Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza

Data: 2019-01-16 09:36:39
Autor: u2
Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza
https://www.youtube.com/watch?v=t0ljmfA2yk4

,,Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza nie pasował do nastroju. Nie dostał oklasków"

[...]

Marek Lewandowski mówi o reakcji członków Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego ,,Solidarność" na zabójstwo Pawła Adamowicza. Jak oznajmia, Związek uczestniczył w żałobnej Mszy Świętej oraz wspominał zmarłego prezydenta Gdańska. Opowiada także, jaki Paweł Adamowicz był na co dzień.

Tadeusz Woźniak sądził w poniedziałek, że lekarze zdołają odratować prezydenta Gdańska. Niestety nadzieja gdańszczan zgasła wraz z ostatnim tchnieniem życia Pawła Adamowicza. Dziennikarz komentuje także słowa Donalda Tuska, przewodniczącego Rady Europejskiej, które brzmiały: ,,Obronimy nasz Gdańsk, naszą Polskę i naszą Europę przed nienawiścią i pogardą". Według Woźniaka przemowa byłego polskiego premiera odnosząca się do niedzielnej tragedii nie byłą odpowiednia.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-16 00:51:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 16 stycznia 2019 09:36:52 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=t0ljmfA2yk4
Nie dostał oklasków"

I czego łżesz?
https://youtu.be/3FJhj2SpBNQ
Na końcu to co niby słychać?

A ton iście triumfalny.

To kiedy zaczynacie, starym prawiczym zwyczajem, krzyczeć "Ciszej nad tą trumną!!!"?

--
Bruno

Data: 2019-01-16 10:20:03
Autor: Pajdak
kandydaci na dołek
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:32e2202b-908c-4701-8c0c-7b70528e3e27googlegroups.com...
[...]

u2, lo(r)dzik i zenus to kanalie najgorszego gatunku, sieją nienawiśc i pogardę.

Mam nadzieję, że ich w końcu zapuszkują.

--
Pajdak

Data: 2019-01-16 10:22:02
Autor: u2
Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza
W dniu 16.01.2019 o 09:51, Br Br pisze:
Na końcu to co niby słychać?

nagranie szybko ucięte

Data: 2019-01-16 01:39:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 16 stycznia 2019 10:22:48 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.01.2019 o 09:51, Br Br pisze:
> Na końcu to co niby słychać?

nagranie szybko ucięte

Masz dłuższe: https://youtu.be/XzaKDXODS8U
Końcówka przemówienia Tuska ok. 2:40.

Teraz słyszysz?

--
Bruno

Data: 2019-01-16 12:26:01
Autor: u2
Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza
W dniu 16.01.2019 o 10:39, Br Br pisze:

Teraz słyszysz?

co niby mam słyszeć ?

Data: 2019-01-16 03:31:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 16 stycznia 2019 12:26:04 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.01.2019 o 10:39, Br Br pisze:

> Teraz słyszysz?
> co niby mam słyszeć ?

To czego wcześniej nie słyszałeś, gdyż "nagranie szybko ucięte", czyli oklaski których miało nie być.

Data: 2019-01-16 13:53:03
Autor: u2
W dniu 16.01.2019 o 12:31, Br Br pisze:
To czego wcześniej nie słyszałeś, gdyż "nagranie szybko ucięte"

jak na przemówienie polityczne firera czwartej rzeszy okluski były mikro:)))))))))))

Data: 2019-01-16 05:23:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 16 stycznia 2019 13:53:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.01.2019 o 12:31, Br Br pisze:
> To czego wcześniej nie słyszałeś, gdyż "nagranie szybko ucięte"

jak na przemówienie polityczne firera czwartej rzeszy okluski były mikro:)))))))))))

A miało nie być w ogóle i ton miał być triumfalny.

https://youtu.be/XzaKDXODS8U Końcówka przemówienia Tuska ok. 2:40. Podsumowując nałgałeś Kukuryźniczku.

--
Bruno

Data: 2019-01-16 15:28:39
Autor: u2
W dniu 16.01.2019 o 14:23, Br Br pisze:
A miało nie być w ogóle i ton miał być triumfalny.

nie wiem co według ciebie miało być, co była każdy widział i słyszał, na chybcika zrobiony marsz, tak aby nie dopuścić innych do głosu:)

Data: 2019-01-16 06:39:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 16 stycznia 2019 15:28:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

nie wiem co według ciebie miało być, co była każdy widział i słyszał, na chybcika zrobiony marsz, tak aby nie dopuścić innych do głosu:)

Akcję "ciszej nad ta trumną!" niniejszym uważa się za rozpoczęta.

--
Bruno

Data: 2019-01-16 15:45:49
Autor: u2
W dniu 16.01.2019 o 15:39, Br Br pisze:
Akcję "ciszej nad ta trumną!" niniejszym uważa się za rozpoczęta.

nie wymagaj ode mnie ciszy, bo nie jestem jak ty żadnym partyjniakiem, ani płatnym trollem:)

Data: 2019-01-16 13:25:31
Autor: Lord Donald
W dniu 16.01.2019 o 09:36, u2 pisze:
[...]

Ten to ma szczęście, od lat znikają w dziwnych okolicznościach jego konkurenci polityczni, szczęście podobnie jak u Bolka w totolotka.

Triumfalny ton Donalda Tuska po śmierci Adamowicza