Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-27 17:15:33
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

I już mamy pełen triumf: nie ma znaczenia, że w szemranych okolicznościach
zginęła setka najważniejszych w państwie osób- łącznei z prezydentem.

Data: 2012-08-27 17:20:34
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1g2un$4aa$1adenine.netfront.net...

I już mamy pełen triumf: nie ma znaczenia, że w szemranych okolicznościach
zginęła setka najważniejszych w państwie osób- łącznei z prezydentem.

Jakich szemranych, lot był ście spektakularny, tylko Polaków na takie wariactwo było stać.

Tak, masz rację. Pilot (tak wynika z raportu Milera) cofał w powietrzu. No to czy to normalne?

--

Chiron

Data: 2012-08-27 17:24:54
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1g380$or0$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytaliśmy wszyscy stenogramy z ostatnich minut lotu, prezydent do końca nie dał rozkazu zawracać, a Błasik w kokpicie naciskał. Symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła. Zresztą, oc co tyle czasu bić pianę, to wstyd tylko. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-27 09:57:59
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 17:24:54 UTC+2 użytkownik Gringo napisał:

> [...]

Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytaliśmy wszyscy stenogramy z ostatnich minut lotu, prezydent do końca nie dał rozkazu zawracać, a Błasik w kokpicie naciskał. Symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła. Zresztą, oc co tyle czasu bić pianę, to wstyd tylko.

To piszesz, ze 'symulacja szczegółowa lotu przedstawiona przez Rosjan to potwierdziła'.., a ty to lykasz jak indor pasze?
Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

Data: 2012-08-27 20:07:57
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...
> [...]

Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

Przecież, że te wariactwo kaczora się źle skończy, można było przewidzieć daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecieć, a jak już nawet ten lot zaczęli, mieli obowiązek natychmiast zawrócić na zapasowe lotnisko, a nie lądować w gęstej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu samolotów lotnisku. To już jest nudne. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-27 11:17:47
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 27 Sie, 14:07, "Gringo" <gri...@qmail.com> wrote:

Przecie , e te wariactwo kaczora si le sko czy, mo na by o przewidzie
daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecie , a jak
ju nawet ten lot zacz li, mieli obowi zek natychmiast zawr ci na zapasowe
lotnisko, a nie l dowa w g stej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu
samolot w lotnisku. To ju jest nudne.

ale lot Tuska na to SAMO lotnisko,  wariactwem nie byl - bekon?

Data: 2012-08-27 22:09:31
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1gd25$fic$1adenine.netfront.net...

> [...]

Przecież, że te wariactwo kaczora się źle skończy, można było przewidzieć daleko przed wariackim lotem. Ne te lotnisko nie mieli prawa lecieć, a jak już nawet ten lot zaczęli, mieli obowiązek natychmiast zawrócić na zapasowe lotnisko, a nie lądować w gęstej mgle na nieprzystosowanym dla tego typu samolotów lotnisku. To już jest nudne.

Na tym polega lemingoza. Bo:

1. nie było ŻADNEGO zapasowego lotniska- jakoś ze 2 miesiące temu okazało się, że pewna cipa w ministerstwie coś tam wpisała- ale nie sprawdziła, że to lotnisko nieczynne

2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wylądować. Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już pozostają hipotezy.

3. fakt- to już jest nudne. Leming poproszony o wskazanie źródeł- nie jest w stanie tego zrobić. To się zdarza.. Jednak lemingowatości dowodzi to, że leming nawet się nie zastanowi, dlaczego tak został oszukany. I brnie dalej w głupotę.

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:32:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1gk5q$762$1node1.news.atman.pl...
1. nie było ŻADNEGO zapasowego lotniska- jakoś ze 2 miesiące temu okazało się, że pewna cipa w ministerstwie coś tam wpisała- ale nie sprawdziła, że to lotnisko nieczynne

Niedouczony smyku! W każdym planie lotu jest lotnisko zapasowe. Tego wymagają procedury. Inaczej nie wolno im startować. Plan lotu nie sporządza "pewna cipa w ministerstwie".

2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wylądować. Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już pozostają hipotezy.

Nie ma takiej procedury. Kontrolerzy poinformowali ich, że nie ma warunków do lądowania. Jedyną, zgodną z procedurami decyzją, było udanie się na lotnisko zapasowe.

[...]

Brniesz dalej w głupotę.

Data: 2012-08-28 00:14:42
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

Data: 2012-08-28 00:25:01
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1grgl$qo6$1adenine.netfront.net...
Jeszcze 2 lata temu, to bym cię zasypał źródłami, dzisiaj to już jest chore, tym wariactwem się zajmować. Wstydu oszczędź.

No tak, tyle, że dziś już NIKT do tych "źródeł" nie chce się przyznać. Nie ma tego, kto rozpowszechniał nieprawdę o generale w kokpicie, jakoś gdzieś schował się ten, co słyszał pogróżki Kaczyńskiego, nie znaleziono polskiego lekarza, który by robił w Rosji jakąś sekcję zwłok, etc, itd. No ale Ty czytałeś o tym 2 lata temu- i szlus.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:36:41
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gs3r$f58$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jak tak sobie człowiek pomyśli, ile przeróżnych teorii spiskowych na przestrzeni trych dwóch lat pokręceni ludzie wymyślili, to nikt o zdrowych zmysłach nie będzie z idiotami dyskutował. Komu to potrzebne, była katastrofa i szlus. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:57:16
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1gspr$rn3$1adenine.netfront.net...

[...]

No jasne. I nie ma znaczenia, czy ktoś ich zabił, czy była to usterka wynikła ze złej konserwacji w Rosji, czy może zawiodła nawigacja. To bez różnicy- przecież i tak nie żyją. Tak się zastanawiam- na jaką cholerę prowadzić dochodzenie w ogóle w jakiejkolwiek sprawie, w której w rachubę wchodzi nieżywy? I tak już życia mu się nie wróci, a tylko niewygodnymi pytaniami można zdenerwować żyjących.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:55:57
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gu0b$gvo$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przecież było wiadomo od samego początku, że nie było żadnej usterki, tylko lądowanie na wariata (przez wariata) w katasrofalnych warunkach nas nieprzystosowane do takich samolotów lotnisko. Mądrzy Rosjanie zawrócili. JAKowi się ledwo udało, a tym najbardziej narwanym nie! Bo i nie mogło się udać, wszystko przemawiało za tym, że się ragicznie te lądowanie musiało skończyć.  Zostaw te wariactwo. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 12:03:16
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1i4jh$1t7a$1adenine.netfront.net...

[...]

Wskaż mi sens dyskusji z osobą, której nie sposób niczego wytłumaczyć? Swoje twierdzenia typu "od samego początku było wiadomo" są zwykłymi kłamstwami- NICZYM nie popartymi. Jak Ci to pokazuję i proszę, żebyś mi coś dał na potwierdzenie swoich słów- choćby wzmiankę w oficjalnym raporcie Millera- to Ty kompletnie to ignorujesz. Rozmowa z kimś, kto ma założoną tezę i w ogóle nie odnosi się do argumentów dyskutanta to taka gra w pomidora- kiedy to na każde pytanie trzeba odpowiadać "pomidor". Ta zabawa nazywa się "winny Kaczor". Pytanie: skoro to nie Kaczyński odpowiadał za stan i przygotowanie lotu, i skąd mógł wiedzieć, jaka pogoda w Smoleńsku, no bo żeby odwołac wizytę musiał by mieć takie dane- których nie mieli na poczatku nawet piloci- odpowiadasz: "winien Kaczor". Na pytanie, że nikt nawet nie próbował lądować- rozmowy z kokpitu wskazują jednoznacznie, że zgodnie z wszelkimi procedurami chcieli zejść na bezpieczną wysokość i rozeznać wzrokowo- ale nie wiadomo, co się wtedy stało odpowiadasz: "winien Kaczor".

Serdecznie dziękuję za pouczającą dyskusję i bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

--

Chiron

Data: 2012-08-28 13:02:45
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1i514$mt7$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przecież taka dyskusja może miała jeszcze jakiś sens dwa lata temu, dzisiaj to już śmiech na sali. Była mgła? Była! Były katastrofalne warunki do lądowania? Były! W trakcie lotu zastanawiali się piloci czy da się wylądować? Zastanawiali!, Czekali na decyzję prezydenta? Czekali! Zatem nie powinien Kaczyński naciskać na pilotów, a siedząc w prezydenckiej suicie i nie odzywając się do końca z decyzją o wyborze zapasowego lotniska, ukatrupił siebie i 96 pasażerów. Koniec, kropka. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-31 22:09:39
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
2. chcieli zgodnie z wszelkimi procedurami sprawdzić, czy można wylądować.
Nie złamali ŻADNYCH procedur. I nie wiadomo, co się stało- tu już
pozostają
hipotezy.

Mylisz sie - dokladnie wiadomo. Ruskie po wyladowaniu aresztowali
wszystkich uczestnikow lotu, wywiezli ich na syberie po czym zaladowali
na poklad swoich skazancow, wystartowali i rozbili samolot.

Dlatego 'Lech Kaczynski' byl ubrany w mundur ruskiego majora.

Nullification

Data: 2012-08-27 20:19:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...
[...]

=========================

Uleciał z niego hel czy smoleńska zdalnie sterowana mgła?

Data: 2012-08-27 11:22:40
Autor: emailstuffname@gmail.com
Triumf twórców lemingów
On 27 Sie, 14:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:6f4e5b68-cc44-4b64-8915-6bb38b0c6d51googlegroups.com...

> Nic takiego nie ma w raporcie Milera. Czytali my wszyscy stenogramy z

> ostatnich minut lotu, prezydent do ko ca nie da rozkazu zawraca , a
> B asik

> w kokpicie naciska . Symulacja szczeg owa lotu przedstawiona przez Rosjan

> to potwierdzi a. Zreszt , oc co tyle czasu bi pian , to wstyd tylko.

To piszesz, ze 'symulacja szczeg owa lotu przedstawiona przez Rosjan
to potwierdzi a'.., a ty to lykasz jak indor pasze?
Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,
no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

=========================

Ulecia z niego hel czy smole ska zdalnie sterowana mg a?

tego typu brednie , pisali i mowili TYLKO i WYLACZNIE ci, co sie
nasmiewali z tej katastrofy.

Nawet na tej grupie to robili.

Data: 2012-08-27 20:37:52
Autor: Marek Czaplicki
Triumf twórców lemingów
emailstuffname@gmail.com pisze na pl.soc.polityka  w dniu poniedziałek 27 sierpień 2012 20:22:

Ulecia z niego hel czy smole ska zdalnie sterowana mg a?

tego typu brednie , pisali i mowili TYLKO i WYLACZNIE ci, co sie
nasmiewali z tej katastrofy.

Nawet na tej grupie to robili.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/356886,Mecenas-Rogalski-o-
katastrofie-Rosjanie-mogli-rozpylic-nad-Smolenskiem-hel
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/wywiady/news/rogalski-mamy-watpliwosci-
jak-zginal-przemyslaw-gosiewski,1572034,766

Data: 2012-08-27 22:19:38
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k1geq0$42s$1node2.news.atman.pl...
[...]

I co niby w Twojej opinii ma wynikać z tej krótkiej notatki, że mecenas Rogalski chciałzbadać czy nie ma w płucach ofiary śladów helu? Przecież propagandyści zrobili z tego sztandarową osmieszalnię zwolenników przeprowadzenia prawdziwego śledztwa i wyjaśnienia, co tam naprawdę zaszło. Od tej pory jak ktoś wyrażał jakiekolwiek wątpliwości co do rzetelności komisji Anodiny spotyka się z rechotem Idzikowskich: "a ruskie to hel puściły"

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:38:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1gkop$7ph$1node1.news.atman.pl...

[...]

Z tej notatki wynika to, że mecenas Rogalski jest idiotą.

Data: 2012-08-27 22:11:53
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503bba43$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak tak Cię czytam, to nabieram przekonania, że całe życie poruszasz się we mgle z helem w głowie zamiast mózgu.

--

Chiron

Data: 2012-08-27 22:34:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1gka7$798$1node1.news.atman.pl...

[...]

Pocieszające jest to, że ja mózg mam.  Ty natomiast, posiadaniem owego organu nie możesz się pochwalić!

Data: 2012-08-27 22:47:38
Autor: HaMMeR
Triumf twórców lemingów
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 20:19:44 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

Doprawdy, a ja ciebie do tej pory uwazalem za czlowieka myslacego,

no coz lemingoza jest niezwykle zarazliwa..

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Przede wszystkim, ulecial rozsadek, a z nim rowniez i honor Polaka
i zaczal sie upodabniac wo was, agenciarskich lajdakow, tylko z ta roznica,
ze jemu jeszcze nie placa...

Data: 2012-08-27 17:34:25
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1g3g9$4m0$1adenine.netfront.net...

[...]

Poproszę o wskazanie w tym raporcie, że ś.p. gen.Błasik był w kokpicie. Wystarczy, że wskażesz jakikolwiek jego tekst, z którego można by wysnuć taki wniosek. Jeśli nie- to witaj w gronie lemingów.
--

Chiron

Data: 2012-08-27 18:10:45
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1g41v$pmb$1node2.news.atman.pl...

[...]

W stenogramach to odczytali.

Data: 2012-08-27 22:02:06
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1g668$6d7$1adenine.netfront.net...

[...]

Brednia- potem się z tego całkowicie OFICJALNIE wycofali. No ale rażenie propagandowe zrobiło swoje- jesteś tego przykładem. Wycofali się też z wielu innych rzeczy- tyle, że najpierw był propagandowy cyrk w rodzaju "ląduj, dziadu!" a potem nikt nie wiedział, kto i po co fabrykował i upubliczniał takie informacje.

Mnie to już w ogóle nie obchodzi, nie mój cyrk, nie moje małpy.
No ale to jest sprzeczne z tym, co piszesz. Skoro Cię to nie interesuje- to dlaczego z taką pewnością powtarzasz brednie jako prawdę objawioną? Zajmujesz przecież pewne bardzo ściśle określone stanowisko w tej sprawie.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:11:33
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gjns$6s6$1node1.news.atman.pl...

[...]

Za 100 lat będziecie twierdzić, że to Marsjanie tutkę zestrzelili. Każdy normalny człowiek wie, że lot ten był na wariata, wręcz nie do pomyślenia i nie ma co szukać dziury w całym. Choćby nie wiem co, nie odkręci się największej winy L. Kaczyńskiego za tę katastrofę. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:22:49
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1gran$qlv$1adenine.netfront.net...
[...]

Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty wiesz, że to wina Kaczyńskiego. No własnie pisze, żeś leming. Nie rusza Cię nawet to, że od początku do końca za tę podróż, jej organizację etc odpowiadał urząd premiera. No ale skąd leming ma to wiedzieć? A to już nie wiedza tajemna. Wystarczy tylko chcieć coś na temat poczytać- nawet "koszerna" o tym pisała.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 00:39:42
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1grvn$f2k$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie, nie będę o głupocie więcej dyskutował. Premier nie leciał tym samolotem, nie miał wpływu na pogodę, Lechu tak. Uparł się na wariata i to na ostatnią chwilę lecieć w tragicznych warunkach do Smoleńska, nikt nie mógł go powstrzymać. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 00:54:43
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k1gsvi$rtt$1adenine.netfront.net...

[...]

Normalnie jakbyś przy tym był. Ożesz no- Lechu szarpiący się z ochroną, odtrącający próbującego go powstrzymać Donka, który mu przecież ten lot wraz z zabezpieczeniem przygotował, zawodzenia kobiet- a on nic. Stał nieustraszony i niezłomny- rozkazując tonem nie znoszącym sprzeciwu, aby i pozostali wsiadali. Normalnie chyba byłeś przy tym- przyznaj?

--

Chiron

Data: 2012-08-28 11:52:37
Autor: Gringo
Triumf twórców lemingów

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:k1gtrh$grc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Dlaczego szarpiący się z ochroną? Był głównym dysponentem samolotu, główno dowodzącym, wiedział, że jest wielce ryzykowne lecieć w taką pogodę do Smoleńska, a mimo to, do samego końca nie dał odpowiedzi o skierowanie samolotu na zapasowe lotnisko. Chęć zrobienia szopki w Katyniu dla prymitywnego motłochu i zgrywanie patrioty (żydowskiego?) tuż przed wyborami były silniejsze niż rozsądek.  I czekał aż samolot wyląduje. No i się nie doczekał, pociągając prawie sto ludzi ze sobą. Zostaw te wariactwo, to bez sensu. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-31 22:02:56
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
[...]

Ja bylem i bylo zupelnie odwrotnie. Z samego rana szambonur pojechal
do Tuska prosic go zeby Tusk nie kazal mu zabierac wszystkich generalow na
poklad.
O to, zeby Tusk mu pozwolil nie leciec to nawet nie pomyslal, zeby
poprosic. Wiedzial, ze Tusk mu odpowie, ze albo leci albo juz w zyciu wiecej
nie dostanie samolotu.
Ale tusk sie uparl i powiedzial, ze jak szambi nie zabierze generalow,
to moze juz do Polski nie wracac.
No i szambi nie mial wyjscia - musial leciec i wziac ze soba wszystkich
wujow w zielonych wdziankach.

Nullification

Data: 2012-08-31 22:24:26
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k1r5g7$3vv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak nędzną kreaturą trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta swojego kraju nazywać szambonurem?
PLONK za brak smaku
http://www.youtube.com/watch?v=cluvCj0nvpg

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-31 22:33:43
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Jak nędzną kreaturą trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta
swojego
kraju nazywać szambonurem?

To juz musisz zapytac obermohera.

Nullification

Data: 2012-08-31 22:43:57
Autor: u2
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-31 22:24, Chiron pisze:
Jak nędzną kreaturą trzeba być, żeby tragicznie zmarłego prezydenta
swojego kraju nazywać szambonurem?
PLONK za brak smaku

Lepiej pozno niz wcale wrzucic te zielona dupe aka szambonura do kloaki.
Tam jego miejsce :-)

Data: 2012-08-28 08:36:30
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 00:22, Chiron pisze:

Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty wiesz, że to wina Kaczyńskiego.
-- Chiron

Jasna sprawa, dla taniego poklasku politycznego sam wszedł kacapowi do saka.. Nikt, absolutnie nikt poza jakimiś chorymi ambicjami go nie zmuszał do lotu i lądowania w ciemno. Bo chyba nawet Ty nie sądzisz że to lądowanie to inicjatywa własna pilota, który z własnej nieprzymuszonej woli lądował nie widząc pasa startowego?

Data: 2012-08-28 08:41:59
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 08:36, Trybun pisze:
[...]

PS. zapomniałem o tym że Ty teraz przyłączyłaś się do zwolenników teorii Macierewicza o bombie na pokładzie... Którą to zdetonowano w chwili podchodzenia samolotu do lądowania. Tylko z jakiej paki to podchodzenie do lądowania było z niewłaściwej strony?

Data: 2012-08-28 09:35:58
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1hp7q$adc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Skąd to wziąłeś???!!!!!! Proszę o źródło tych rewelacji. Wskaż, gdzie Macierewicz stwierdził, że piloci podchodzili do lądowania.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1hscu$dg1$1node1.news.atman.pl...

[...]

A skąd ty wiesz, co znajduje się w raporcie? Wybuliłeś kilkadziesiąt złotych, by go kupić?

Data: 2012-08-28 10:28:19
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503c7a9d$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po przeczytaniu skasuj:
http://chomikuj.pl/BAWZ/Smole*c5*84sk/raport+Millera

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:50:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1hvf4$ghv$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czytaj chłopcze ze zrozumieniem. Piszę o tym: http://niezalezna.pl/32259-sakiewicz-odpowiada-libickiemu
I o ten książkowy raport chodzi. Oglądałem konferencję Macierewicza i tam było powiedziane, że raport będzie można kupić. Itd...

Data: 2012-08-28 13:09:46
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 09:35, Chiron pisze:

[...]

Widziałem fotki z tego zamachu i usytuowanie pasa startowego lotniska względem tego jak spadł TU-154. Byli ewidentnie nie na kursie na pas.

Data: 2012-08-28 09:25:17
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k1hotg$a3u$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mniew się już kur...a nie chce. No ja pierd...e! Przecież on nikomiu nie kazał lądować- a rozmowy w kokpicie JEDNOZNACZNIE dowodzą, że zgodnie z wszelkimi procedurami piloci chcieli zejść na bezpieczną wysokość i podjąć decyzję. Nie wiadomo, co się wtedy stało- i_nikt_tego_nie_próbuje_wyjaśnić. Były najprawdopodobniej eksplozje. Mogły to być ładunki wybuchowe- albo jakaś fuszera ruskich po kapitalnym remoncie. Nie wiemy- możemy się tylko domyślać. Chodzi o to, żeby to wyjaśnić. Z całą pewnością wiemy, że nie ma brzozy jako dowodu rzeczowego- nikt nie zadbał, aby ją zabezpieczyć. Nie wiadomo nawet, czy w ogóle jakieś zderzenie z brzozą było. Dowody są niszczone, ludzie okłamywani. To łatwo znaleźć- w OFICJALNYCH raportach. Niestety- zaraz po katastrofie rozpowszechniono tyle fałszywek, że żyją one dziś własnym życiem- wbrew logice. Na tym polega lemingoza

--

Chiron

Data: 2012-08-28 09:58:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1hrou$ctm$1node1.news.atman.pl...

[...]

Synuś! Brzoza istnieje i w dalszym ciągu jest na miejscu!
Synuś! Tobie umusł wywędrował, nikt go nie zabezpieczył i teraz błąka się po bezdrożach twojej głupoty!

Data: 2012-08-28 10:33:23
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503c7a2e$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ojciec!!!! Pokaż mi źródło tych rewelacji! Gdyby głupote mierzyć w megabajtach- to jesteś zdecydowanym liderem w jej tworzeniu. Kto i kiedy badał brzozę? Jakie są wyniki badań? Gdzie jest przechowywana ścięta brzoza- jedne z NAJWAŻNIEJSZYCH dowodów rzeczowych?
Jesteś na tyle głupi, że nawet nie będziesz szukał odpowiedzi na te pytania. Jesteś po prostu debilem- któremu jak revelstein nie powie, co ma myśleć- to już zupełnie nie wie. Załozymy się- czy zaskoczysz mnie i jednak znajdziesz odpowiedzi na te pytania? Jeden z Twoich idoli odpowiedział tak, jak Ty rozumujesz: "każdy kto rąbał drewno wie, że brzoza jest twarda"- to tyle o jej badaniu.

--

Chiron

Data: 2012-08-28 10:45:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1hvoj$gtf$1node1.news.atman.pl...

[...]

Chłoptasiu! Kup se bilet do Smoleńska i na własne oczy zobacz rosnącą brzozę. Oczywiście bez górnej obłamanej części.

Poczytaj sobie jeszcze to:
Wytłumacz mi łaskawie, jakim cudem nieudolny, bezradny, nieobyty, sterowany przez swojego brata prezydent małego kraiku w Europie Środkowej miałby stanowić aż tak potężne zagrożenie dla Rosji, że Rosjanie postanowili go wyeliminować. Co było tą jego tajną bronią? Dęte, z namaszczeniem wygłaszane przemówienia?
I dlaczego Rosja postanowiła zrobić to w tak idiotycznie spektakularny i widowiskowy sposób, kierując na siebie oczy całego swiata, skoro istnieją rosyjskie służby specjalne oraz trucizny, którymi owe służby posługują się, jak wiemy, wręcz doskonale?
Nieszczęściem dla Polski są ludzie, których megalomania i rozdęte ego jest tak potworne, że wszędzie dopatrują się bycia jakimś Chrystusem narodów, jakimś przedmurzem, jakimś kołem ratunkowym, jaką potęgą, z którą świat musi się liczyć. I trwają w tych durnych marzeniach zamiast zakasać rękawy, wziąć się do roboty i gonić tę resztę Europy, która podobno nam butów niegodna czyścić.
Świat się z nami wcale liczyć nie musi i tego nie robi. Rozjazgotanego ratlerka można co najwyżej odsunąć niecierpliwie nogą, żeby tak nie hałasował.
Katastrofy się zdarzają. Uwierz w to wreszcie. Ich wyjaśnianie zajmuje nieraz lata. To elementarna wiedza, na poziomie programów z National Geographic "Katastrofy w przestworzach". Polecam. W sam raz na twój umysł.

Data: 2012-08-28 11:42:31
Autor: Chiron
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503c8530$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja cię przepraszam- co za sakramencki dureń. Wrzucasz mi to co najmniej 3 raz, a ja już pisałem- bezpośrednio Tobie też, że nie znam przyczyny- nie wiem, czy to zamach czy usterka- na pewno nie błąd pilota. Jednak dureń sakramencki ma tylko czarne albo białe. Albo jesteś z PO i jesteś Europejczykiem, co to w żadne spiski i inne obciachy nie wierzy, albo jesteś z PIS- głupi moher, c ot otwierdzi, że ruskie hel rpzpyliły. Kto wie- może przy pomocy kreskówek jeszcze jakoś ktoś do Ciebie dociera na poziomie elementarnym. Mnie- zwyczajnie szkoda czasu

--

Chiron

Data: 2012-08-28 13:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Triumf twórców lemingów

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1i3q8$kvn$1node1.news.atman.pl...

[...]

Musisz zrozumieć, że lot do Smoleńska organizowała kancelaria prezydenta Lecha Kaczyńskiego. To nie była wizyta szczebla rządowego. Lech Kaczyński z kolesiami chciał pokazać rządowi (Tuskowi), że ma w d... jego oficjalną wizytę z obecnością premiera Rosji Putina. To Lech Kaczyński dobrał sobie uczestników wycieczki bez konsultacji z rządem (ministrem obrony narodowej. Dzięki Kaczyńskiemu tragicznie zginęli najwyżsi dowódcy Wojska Polskiego! Niestety, winę ponosi Lech Kaczyński.
Czy Rosjanie mogli odmówić lądowania samolotu ze względu na gęstą mgłę? Wyobraźmy sobie, że kontrolerzy lotu w Smoleńsku odmawiają zgody na lądowanie polskiego tupolewa z Lechem Kaczyńskim. Jarosław Kaczyński z Brudzińskim, Macierewiczem, Błaszczakiem, Kurskim i im podobnymi wywołaliby aferę międzynarodową. Wtedy PiSowska czereda ujadałaby, że uniemożliwiono uczczenie śmierci tysięcy Polaków w Katyniu! Teraz ta sama sfora ujada, że Ruskie zestrzelili samolot z broni elektronicznej, celowo stworzyli mgłę. Na dodatek Wielebnego Pana Prezydenta położyli w ruskiej trumnie. Zgroza, jak mogli tak szlachetne i uwielbiane w Polsce ciało włożyć do paczki z ruskiego drewna?
A ja mam pytanie, dlaczego Kancelaria Prezydenta RP nie przygotowała sobie trumien z polskiego dębowego drewna?

Data: 2012-08-28 13:11:31
Autor: Trybun
Triumf twórców lemingów
W dniu 2012-08-28 09:25, Chiron pisze:

[...]

Bo ja wiem?.., - koła wystawione do lądowania, gdyby nie to wysunięte podwozie to samolot nie zrobiłby salta i cały ruski zamach skończyłby się nabiciem paru guzów a nie 96icoma trupami, pod tym kątem lądowania, i lądowaniu na brzuchu maszyny powłoka na pewno by się nie rozpadła na drobny mak. A więc możemy przyjąć że na pewno to była próba lądowania, a nie nie wstępny rekonesans. Pewnie sobie zdajesz sprawę że samolot z wysuniętym podwoziem jest dużo gorzej manerowalny a więc małoprawdopodobne jest to że pilot po omacku robił rundę rozpoznawczą z wysuniętym podwoziem. Brzoza nie ma tu większego znaczenia - gdyby nie ona to następne drzewa były w kolejce do zderzenia z samolotem. Tak że jeszcze raz powtarzam - odpowiedzi są w czarnych skrzynkach, a nie we wraku.
Oczywiście że zaczęto mataczyć - sam Macierewicz miał od początku parę różnych scenariuszy tego zamachu.

Data: 2012-08-31 21:58:48
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Czyli: cokolwiek by Ci nie powiedzieć, jakiego by nie użyć argumentu- Ty
wiesz, że to wina Kaczyńskiego.

Stlukla sie waza etruska - wina Tuska.

Nullification

Data: 2012-08-31 21:56:19
Autor: pluton_
Triumf twórców lemingów
Tak, masz rację. Pilot (tak wynika z raportu Milera) cofał w powietrzu. No
to czy to normalne?

Jezeli sa plamy z helu to tak. Trzeba je przeciez ominac.

Nullification

Triumf twórców lemingów