spółki Srebrna - wylicza "Press".

Masz, poczytaj sobie, naiwniaku:

[...]

Naiwniaku, chyba sam chcesz wierzyć w tą pisowską mantrę.
Pisowcy, którzy starają się dociekać i analizować informacje! Z jawnie partyjnych mediów!
MEGAROTFL!!!

Data: 2012-08-28 23:38:45
Autor: Klin
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 23:23, b0ni pisze:
[...]

obie te grupy s± sterowane, a ja twierdzę nawet, że wła¶nie ta druga
grupa "oszołomów" jest bardziej sterowana, bo to oni wła¶nie chętnie
wierz± w spiski i drugie dna.
Dlatego zawsze mnie tak ¶mieszy to ich wyzywanie od lemingów.
[...]

   Lemingiem być wygodnie popiera się tych u władzy ma się
   więc szanse na dopuszczenie przez nich do koryta. Ci drudzy
   nonkonformi¶ci mog± liczyć, że władzy podwinie się noga
   i oni znajd± się na górze. Choć czasem ten nonkonformizm
   tam wchodzi za skórę, że ludzie staj± się wiecznymi
   opozycjonistami, lemingi natomiast zostaj± zwykle farbowanymi
   lisami.

Data: 2012-08-29 07:31:30
Autor: b0ni
[...]

Problem nie polega na tym, ktĂłra grupa "ma racjÄ™", tylko na tym, ĹĽe
obie te grupy są sterowane, a ja twierdzę nawet, że właśnie ta druga
grupa "oszołomów" jest bardziej sterowana, bo to oni właśnie chętnie
wierzÄ… w spiski i drugie dna.
[...]

   Lemingiem być wygodnie popiera siÄ™ tych u wĹ‚adzy ma siÄ™
   wiÄ™c szanse na dopuszczenie przez nich do koryta. Ci drudzy
   nonkonformiĹ›ci mogÄ… liczyć, ĹĽe wĹ‚adzy podwinie siÄ™ noga
   i oni znajdÄ… siÄ™ na gĂłrze. Choć czasem ten nonkonformizm
   tam wchodzi za skĂłrÄ™, ĹĽe ludzie stajÄ… siÄ™ wiecznymi
   opozycjonistami, lemingi natomiast zostajÄ… zwykle farbowanymi
   lisami.

Tak. I właśnie dlatego etnograf Jaworski (tak, ten Jaworski z pisu) był prezesem Stoczni Gdańskiej (która padła dzięki niemu), a potem miał cieplutki stołeczek w radzie nadzorczej Energii.
I ci ludzie dzisiaj opowadają o "układzie gdańskim". Hipokryzja do kwadratu.

Data: 2012-08-29 05:31:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 03:31, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

Tak. I wła¶nie dlatego etnograf Jaworski (tak, ten Jaworski z pisu) był
prezesem Stoczni Gdańskiej (która padła dzięki niemu), a potem miał
cieplutki stołeczek w radzie nadzorczej Energii.
I ci ludzie dzisiaj opowadaj± o "układzie gdańskim". Hipokryzja do
kwadratu.

jak widac powtarzacie TO co wam wklepaly do glowy masmedia bedace w
rekach tych, ktorzy dbaja o to aby fakty nie przedostaly sie do oponii
publicznej (np. NIE -Urbana i GW, TVN24  - bezpieka:))

To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC. Prezesem Stoczni Gdanskiej Jaworski
zostal w momencie, kiedy
juz zapadla w pewnych kregach decyzja o likwidacji Stoczni. Towarzycho
wiec robilo wszytko, aby wystopowac dzialania przeciwne do ich
zamierzen. Jaworskiego popieral przeciez nawet Sniadek.

Oto co powiedzial Jaworski:

http://www.youtube.com/watch?v=7MGSLCNybGk

Dlaczego NIKT tym co powiedzial sie nie zajal???

Jesli to nieprawda, co powiedzial, to powinien poniesc
odpowiedzialnosc ON. Jesli natomiast to jest prawda co powiedzial - to
do kryminalu powinni ich ci ktorzy doprowadzili CELOWO  do upadku
Stoczn w Gdansku.PROSTE ?

Data: 2012-08-29 13:54:25
Autor: b0ni
[...]

Jak widać nie potrafisz czytać, bo akurat TVN24 przytacza wypowiedź Sakiewicza, który chyba nie jest z TVN.

To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Jak na razie to wĹ‚aĹ›nie Jaworski rozpÄ™tuje akcjÄ™ szukania "ukĹ‚adu gdaĹ„skiego"  i bredzi niemoĹĽliwe w różnych mediach.

Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC.

Mylisz się. To Jaworski zaczął i to on pierwszy powinien udowodnić swoje bajki.

[...]

Prezes, który nic nie może i zwala swoją nieudolność na innych. Faktycznie pasuje do pisu jak ulał, tam normą jest zwalanie wszystkiego na "układ".

Oto co powiedzial Jaworski:

http://www.youtube.com/watch?v=7MGSLCNybGk

Dlaczego NIKT tym co powiedzial sie nie zajal???

Bo opowiada bzdury. Gdyby miał odrobinę honoru to zapadł by się pod ziemię, a nie opowiadał takie dyrdymały.

[...]

Drogie dziecko, widać, że jeszcze sporo czasu upłynie, zanim przejrzysz na oczy i przestaniesz tak bezgranicznie ufać _wszystkim_ politykom, a nie tylko tym, których nie lubisz.

Data: 2012-08-29 07:10:59
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 09:54, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

> jak widac powtarzacie TO co wam wklepaly do glowy masmedia bedace w
> rekach tych, ktorzy dbaja o to aby fakty nie przedostaly sie do opinii
> publicznej (np. NIE -Urbana i GW, TVN24  - bezpieka:))

Jak widać nie potrafisz czytać, bo akurat TVN24 przytacza wypowiedĽ
Sakiewicza, który chyba nie jest z TVN.

ale tekst pod podanym przez was linkiem nie mowi NIC o Jaworskim -
wiec kto nie potrafi czytac?
Moja odpowiedz dotyczyla waszej wypowiedzi o Jaworskim.

> To te wlasnie media rozpetaly akcje klamstw przeciwko Jaworskiemu, aby
> go skompromitowac. Lemingi, polknely jak widac haczyk:))

Jak na razie to wła¶nie Jaworski rozpętuje akcję szukania "układu
gdańskiego"  i bredzi niemożliwe w różnych mediach.

A mial siedziec cicho?

> Nie chce im sie po prostu dociekac, a w takiej sytuacji warto
> posluchac co mowi druga strona konfliktu. Jesli Jaworski mowi
> nieprawde, to trzeba to UDOWODNIC.

Mylisz się. To Jaworski zacz±ł i to on pierwszy powinien udowodnić
swoje bajki.

Przeciez zaczal mowic na ten temat publicznie. Naglasniac sprawe po
to,  aby poinformowac spoleczenstwo  (was rowniez:)) o problemie.
Wolicie aby nie mowil?

> [...]
> wiec robilo wszytko, aby wystopowac dzialania przeciwne do ich
> zamierzen. Jaworskiego popieral przeciez nawet Sniadek.

Prezes, który nic nie może i zwala swoj± nieudolno¶ć na innych.
Faktycznie pasuje do pisu jak ulał, tam norm± jest zwalanie wszystkiego
na "układ".

Ja wam tez tlumacze i jak widac fakty do was nie docieraja, zamiast
pomyslec, wolicie sie wysmiewac. Macie chociaz z tego jakas sensowna
*dzialke* czy za friko dajecie sie robic w konia?:))

> [...]

Bo opowiada bzdury. Gdyby miał odrobinę honoru to zapadł by się pod
ziemię, a nie opowiadał takie dyrdymały.

Skad wiecie ze opowiada bzdury?

> [...]

Drogie dziecko, widać, że jeszcze sporo czasu upłynie, zanim przejrzysz
na oczy i przestaniesz tak bezgranicznie ufać _wszystkim_ politykom, a

KTO tu jest *dzieckiem* to chyba widac dosc wyraznie:))

Data: 2012-08-29 22:00:21
Autor: b0ni
> [...]

> publicznej (np. NIE -Urbana i GW, TVN24  - bezpieka:))

Jak widać nie potrafisz czytać, bo akurat TVN24 przytacza wypowiedź
Sakiewicza, ktĂłry chyba nie jest z TVN.

ale tekst pod podanym przez was linkiem nie mowi NIC o Jaworskim -
wiec kto nie potrafi czytac?
Moja odpowiedz dotyczyla waszej wypowiedzi o Jaworskim.

Nie wiem dlaczego mówisz do mnie w liczbie mnogiej. Uważaj, bo to chyba rusycyzm, a to w opcji "prawicowej" bardzo kompromitująca przypadłość.

Jak na razie to właśnie Jaworski rozpętuje akcję szukania "układu
gdańskiego"  i bredzi niemożliwe w różnych mediach.

A mial siedziec cicho?

Nie, no skąd. Przecież to w jego rozumieniu spełnianie obowiązku posła pisu. On tylko robi to co potrafi, czyli aktualnie rzuca błotem w nadziei, że coś się przyklei. To taka metoda na uprawianie polityki, bo w inny sposób tego robić nie potrafi.

Data: 2012-08-29 13:53:56
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
[...]

mam dla was jeszcze jedna *przekomiczna * informacje innego
*nieudacznika* ktory pewnie pasuje do pisu, bo *nieudacznik*:

Wlasnie  opublikowal tekst o swojej *nieudolnosci* i *bezpodstawnie*
podejrzewa orazoskarza *niewinnych* jegomosciow ktorych sobie chyba
*wyimaginowal*.

Tacy przeciez nie istnieja i istniec w Polsce nie moga. Zaraz jakis
zwolennik p. Michalkiwiecza wytlumaczy, ze to niechybnie jacys
Marsjanie sie znowu w Polsce pojawili, bo Gudziowaty czesto wyjezdza
na Marsa:))

http://gudzowaty.nowyekran.pl/post/72442,z-cyklu-informacja-o-kulisach-polskiej-gospodarki

No, to teraz posmiejemy sie razem  b0ni: ROTFL

Data: 2012-08-29 21:55:06
Autor: b0ni
[...]

Nie wiem dlaczego mĂłwisz do mnie w liczbie mnogiej.
I chyba już nie chce mi się z tobą przekomarzać, bo mam wrażenie, że tracę czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalistą.

Data: 2012-08-29 17:53:07
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 29 Sie, 17:55, b0ni <b...@chello.pl> wrote:

> mam dla was jeszcze jedna *przekomiczna * informacje innego

Nie wiem dlaczego mówisz do mnie w liczbie mnogiej.
I chyba już nie chce mi się z tob± przekomarzać, bo mam wrażenie, że
tracę czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalist±.

bo nie toleruje tykania w sieci, wlasnie przez nieznane osoby ktore
nie potrafia dyskyutowc na argumenty merytoryczne, ale szybko sie
spoufalaja i siegaja po argumenty ad peronam.

Jakie przekomarzanie? Podaje wam w spsosob kulturalny informacje
RZETELNE, ale wy ich  nie przyjmujecie do wiadomosci. Wiec KTO sie
przekomarza? Ja czy wy?

Data: 2012-08-30 06:03:17
Autor: b0ni
Triumf twĂłrcĂłw lemingĂłw
Dnia 30.08.2012 emailstuffname@gmail.com  napisaĹ‚/a:
> [...]

Nie wiem dlaczego mĂłwisz do mnie w liczbie mnogiej.
I chyba już nie chce mi się z tobą przekomarzać, bo mam wrażenie, że
tracÄ™ czas na dyskusje z pryszczatym gimnazjalistÄ….

bo nie toleruje tykania w sieci, wlasnie przez nieznane osoby ktore
nie potrafia dyskyutowc na argumenty merytoryczne, ale szybko sie
spoufalaja i siegaja po argumenty ad peronam.

Jesteś pewno bardzo młody i nie wiesz, ale mówienie do kogoś w liczbie mnogiej to rusycyzm. Więc nie zachowuj się jak bolszewik.

Jakie przekomarzanie? Podaje wam w spsosob kulturalny informacje
RZETELNE, ale wy ich  nie przyjmujecie do wiadomosci. Wiec KTO sie
przekomarza? Ja czy wy?

Zobacz sobie w słowniku definicję słowa "rzetelny", bo słowa Jaworskiego i Sakiewicza nie są rzetelne, skoro występują w swojej sprawie.

Data: 2012-08-27 22:59:17
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 22:26:47 UTC+2 użytkownik b0ni napisał:
Dnia 27.08.2012 Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał/a:

ciach: bzdety wydzielone z trudem przez 'usilujacego'
zaistniec prawdziwego leminga!:)
-- tu wszystko się kończy i zaczyna

Gdańsk Sopot Gdynia

Jedynie tekst sygnaturki jest godny
uwagi z tym, ze nalezalo by dopisac,
ze chodzi o afery!!

Data: 2012-08-31 21:55:11
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
I już mamy pełen triumf: nie ma znaczenia, że w szemranych okoliczno¶ciach
zginęła setka najważniejszych w państwie osób- ł±cznei z prezydentem.

Te okoliczosci nie mogly byc szemrane, poniewa zorganizowal je
a przynajmniej dal na nie zezwolenie sam pambuk.

Poza tym w Polsce jest wielu specow od wanien i peronow, wiec
wielkich strat nie bylo.

 To, o czym wiemy- zostało spisane w całkiem pokaĽn± ksi±żkę.

Za 65 zeta.

Nullification

Triumf twórców lemingów