Troch? poezji --- do

Data: 2010-12-14 17:32:40
Autor: obserwator
Troch? poezji --- do
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Kuba, ja doskonale wiem kto jest *wlascicielem komunistow*.

Nie mam ochoty czytac takich teoretycznych rozwazan geniuszy zachwyconych
komunizmem, bo komunizm to taki sam idiotyzm, jak niektore wierzenia. Mozna na ten temat dyskutowac, ale nie traktowac smiertelnie powaznie.

Data: 2010-12-14 18:42:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Troch? poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 18:32. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):

[...]

Najgorsi są bezpańscy komuniści, szczególnie ci, którzy zbiegli pod skrzydełka Watykanu.

http://www.youtube.com/watch?v=Zl13dNSIwAw

Data: 2010-12-14 17:52:38
Autor: obserwator
Troch? poezji --- do
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): (.....)

Drogi Kubusiu, jednak sie nie pomylilem, pieknie rezonujesz i wypelniasz to co sobie czekisci zaplanowali. Ja sie nawet nie dziwie, skoro taki prof. Sadurski jest dla wielu mlodych Polakow, autorytetem:))

Jesli masz jednak jeszcze odrobine sily i potrafisz choc troche samodzielnie
myslec, to uwaznie posluchaj tych nagran:

http://niepoprawni.pl/comment/99078/Jurij-Bezmienov

( on tam wlasnie tlumaczy jak waznym elementem w procesie destrukcji
konkretnedo kraju, jest niszczenie wary i religii).

Data: 2010-12-14 19:35:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Troch? poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 18:52. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):

(.....)

[...]

Jak zacżałem wracając późnym wieczorem po treningu z młodą 17-letnią koleżanką rozmawiać o słowiańskich bogach, to mój nauczyciel kung-fu powiedział półżartem "co tu chopie psujesz młodzież komunistyczną panslawistyczną propagandą -- - siusiu, paciorek i spać". Ależ popieram religię "miłościwie" nam panującą, ale niech wyznają ją mniej ambitni ode mnie. Głównym motorem mojej duchowości jest pęd do wiedzy, a kościół katolicki obłożył ją klątwami i siedmioma pieczęciami. Nie wmówisz mi, że zakaz dostępu do szufladki "niewyjaśnione"/"ezoteryka" w bibliotece klasztornej jest fundamentem istnienia państwa. Chociaż... gdy Egil Skalla-Grimsson złożył ofiarę konia, założył jego głowę na "nithing pole" i rzucił klątwę na króla Norwegii Eryka Krwawego Topora, państwo pogrążyło się w chaosie wojny domowej, Eryk stracił władzę i musiał uciekać do Northumbrii przed bratem.

W buddyzmie jest np. mantra pt. Vipulagrabha, która ma wyzwolić wszystkie istoty z opresyjnych warunków oprócz różnych katastrof i klęsk żywiołowych chroni m.in. przed ukaraniem przez króla skuteczna nawet, gdy wyrok jest słuszny i popełniło się ciężkie przewinienia. Katolicyzm nie zna modlitw o uwolnienie przed karmą włacznie ze skutkami pospolitego złamania prawa. Nawiasem mówiąc mowiłem Vipulagrabhę za Romana Polańskiego i wysyłałem na ten temat posty na międzynarodowe fora usenetu. Skuteczność jak widać. Szykuję się teraz do mówienia tej mantry za p. Juliana Assange, zresztą człowieka Północnej Szambhali ;).

PS. Czy czytałeś książkę SF/fantasy Jarosława Grzędowicza "Pan Lodowego Ogrodu"? Polecam.

Troch? poezji --- do