Data: 2011-06-02 07:13:58 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
CzeĹÄ kolegom, Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku? K. |
|
Data: 2011-06-02 10:16:59 | |
Autor: PanAdol | |
Triumph Tiger 995i | |
jak sprowadzony i w milach przebieg i w dodatku Triumph to raczej uk. popros o vin i numerki z v5c. raczej napewno CI nie dadza :) Wtedy juz wiesz dlaczego odpuscic :) jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi przy kazdym przegladzie http://www.direct.go...Mot/DG_10020539 ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z silnikiem 885 ale na wtrysku. Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych poza eksploatacyjnymi rzeczami. Pzdr PanAdol |
|
Data: 2011-06-02 11:10:10 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze: ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z Ah no wlasnie - tam tez dosc czesto sie 'z modelu na model' zmienialy silniczki chyba, prawda? Moze cios wiecej na ten temat? Bo widze, ze na niemieckich stronach sa zawsze oznaczenia przy ogloszeniach - T400 i jakies inne... |
|
Data: 2011-06-02 11:10:54 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze: jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;) |
|
Data: 2011-06-02 14:56:23 | |
Autor: Yorick | |
Triumph Tiger 995i | |
Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):
A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;) http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539 -- Yorick LS 650 |
|
Data: 2011-06-02 11:08:27 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze: Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm... |
|
Data: 2011-06-02 13:15:07 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na oględziny. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 18:20:05 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla. A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem... K. |
|
Data: 2011-06-02 23:27:47 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla. Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...? |
|
Data: 2011-06-03 07:49:15 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze: Przebieg, braki, malowanie, poskrecanie na srubki z castoramy w dodatku przypadkowo dopasowywane, ogolnie szkoda bylo czasu. Wiekszosc innych drynd wygladala podobnie. Predzej daloby sie cos wybrac ze starszych, ale sie nie przygladalem. K. |
|