Trochę poezji --- do "obserwatora"

Data: 2010-12-14 17:58:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trochę poezji --- do "obserwatora"
Kiedyś odpisałem na wiersz pewnego znajomego z usenetu obawiającego się, że polska będzie rządzona znad Wołgi takim wierszem. Przypominam go ponownie, bo te poglądy nie zmieniły się u mnie co do joty i guzikmnie obchodzi łatka ugodowca:

Co do poezji kolego
nie zachłyśnij się tym haustem
bo dziś nie ma duchownego
który byłby Xiędzem Faustem

Jeśli kto kraju ostoję
widzi w trepach i policji
to się szczerze mówiąc boję
takiej dziwnej koalicji

Chociaż widząc rozkład elit
ewidentny masz dylemat
możesz zdziałać nań niewiele
bo dziś lepszych elit nie ma

Lepiej trzymać ruską swołocz
zapewniając byt spokojny
niż na tanki ręką gołą
mierzyć z Moskwą się do wojny

Kto jedyny na tej walce
utarguje swoje plany
to kaukaskie są pohańce
oraz insze bisurmany

Niechaj Polak ramię w ramię
wraz z Kałmukiem i Buriatem
przeciw Księżycowi stanie
który chce zawładnąć światem

Niechaj Polsce gwiazda sprzyja
wichry od niej złe oddali
gdy z wołaniem "Kalagiya"
zbudzi się słońce Szambhali --

Data: 2010-12-14 17:12:53
Autor: obserwator
Troch poezji --- do
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): ( .....)

No fajnie. Ale jesli pojmujesz polityke w taki sposob jak tu zademonstrowales,
to szkoda dla ciebie czasu. Ty nic nie rozumiesz. Tak polityke pojmuja wlasnie
ludzie slabi.

Nie odpowiedzilem Ci na twoj ostatni post w tym watku:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2053930&MID=%3Cie5dc9%2414ts%241%40news.ett.com.ua%3E

A wiesz dlaczego: bo wypisales tam taka ilosc nonsensow, ze z czyms podobnym
nie da sie w zaden sposob racjonalnie dyskutowac. Nie mam tez pojecia dlaczego
az tak komplikujesz proste sprawy?

Ponadto nie ma absolutnie zadnej ochoty zachwycac sie Ivanem Antipovichem
Yefremovem (nota bene odznaczonym przez Stalina).

Domylam sie jednak, ze ty sie nim zachwycach, bo nadal wierzysz w komunizm.

No coz, na glupote rady nie ma.

Data: 2010-12-14 18:32:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Troch� poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 18:12. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl>

[...]

Yefremov był komunistą z nazwy. Tak naprawdę młodorusem należącym do Roerich Fund. Ale jeśli nie rozróżniasz tych dwóch nurtów, to twoja sprawa, nie będę cię wyprowadzał z błędu. Może w tym, że _właściciel_ _komunistów_ od komunisty różni się mniej więcej tym co właściciel niewolników od niewolnika.

Zwróć lepiej uwagę na naszyjnik pięknej Maszy o morskich oczach:
Svarga/Kolovrat - symbol słońca Szambhali (Biełowodia) i obrotu koła Prawi.

PS. Oczywiście link:

АРКОНА -- - Славься, Русь!

http://www.youtube.com/watch?v=BaP1wDvkA6E

Choruję na tę pannę już od kilku dni.

Data: 2010-12-14 19:19:37
Autor: obserwator
Troch? poezji --- do
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): (....)

Nawet nie mam zamiaru tych nurtow rozrozniac, bo takie mieszanie uczuc do
polityki, jest zgubne, szczegolnie dla Polakow.

Czekisci to potrafia wykorzystywac. Znasz chyba polska historie? Trzeba w
koncu wyciagnac z niej racjonalne wnioski.

Data: 2010-12-14 20:43:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Troch? poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 20:19. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):

(....)

[...]

A Romajowie i inne ludy śródziemnomorskie nie? "homo homini lupus" http://tinyurl.com/ya8cgy

Słowiańska dusza już od 1000 lat rzuca na nią słowa klątw i złorzeczeń: Проклята сука и её щёнки...

Data: 2010-12-14 19:58:01
Autor: obserwator
Troch? poezji --- do
> [...]

> Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa�(a):
> polityki, jest zgubne, szczegolnie dla Polakow.
> koncu wyciagnac z niej racjonalne wnioski.

A Romajowie i inne ludy &#65533;ródziemnomorskie nie? "homo homini lupus" http://tinyurl.com/ya8cgy

S&#65533;owia&#65533;ska dusza już od 1000 lat rzuca na ni&#65533; s&#65533;owa kl&#65533;tw i z&#65533;orzecze&#65533;:
 &#65533;&#65533;окл&#65533;&#65533;а &#65533;&#65533;ка и е&#65533; &#65533;&#65533;нки..

Rosjanie s Sowianami w mniejszym stopniu ni Polacy...

Data: 2010-12-14 20:13:07
Autor: obserwator
Troch? poezji --- do
 Kuba - pmietaj, ze idea panslawizmu, najczesciej posluguja sie w celach
propagandowych, rosyjskie sluzby specjalne.

Proponuje przeczytac ten artykul o obecnej sytuacji polityczno-gospodarczej
w Rosji

Suby specjalne i ich wpyw na polityk Wadimira Putina

*O wpywie sub moe rwnie wiadczy niedawne ogoszenie przez Wadimira
Putina w lutym 2008 roku, planu 2020, ktry wyznaczy odchodzcemu
prezydentowi cele na najblisze 12 lat. Priorytetami planu s gospodarka i
zbrojenia, ze zdecydowanym akcentem na zbrojenia. Nowe technologie wojskowe
maj pozwoli Moskwie przeciwway wpywy Ameryki na wiecie. Nie my
zaczlimy t rywalizacj, ale odpowiemy na te wyzwania &#8211; zapewnia Putin8.

Wydaje si, e zblienie systemu politycznego i gospodarczego Rosji, do modelu
chiskiego, gdzie istnieje silna kontrola monopartii nad strategicznymi
sektorami gospodarki, wzmocnienie zbrojenia, sprzyja umacnianiu si klik
zwizanych z wierchuszk FSB. Kontakt midzy politykami a subami specjalnymi
ley w interesie obydwu stron i jest nieunikniony. Dla zachowania status quo,
ktremu sprzyjaj niebotycznie wysokie ceny ropy i gazu i, na ktrych opiera
si rosyjska gospodarka, zarwno suby specjalne potrzebuj posusznych
politykw, jak i odwrotnie.*

http://www.politykaglobalna.pl/2009/07/sluzby-specjalne-i-ich-wplyw-na-polityke-wladimira-putina/

Data: 2010-12-14 19:55:59
Autor: Krzysiek
Troch� poezji --- do
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki"  schrieb im Newsbeitrag news:ie89n1$k8k$4news.onet.pl...

[...]
[...]

tja... jakos fatalnie sie ubiera, ale moze bez ubrania lepiej wyglada, przy takiej ilosci
tatuazy wcale nie watpie, ze byloby na czym oko oprzec...

Ale ogolnie kierunek dobry - moze ona wybije Panu z glowy tego lamerskiego lame Nydahl'a,
a to juz bylby dobry poczatek...

Co Pan tak sie koluje wsrod obcych nazw - polska nazwa to swiaszczyca.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-14 20:14:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Troch� poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 19:55. carbon entity 'Krzysiek' <krzysiek_@arcor.de>

[...]

[-- -- -- ] [Ustawa o Kontroli Publikacji i Widowisk z dn. 31.VII 1981 roku.]

TÝR - Hold The Heathen Hammer High (Official) http://www.youtube.com/watch?v=fu2bgwcv43o

Data: 2010-12-14 20:58:54
Autor: Krzysiek
Troch� poezji --- do
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki"  schrieb im Newsbeitrag news:ie8fml$1bd$1news.onet.pl...

[...]
[-- -- -- ] [Ustawa o Kontroli Publikacji i Widowisk z dn. 31.VII 1981 roku.]

aaaaa... zapomnialem, rzeczywiscie - "miala byc demokracja, a kazdy mowi co chce".

TÝR - Hold The Heathen Hammer High (Official)
http://www.youtube.com/watch?v=fu2bgwcv43o

To raczej dla Pana Rympala, dlugie lodzie nie sa z mojego snu.

Tu ma Pan cos dla rozluznienia:
http://www.youtube.com/watch?v=bb5GvqQflLY

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-14 21:25:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trochďż˝ poezji --- do
wtorek, 14 grudnia 2010 20:58. carbon entity 'Krzysiek' <krzysiek_@arcor.de>

To raczej dla Pana Rympala, dlugie lodzie nie sa z mojego snu.

Tu ma Pan cos dla rozluznienia:
http://www.youtube.com/watch?v=bb5GvqQflLY

No i oczywiście nieśmiertelny Finntroll -- - Trollhamaren:
http://www.youtube.com/watch?v=2ouD8a3YUQA

Data: 2010-12-14 18:24:44
Autor: u2
Troch poezji --- do "obserwatora"
W dniu 2010-12-14 17:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
zbudzi si soce Szambhali

Kojarzy si w Polsce z GWnem :)

Data: 2010-12-14 18:29:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trochę poezji --- do "obserwatora"
wtorek, 14 grudnia 2010 18:24. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Kojarzy się w Polsce z GWnem :)

Nie ten telefon. Michnik jest członkiem Trilateral i Bilderbergu.

Data: 2010-12-14 17:37:02
Autor: obserwator
Troch poezji --- do
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
Nie ten telefon. Michnik jest cz&#65533;onkiem Trilateral i Bilderbergu.

caly problem polega jednak na tym, ze tam jest, ale robi wszystko, aby Polska
nic z tego nie miala, tylko Rosja.

--

Trochę poezji --- do "obserwatora"