Triumph Street Triple / R 675

Data: 2009-03-09 13:59:33
Autor: maciek.oleksiak
Triumph Street Triple / R 675
Czesc!

Ja co prawda jezdze Daytona 675 a nie Street Triplem ale motocykle
pokrewne wiec uzurpuje sobie prawo do wymadrzania sie i bycia
ekspertem w tym topiku.
Powiem tak, mialem horneta, jezdzilem cbr600, gsxr6 i bladem -
wszystko z 2008 i zgadnij co?
Nic nie daje takiej radosci jak 3-cylindrowy 675, no Blade jeszcze
obleci moze :) . Sam fakt ze to ma taki silnik moim zdaniem przesadza
sprawe.
Jak tym jezdzisz to masz wrazenie ze pojemnosc silnika jest duzo
wieksza niz faktyczna, poza tym zadna 600tka tak nie brzmi...
NIe wiem czy wiesz ale w zeszlym roku Triumph nie wyrobil z produkcja
i ludzie czekali wiele tygodni na zamowiony egzemplarz - wowczas ceny
uzywanych przekroczyly ceny salonowych, tak sie nie mogli doczekac (to
w anglii bylo)
Jezdze tym od roku i nawet nie patrze na inne sprzety podczas gdy
poprzednie motocykle przyprawialy mnie o mdlosci juz po paru
miesiacach.
Ja bym sie nie zastanawial - kupuj Streeta bo jest zwyczajnie
najfajniejszy z calej paczki nakedow a i cene ma rozsadna.
Ja dopiero zmienie moto jak Triumph zrobi Daytone 1050.
A i jeszcze jedno, jezeli chcesz do miasta i korkow to tez nie mozesz
lepiej trafic, dzieki 3 cylindrom Triumph jest sporo wezszy niz
japonia i daje to baaaardzo duzo w miejskiej jezdzie.
Jako ze sie napracowalem piszac to wszystko to wkleje se linka z
fotami mojego sprzetu co by kazdy mogl podziwiac haha!
o o o tu:
http://picasaweb.google.co.uk/maciek.oleksiak/MojaDaytona?authkey=Gv1sRgCI-PiLzQ0JOY0gE#slideshow/5205491804674086290

Triumph Street Triple / R 675