Trochę za późno

Data: 2013-04-11 09:45:28
Autor: Gonzalez
Trochę za późno
- Mój mąż jest ciężko chory, jedną nogą jest na tamtym świecie, a politycy odbijają go jak piłeczkę. Chcę, żeby mąż trzymał się jak najdalej od polityki i nie brał udziału w żadnych kongresach - mówiła gazecie Barbara Jaruzelska

Trochę za późno ten apel, trzeba było zbrodniarza po łbie lać w 1981 roku, żeby się opamiętał. Tak zbrodniarz namieszał w polityce, że mamy teraz ten kurewski niewolniczy system, w którym to komuchów uwłaszczył na państwowym i naród polski totalnie zniewolił.
Zbrodniarz Jaruzelski jako ojciec chrzestny tego kurewskiego systemu jest chcąc nie chcąc idolem wszystkich prawiczków i lewiczków, optujących za kapitalizmem.

Data: 2013-04-11 10:30:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Trochę za późno

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk5pmp$7ue$2speranza.aioe.org...
[...]

A tyś się nie załapał i wkurwiony wszystkich oskarżasz.

setnie ubawiony

Data: 2013-04-11 10:33:36
Autor: Gonzalez
Trochę za późno

[...]

optujÄ…cych za kapitalizmem.

A tyś się nie załapał i wkurwiony wszystkich oskarżasz.

setnie ubawiony

Do psychiatryka piździk. 37 milionów ma tyrać na garstkę uprzywilejowanych załapanych. Jak ty to sobie życie wyobrażasz, z tym załapywaniem?

Data: 2013-04-11 10:39:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Trochę za późno

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk5sh0$flr$1speranza.aioe.org...

[...]

A miała być garstka + jeden! I nie wyszło. Ja w takim wypadku też bym się wkurwiał!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-11 11:02:37
Autor: Gonzalez
Trochę za późno

[...]

Do psychiatry piździk. U ciebie każdy Polak jest + jeden nie załapany do koryta i wyjdzie ci na końcu tak czy owak 37 milionów "nie załapanych".

Data: 2013-04-11 12:27:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Trochę za późno

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk5u7e$kcu$1speranza.aioe.org...

[...]

Nie! Tylko ty i ci co płaczą, że im nic prócz włosów nie wyszło i winą obarczają wszystkich, którym lepiej od nich się wiedzie!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-11 12:58:24
Autor: Gonzalez
Trochę za późno

[...]

Piździk, nie talmudyzuj, idź się leczyć. Reżim Tuska nazywasz wszystkimi dobrze mającymi? Władza to garstka gangsterów, a nie wszyscy.

Data: 2013-04-11 14:59:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Trochę za późno

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk650g$8fq$1speranza.aioe.org...

[...]

Synuś. Najpierw zapoznaj się ze znaczeniem słów, które używasz. Jak na razie, to zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko, które dorwało się do nowej zabawki.
Do szkółki. I po porządnym wykształceniu, będziesz mógł rozmawiać z dorosłymi, przy tym zachowując szacunek i respekt!

setnie ubawiony dziecięcą nieporadnością

Data: 2013-04-11 16:16:55
Autor: Gonzalez
Trochę za późno

[...]

Do psychiatry piździk.