Trivia

Data: 2010-01-18 12:40:12
Autor: Leszczur
Trivia
Ktory z zawodnikow NBA w tym sezonie oddaje rzuty bedac najblizej
kosza? Oczywiscie mowa o sredniej odległości.
Mowa jest o starterze (chociaz zaden z rezerwowych - nawet tych
grajacych krotko - podobno nie jest lepszy).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-18 22:56:29
Autor: s
Trivia
Leszczur pisze:
[...]

Strzal w ciemno - Rondel :-)

Pozdr

Data: 2010-01-19 00:30:31
Autor: Leszczur
Trivia
On 18 Sty, 22:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> Mowa jest o starterze (chociaz zaden z rezerwowych - nawet tych
> grajacych krotko - podobno nie jest lepszy).

Nope. Zatem kolejna podpowiedź.
Średnia (!!!) odległość z jakiej ten zawodnik oddaje rzuty to.... 1
stopa i 1 cal. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 10:00:16
Autor: Hubertus Blues
Trivia
Leszczur pisze:

[...]

A co rozumiesz pod pojęciem "rzut"? FGA?

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-01-19 01:27:15
Autor: Leszczur
Trivia
On 19 Sty, 10:00, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> Nope. Zatem kolejna podpowiedź.
> Średnia (!!!) odległość z jakiej ten zawodnik oddaje rzuty to..... 1
> stopa i 1 cal. :-)

A co rozumiesz pod pojęciem "rzut"? FGA?

Nie - mam na mysli rzuty osobiste. Z odległości 35 centymetrów ;-)
Oczywiscie, ze FGA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 10:40:48
Autor: s
Trivia
Nie - mam na mysli rzuty osobiste. Z odległości 35 centymetrów ;-)
Oczywiscie, ze FGA.

Jakis Haywood alboco?

Pozdr

Data: 2010-01-19 02:13:12
Autor: Leszczur
Trivia
On 19 Sty, 10:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Nie - mam na mysli rzuty osobiste. Z odległości 35 centymetrów ;-)
> Oczywiscie, ze FGA.

Jakis Haywood alboco?

Blisko, chociaz to raczej "alboco" niz Haywood :-)
Profil tego zawodnika jest tutaj: http://www.82games.com/0910/09HOU13.HTM

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 12:15:18
Autor: Hubertus Blues
Trivia

Leszczur pisze:

[...]

łee!
Bo wiesz jako FGA zaliczane sa też wsady. Które trudno nam nazwać rzutami!
Pytanie nieprzygotowane ;P

Data: 2010-01-19 03:21:09
Autor: Leszczur
Trivia
On 19 Sty, 12:15, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> Nie - mam na mysli rzuty osobiste. Z odległości 35 centymetrów ;-)
> Oczywiscie, ze FGA.

łee!
Bo wiesz jako FGA zaliczane sa też wsady. Które trudno nam nazwać rzutami!

Przeciez to jak najbardziej rzuty.

Pytanie nieprzygotowane ;P

A tam. Rzeczony zawodnik miał może dwa wsady w sezonie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 12:23:37
Autor: Hubertus Blues
Trivia

Leszczur pisze:

[...]

Szczególnie te "rzuty" za 3 są imponujące

Pytanie nieprzygotowane ;P

A tam. Rzeczony zawodnik miał może dwa wsady w sezonie.

Ciekawe z jakiej odległości?

Data: 2010-01-19 03:28:11
Autor: Leszczur
Trivia
On 19 Sty, 12:23, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
> Przeciez to jak najbardziej rzuty.

Szczególnie te "rzuty" za 3 są imponujące

A wsady za 3 to juz w ogole!

> A tam. Rzeczony zawodnik miał może dwa wsady w sezonie.

Ciekawe z jakiej odległości?

Zakładam, że niewielkiej. On raczej nie słynie z dynamitu w nogach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-19 15:37:44
Autor: Budzik

[...]