Data: 2009-03-09 12:25:00 | |
Autor: p.krezlewicz | |
Triumph Street Triple / R 675 | |
Hej,
Poszukuje opinii ludzi posiadajacych ten motocykl. Jakis czas temu zamiescilem post dotyczacy KTM DUke 690. Obcenie rozwazam rowniez Triumpha Street Tripla. Przeznaczenie motocykla to glownie przemieszczanie sie po miescie. Przemawia do mnie 108 KM w Triumphie przy masie 167 kg dry vs 65 KM w KTM przy masie 148 kg. Wczesniej jezdzilem FJR wiec wolalbym wiecej mocy niz mniej przy dosc niskiej masie. Niska masa tez zapewnia dobra manewrowalnosc w miescie. W necie jest bardzo malo opinii na temat tego motocykla i generalnie Triumph w Polsce to egzotyka, ale moze ktos posiada i chce sie podzielic opinia. Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple zwycieza nad np nowym Hornetem czy tez Suzuki GSR. Znalazlem opinie ze trzy cylindry to idealny kompromis pomiedzy duzym momentem dostepnym przy dosc niskich obrotach jak w V-kach a jednoczesnie wysokoobrotowym silnikiem jak w rzedowych 4 cylindrowcach co zapewnia bardzo dobre osiagi. Chetnie poznam opinie wlascicieli. Pozdrawiam Krezi Ex FJR Ex XJ 600 |
|
Data: 2009-03-09 13:59:33 | |
Autor: maciek.oleksiak | |
Triumph Street Triple / R 675 | |
Czesc!
Ja co prawda jezdze Daytona 675 a nie Street Triplem ale motocykle pokrewne wiec uzurpuje sobie prawo do wymadrzania sie i bycia ekspertem w tym topiku. Powiem tak, mialem horneta, jezdzilem cbr600, gsxr6 i bladem - wszystko z 2008 i zgadnij co? Nic nie daje takiej radosci jak 3-cylindrowy 675, no Blade jeszcze obleci moze :) . Sam fakt ze to ma taki silnik moim zdaniem przesadza sprawe. Jak tym jezdzisz to masz wrazenie ze pojemnosc silnika jest duzo wieksza niz faktyczna, poza tym zadna 600tka tak nie brzmi... NIe wiem czy wiesz ale w zeszlym roku Triumph nie wyrobil z produkcja i ludzie czekali wiele tygodni na zamowiony egzemplarz - wowczas ceny uzywanych przekroczyly ceny salonowych, tak sie nie mogli doczekac (to w anglii bylo) Jezdze tym od roku i nawet nie patrze na inne sprzety podczas gdy poprzednie motocykle przyprawialy mnie o mdlosci juz po paru miesiacach. Ja bym sie nie zastanawial - kupuj Streeta bo jest zwyczajnie najfajniejszy z calej paczki nakedow a i cene ma rozsadna. Ja dopiero zmienie moto jak Triumph zrobi Daytone 1050. A i jeszcze jedno, jezeli chcesz do miasta i korkow to tez nie mozesz lepiej trafic, dzieki 3 cylindrom Triumph jest sporo wezszy niz japonia i daje to baaaardzo duzo w miejskiej jezdzie. Jako ze sie napracowalem piszac to wszystko to wkleje se linka z fotami mojego sprzetu co by kazdy mogl podziwiac haha! o o o tu: http://picasaweb.google.co.uk/maciek.oleksiak/MojaDaytona?authkey=Gv1sRgCI-PiLzQ0JOY0gE#slideshow/5205491804674086290 |
|
Data: 2009-03-09 14:16:50 | |
Autor: jot es1 | |
Triumph Street Triple / R 675 | |
On 9 Mar, 20:25, p.krezlew...@gmail.com wrote:
Hej, Co prawda właścicielem (niestety) nie jestem, ale miałem okazję dwukrotnie jeździć tym sprzętem i powiem krótko. Jest niesamowity. Gdy jeździłem po raz pierwszy, obok niego dosiadałem R1 i FZ1. Przyjemność z jazdy jest jak dla mnie 5razy większa na streecie niż na tych w/w. CO prawda to fakt, że zarówno R1 jak FZ1 powyżej 150 jadą dużo dynamiczniej, ale jak często jeździsz powyżej tej prędkości? Natomiast do 150km/h silnik streeta ciągnie jak szalony bez względu na obroty i bieg jakimi jedziesz. Za drugim razem obok streeta jeździłem Hayabusą i B-kingiem i jedynie B-king daje równie wielką radość z odkręcania manetki choć jest ona nieco zmącona strachem przed olbrzymią mocą i momentem. W streecie nie musisz się niczego bać - odkręcasz na maksa i idzie do 150km/h jak B- king. Jednym słowem - potęga. Jedyne co przychodzi mi na myśl z tego co jeździłem i zachowuje się podobnie to duży Bandit 1250. Ten podobnie jak Street ciągnie od samego dołu, choć oczywiście gabarytowo to zupełnie inny sprzęt. Obecnie mam litrowego K7. Niestety jeszcze nim nie jeździłem ale gdy mnie zawiedzie - wiem jedno. Jeśli Speed Triple lub CB1000R nie zachwycą mnie bardziej niż Street - to właśnie Street będzie docelowym moto na lata. |
|
Data: 2009-03-09 14:31:47 | |
Autor: jot es1 | |
Triumph Street Triple / R 675 | |
On 9 Mar, 20:25, p.krezlew...@gmail.com wrote:
Zastanawia tez mnie dlaczego w wielu testach Triumph Street Triple Otóż wlaśnie dlatego, że i Hornet i GSR to fajne jeździki ale tylko na wysokich obrotach. Street jeździ już od 2tys obr/min a raczej nie jeździ lecz zapier.... Dodatkowo powyżej 9tys dalej ma ochotę na jazdę i to wcale nie mniejszą. Wskaż mi drugie moto, które tak potrafi, zapewniam, że to wcale nie takie proste. Są też plusy ujemne - dostępność części i ogólnie egzotyka, o której piszesz. Ale jeśli chodzi o wrażenia z jazdy - bezcenne :-) |
|
Data: 2009-03-10 08:04:43 | |
Autor: p.krezlewicz | |
Triumph Street Triple / R 675 | |
Hej,
Dziekuje za opinie. Zamierzam jeszcze testowac KTM Duke i Supermoto oraz Triumpha Street Triple i wowczas podejme decyzje. Duke moze byc bardziej poreczny w miescie niz Street Triple ale Street ma mnostwo mocy i jest bardzo lekki jak na nakeda. Opisze wrazenia z testow na grupie. Pozdrawiam Krezi |
|