Trochę odprężenia

Data: 2010-05-26 20:16:28
Autor: marek czaplicki
Trochę odprężenia
W dniu 2010-05-26 18:56, Slawek SWP pisze:
Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!
myślą tak ponieważ są za granicą czy są za granicą ponieważ tak myślą?

Data: 2010-05-27 10:29:06
Autor: Slawek SWP
Trochę odprężenia
Użytkownik marek czaplicki napisał:
W dniu 2010-05-26 18:56, Slawek SWP pisze:
Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!
myślą tak ponieważ są za granicą czy są za granicą ponieważ tak myślą?

Bo myślą! Sporo Polaków myśli choć wcale nie są za granicą, ostatnio coraz więcej!

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
SÅ‚awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Trochę odprężenia