Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Triumph Tiger 995i

Triumph Tiger 995i

Data: 2011-06-02 07:13:58
Autor: kocyk
Triumph Tiger 995i
Piotr wrote:
Cześć kolegom,

Przymierzam się do zakupu takiego motorka -

http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668

- czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;)

No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?
Pozdr.P.

Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
K.

Data: 2011-06-02 10:16:59
Autor: PanAdol
Triumph Tiger 995i

No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp?
Pozdr.P.

Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
K.
jak sprowadzony i w milach przebieg i w dodatku Triumph to raczej uk.
popros o vin i numerki  z v5c. raczej napewno CI nie dadza :) Wtedy juz wiesz dlaczego odpuscic :)

jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi przy kazdym przegladzie

http://www.direct.go...Mot/DG_10020539

ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z silnikiem 885 ale na wtrysku.

Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych poza eksploatacyjnymi rzeczami.

Pzdr
PanAdol

Data: 2011-06-02 11:10:10
Autor: Piotr
Triumph Tiger 995i


W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze:
ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z
silnikiem 885 ale na wtrysku.

Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych
poza eksploatacyjnymi rzeczami.

Ah no wlasnie - tam tez dosc czesto sie 'z modelu na model' zmienialy silniczki chyba, prawda?

Moze cios wiecej na ten temat? Bo widze, ze na niemieckich stronach sa zawsze oznaczenia przy ogloszeniach - T400 i jakies inne...

Data: 2011-06-02 11:10:54
Autor: Piotr
Triumph Tiger 995i


W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze:
jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi
przy kazdym przegladzie

http://www.direct.go...Mot/DG_10020539

A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)

Data: 2011-06-02 14:56:23
Autor: Yorick
Triumph Tiger 995i
Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):

A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)

http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539

--
Yorick
LS 650

Data: 2011-06-02 11:08:27
Autor: Piotr
Triumph Tiger 995i


W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze:
Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
K.

Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

Data: 2011-06-02 13:15:07
Autor: de Fresz
Triumph Tiger 995i
On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:

Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
K.

Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na oględziny.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2011-06-02 18:20:05
Autor: kocyk
Triumph Tiger 995i
Piotr wrote:


W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze:
Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg.
Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku?
K.

Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla.
A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem...
K.

Data: 2011-06-02 23:27:47
Autor: Piotr
Triumph Tiger 995i
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla.
A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma
wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem...
K.

Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...?

Data: 2011-06-03 07:49:15
Autor: kocyk
Triumph Tiger 995i
Piotr wrote:
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla.
A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma
wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem...
K.

Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...?

Przebieg, braki, malowanie, poskrecanie na srubki z castoramy w dodatku przypadkowo dopasowywane, ogolnie szkoda bylo czasu.
Wiekszosc innych drynd wygladala podobnie. Predzej daloby sie cos wybrac ze starszych, ale sie nie przygladalem.
K.

Triumph Tiger 995i

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona